-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти не марковані)
Завершена
124 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 247.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 247.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2017 14:47 - 13.04.2017 16:00
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
b27fe00990ec4bc38a387940f65da9a6
Дата опублікування:
12.04.2017 12:40
Опис:
Відповідно до ст.3 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В цей же час у даному тендері ми виявили ознаки, які можуть трактуватись як такі що створюють перешкоди до добросовісної конкуренції серед учасників. Вами, як замовником у технічних вимогах до паперу, А4 вказано характеристики паперу, за якими можна подати дуже обмежений перелік торгових марок (білизна не менше 150) На нашу думку, вказування білизни не менше 150 обмежує подачу пропозицій інших європейських виробників, що обмежує конкуренцію. Білизна паперу за стандартом CIE найближче відображає фактичне зорове сприйняття паперу, що є досить субєктивним, тому наприклад гізтарезис у 10 одиниць не призведе до того, що людина зможе наочно побачити цю різницю. Готові це довести на практиці, за необхідності. У листі на вашу електронну пошту ми надіслали сертифікати якісних характеристик різних європейських виробниківна на аналогічний папір. Пропонуємо прийняти до уваги дану інформацію, та внести зміни в технічні характеристики паперу розширивши діапазон характеристик по властивостям офісного паперу, що призведе до збільшення добросовісної конкуренції між учасниками та надасть Замовнику обрати найбільш вигідну цінову пропозицію. Заздалегідь вдячні за розуміння. Сподіваємося, що наша пропозиція надасть можливість максимально зекономити кошти бюджету.
Відповідь:
Повторно звертаємо Вашу увагу, що нами проводиться допорогова закупівля (вартість предмета закупівлі менша ніж 200 тис.грн.для товарів/послуг). Відповідно до пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 16.04.2016 №35, Замовник має право встановлювати певні вимоги до предмету закупівлі. Нами були заявлені характеристики паперу: білизна 150%, непрозорість 92%, товщина 105%,щільність 80г/м2. Використання паперу нижчого класу може призвести до неякісного друку документів, поломки офісної техніки. Тому вважаємо, що в даному випадку нами не порушуються вимоги ст.3 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 Принципи здійснення закупівель: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
13.04.2017 13:59