-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Органічні барвники та різні реактиви (НК 024:2019: 33272 – Набір для вимірювання концентрації / активності білків Бенс-Джонса; 53303 – Глюкоза IVD, набір, електрометричний аналіз; 54519 – Кетони сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 30624 – Середовище для дослідження тканин; 14437 – Система очищення води зворотним осмосом; 30598 – Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 42959 – Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 44946 – Фарбування за Романовським IVD, набір; 32450 – Nontreponemal, комплект; 61900 – Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометричний аналіз; 41818 – Глюкоза IVD, калібратор; 30226 – Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний; 30219 – Набір реагентів для вимірюваннясечовини IVD, іонно-селективний електрод (ISE); 62886 – реагент для відділення еритроцитів; 61579 – скарифікатор не автоматичний, одноразового використання; 63234 – C-реактивний білок (CRP) ІВД, набір, аглютинація, експрес-аналіз: 52647 – Анти-Rh(D) групове типування еритроцитів IVD, антитіла; 52532 – Анти-A групове типування еритроцитів IVD, антитіла; 52538 – Анти-B групове типування еритроцитів IVD, антитіла; 30597 Набір реагентів для визначення типу крові ABO, сироватковий; 46442 – Анти-АВ групове типування еритроцитів IVD, антитіла; 47343 – D-dimer IVD, набір,імунохроматографічний тест (ІХТ), швидкий; 48319 – Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА): 48365 – Вірус гепатиту C загальні антитіла IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА); 58061 – Рідина для ополіскування медичних інструментів)
Завершена
99 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
Період уточнення:
29.01.2021 15:11 - 07.02.2021 00:00
Відповідь надана
По МТВ закупівлі
Номер:
f3cf01009682427bb69df43c2aa28edb
Дата опублікування:
31.01.2021 00:22
Опис:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Відповідь:
"Шановний учаснику!
Умовами тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Крім фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовані санкції відповідно до Указу Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Закону України «Про санкції». Вважаємо недоцільним скасовувати вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника або його представника про можливість своєчасного постачання товару у належній кількості, належної якості та з належними термінами придатності, оскільки її виконання учасником оберігає нашу лікарню від придбання за державний кошт фальсифікованих медичних виробів та медичних виробів, які потрапляють на територію України контрабандним шляхом з порушенням належних умов транспортування та зберігання (дотримання холодового ланцюга)."
Дата відповіді:
02.02.2021 15:20