-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (послуги з технічного обслуговування внутрішніх електричних мереж та електрощитових) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 50710000-5
Завершена
474 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 372.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 372.50 UAH
Період уточнення:
28.01.2021 13:55 - 03.02.2021 00:00
Відповідь надана
Внести зміни в ТД
Номер:
97c2b3de87b140eb9e17ab0b83082f2f
Дата опублікування:
02.02.2021 18:24
Опис:
Вимога щодо надання довідки (відомості) з ЄДРПОУ (документ повинен бути сформований не раніше дати публікації закупівлі 2021) суперечить закону України № 4839 від. 24.05.2012 р., цим законом взяття на облік суб’єктів господарювання у органах статистики, податкової служби та Пенсійного фонду підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, а не довідкою ЄДРПОУ. Просимо вилучити цю вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до вимог тендерної документації, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Дата відповіді:
04.02.2021 14:36
Відповідь надана
Внести зміни в ТД
Номер:
647f952f97d7485eb834ca9b3086b845
Дата опублікування:
02.02.2021 18:04
Опис:
Яке відношення до Замовника та в цілому до закупівлі має декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства якщо послуги з технічного обслуговування внутрішніх електричних мереж та електрощитових виконуються в закладах управління освіти, а не в офісних приміщеннях УЧАСНИКІВ. Просимо вилучити дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник може вимагати документи, які він вважає за необхідні для отримання якісних послуг. Умовами тендерної документації передбачена Декларація на офісні приміщення Учасника, навпаки , для зручності Учасників, не змушуючи їх оформлювати нову декларацію на закладах управління освіти, та витрачати кошти.
Дата відповіді:
04.02.2021 14:35
Відповідь надана
Зміни до ТД
Номер:
47835d956c5f405b821422a8042f3108
Дата опублікування:
01.02.2021 16:58
Опис:
Доброго дня. Просимо замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з нижчезазначеним: Додаток 1. Розділ «Інші документи». Документи згідно з п.1.2 та 1.9 -просимо виключити вимогу про надання, у зв’язку з наявністю даної інформації у відкритих реєстрах.
п.1.6 та1.7 – один документ. Просимо внести зміни.
п.1.15. – не видається органами ДФС у зв’язку з відсутністю таких повноважень - просимо виключити
абзац 1й та 2й п.2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції – вживається товар, хоча предметом закупівлі є послуги. Просимо виправити.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги щодо строків видачі вищезазначених документів встановлені для зручності, з метою отримання Замовником достовірної та актуальної інформації про Учасника, яка міститься у реєстрах, та оперативного ознайомлення з необхідною інформацією
Якщо умовами тендерної документації вимагається двічі один і той самий документ, Учасник надає такий документ в одному екземплярі.
Умова щодо надання Оригіналу довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, встановлена в рамках чинного законодавства України, а саме, відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Таким чином, дана вимога не може вважатись незаконною та дискримінаційною.
Дата відповіді:
04.02.2021 14:34
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
f17bc6637b6448e785e259000bb78c19
Дата опублікування:
29.01.2021 11:08
Опис:
Чи потрібно надати підтверження наявності досвіду обслуговування закладів РУО у вигляді аналогічних договорів ? Чи підійде саме без досвіду ?
Відповідь:
Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації, для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Учасники надають:
4.1. Заповнену довідка за формою, викладеною у таблиці 4, у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір на надання аналогічних послуг за період з 2018 року по 2020 рік.
4.2. Копію договору, зазначеного в довідці, щодо надання аналогічних послуг, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, завірена Учасником належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка (у разі її використання)».
4.3. Оригінал листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається), адресований Замовнику закупівлі.
Дата відповіді:
02.02.2021 09:26