• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно (Код ДК 021:2015 15612100-2), Крупа гречана (Код ДК 021:2015 15610000-7), Крупа пшенична (Код ДК 021:2015 15610000-7), Крупа перлова (Код ДК 021:2015 15610000-7), Пшоно (Код ДК 021:2015 15610000-7), Рис (Код ДК 021:2015 15614000-5), Крупа манна (Код ДК 021:2015 15610000-7), Крупа ячнєва (Код ДК 021:2015 15610000-7), Крупа вівсяна (Код ДК 021:2015 15613100-9))

Завершена

184 207.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 842.07 UAH
Період уточнення: 28.01.2021 16:33 - 03.02.2021 00:00
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 181b05225fb746f196a94c9a78b40307
Дата опублікування: 02.02.2021 16:04
Опис: Змоником Вказано в номентклатурі предмета закупівлі крупа манна код ДК 021:2015 -15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, але згідно до Єдиного сакупівкельного словника крупа манна закуповується за ДК 021:2015 - 15620000-0 крохмалі та крохмале продукти. Прошу виправити невідповідності шляхо внесення змін.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Ваша вимога не задоволена.
Дата відповіді: 02.02.2021 20:16
Відповідь надана

Запитання

Номер: 8403c74d7ba540079a42f24ee2de7d91
Дата опублікування: 01.02.2021 16:34
Опис: Відповідно до Додатку № 1 вимог до предмета закупівлі оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено що, у складі пропозиції Учасник має надати інформацію та копії документів (у електронному (сканованому) вигляді), зокрема щодо надання копії документів на автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару. Які саме копії документів на автотранспортний засіб має надати учасник?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що учасник повинен надати довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номерний знак цих автотранспортних засобів. А також повинні бути надані копії документів на автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару.
Дата відповіді: 01.02.2021 19:11
Відповідь надана

Запитання

Номер: da41487f15b54cc9ada78698e46ebe91
Дата опублікування: 01.02.2021 16:33
Опис: Відповідно до п. 3 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що учасник складає відповідну довідку. Який саме документ, що підтверджує якість мається на увазі ?
Відповідь: Шановний учаснику!Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або копія декларації виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів.
Дата відповіді: 01.02.2021 19:19
Відповідь надана

Запитання

Номер: 4fa6437afafa40cf99573435eb400893
Дата опублікування: 30.01.2021 19:44
Опис: Шановний Замовнику. Пунктом 4 додатку 1 тендерної документації передбачено, що підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, підтверджується фінансовою звітністю: - копія балансу за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. - копія звіту про фінансові результати за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника - копія податкової декларації Учасника за 2019 р. - довідка/довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунка - довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в учасника наявні рахунки. При цьому в примітках додатку 1 вказано, що документи, що вимагаються замовником, але не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти). Отже, проаналізувавши вимоги тендерної документації виникає питання, чи потрібно учаснику, який не подає документів, що вимагаються замовником, які не передбачені для нього законодавством, надати у складі тендерної пропозиції аналог документа, якій передбачений законодавством, але не вимагаються замовником? Чи достатньо надати лише лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до абз. 1 п. 5 Порядку № 419 «звичайна» річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним. Тобто, для уникнення дискримінації серед учасників торгів тендерна документація не містить вимогу про надання звітності за 2020 рік, адже вищезазначений Порядок визначає право, а не обов’язок податківця.
Дата відповіді: 01.02.2021 14:42
Відповідь надана

Запитання

Номер: 1156062504984f298bd6b455e3020a69
Дата опублікування: 30.01.2021 19:43
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до п. 1 додатку 1 тендерної документації визначено, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій він надає копії документів на автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару. 1. Які документи на автотранспортний засіб має надати учасник, якщо він є його власником ? 2. У разі, якщо учасник не є власником автотранспортного засобу, що використовується для перевезення продукції, які документи він має надати? 3. У разі, якщо учасник залучає до перевезення продукції інших суб’єктів господарювання, які документи він має надати?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що учасник повинен надати довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номерний знак цих автотранспортних засобів. А також повинні бути надані копії документів на автотранспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару.
Дата відповіді: 01.02.2021 14:41
Відповідь надана

Пояснення

Номер: e0d48e09abb441a8b3ac17b83e04533f
Дата опублікування: 29.01.2021 18:26
Опис: Замовником вказано, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Що за технології Замовник має на увазі?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що в документації замовника торгів не зазначено жодної вимоги щодо технологій.
Дата відповіді: 01.02.2021 14:41