-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо
Торги відмінено
577 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 885.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 885.75 UAH
Період уточнення:
28.01.2021 13:28 - 03.02.2021 00:00
Відповідь надана
Про контроль наявності автотранспортних засобів та працівників
Номер:
e5692b66b9bd4449a67daf22751ba441
Дата опублікування:
02.02.2021 19:10
Опис:
У п. 1, п.п.а) п.2 розділу 5 тендерної документації Ви вимагаєте про надання Учасником трьох автотранспортних засобів та три повних екіпажа, складаних з водія, експедитора транспортного, вантажника. Пояснить мені як ця вимога буде Вами документально контролюватися при постачанні товару Переможцем торгів у заклади освіти (детально)? Наприклад трьома товарно-транспортними накладними, в яких вказані номери автотранспортних засобів, прізвище, ім'я та по батькові водіїв, експедиторів, вантажників у кількості дев'яти чоловік або інше? Чому дане питання не відображене у тендерній документації?
Відповідь:
Інформація про екіпажі та транспортні засоби вказується в первинних бухгалтерських документах, при необхідності в яких Замовник може її перевірити.
Дата відповіді:
05.02.2021 16:31
Відповідь надана
Про певну кількість аналогічних договорів
Номер:
1da7abca32704d6f9f92a3f34b0b11cd
Дата опублікування:
02.02.2021 19:08
Опис:
У п.3 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів,
укладених не менше ніж з трьома різними замовниками, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти.
У ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказана певна кількість наявності аналогічних договорів. Чому саме Ви вимагаєте три аналогічних договори з трьома різними замовниками, а не, на приклад, з двома різними замовниками?
Відповідь:
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з досвідом постачання саме до дошкільних навчальних закладів та/або закладів середньої освіти, у зв’язку з існуванням певних особливостей постачання продуктів харчування. Дані особливості затверджені Інструкцією з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227. Надання аналогічних договорів за предметом закупівлі дають можливість Замовнику більш об’єктивно зрозуміти, що потенційний Постачальник є добросовісним та таким, який належним чином виконував свої зобов’язання за попередніми зобов’язаннями з різними Замовниками
Дата відповіді:
05.02.2021 16:27
Відповідь надана
Про функції комплектувальників товару
Номер:
78c346a73d4c450c80aa28fce6337c28
Дата опублікування:
02.02.2021 18:29
Опис:
У п.2 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників наявність комплектувальників товарів. 1)Вкажіть які функції будуть виконувати комплектувальники товарів.
2) Вкажіть у середньому вагу (в кг) та кількість найменувань товару, які комплектувальник комплектує на кільцевий завіз у 31 заклад освіти у лютому 2021р. на одне відвантаження.
Відповідь:
Замовник повідомляє, що зазвичай до функцій комплектувальника відноситься зокрема комплектування товару згідно наданого замовлення (вага, кількість, розміри, тощо).
Щодо середньої ваги та інших показників, повідомляємо, що фактичні потреби Замовника в розрізі кожного закладу залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Дата відповіді:
05.02.2021 16:26
Відповідь надана
Про функції експедиторів транспортних
Номер:
c336c0b7a04244f395b5163379a148f3
Дата опублікування:
02.02.2021 18:27
Опис:
У п.2 розділу 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників. 1)Вкажіть які функції буде виконувати експедитор транспортний на одному автотранспортному засобі за 1 рейс при кільцевому завозі у 31 заклад освіти ?
2) Вкажіть які саме функції будуть виконувати три експедитора транспортних на трьох автотранспортних засобах за 1 рейс при кільцевому завозі у 31 заклад освіти ?
Відповідь:
Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар, а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Дата відповіді:
05.02.2021 16:25
Відповідь надана
Про економічну недоцільностт вказаної певної кількості автотранспортних засобів
Номер:
174768f2845c46888957677c0be940f2
Дата опублікування:
02.02.2021 18:26
Опис:
Замовник надав вимогу у п. 1, п.п.а) п.2 розділу 5 тендерної документації про надання Учасником трьох автотранспортних засобів та три повних екіпажа, складаних з водія, експедитора транспортного, вантажника. При цьому Замовник не надав розрахунки економічної доцільності вказаної їм певної кількості автотранспортних засобів та наявності трьох повних екіпажів – 9 працівників. Тому мені не зрозуміло вказана певна потреба автотранспортних засобів та наявність дев’яти працівників. На підставі вищевикладеного прошу вкажіть мені будь ласка:
1. мінімальну та максимальну вантажопідйомність, яка повинна бути у кг кожного з трьох автотранспортних засобів;
2. вага товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться одним автотранспортним засобом за один рейс;
3. вага товару (у середньому) у кг, який буде перевозиться кожним з трьох автотранспортних засобів за один рейс;
4. довжина одного маршруту від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини;
5. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на один автотранспортний засіб (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
6. розрахунок норми часу на перевезення вантажу (у середньому) у кг при кільцевому завозу у 31 заклад освіти з розрахунку на три автотранспортних засобу (з урахуванням діючих єдиних норм часу на перевезення вантажу автотранспортним засобом, з урахуванням робочого часу та часу відпочинку водія);
7. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, якій вантажник повинен відвантажити з кузова автомобіля у навчальний заклад за один рейс на одному автотранспортному засобі при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вага товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу вантажника;
8. розрахунок вантажу (у середньому) у кг, який вантажники повинні відвантажити з кузова трьох автомобілів у навчальні заклади за один рейс при кільцевому завозу сировини ( у розрахунку один автомобіль на один кільцевій завіз). Вага товару у середньому з розрахунку на 31 навчальний заклад. Розрахунок надати з урахуванням робочого часу трьох вантажників.
Відповідь:
Встановлюючи вимогу за наявність трьох екіпажів Замовником враховано те, що досить велика кількість місць доставки товару (31 освітній заклад) і необхідно здійснити постачання предмету закупівлі належним чином, вчасно до кожного закладу. Потенційний Учасник повинен мати необхідну матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та ресурси для своєчасного забезпечення продуктами харчування відповідно до потреби Замовника.
Постачання харчових продуктів до закладів освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 за №298/227.
Постачання харчових продуктів має здійснюватися з затвердженим графіком та маршрутом постачання та обсягах завозу (згідно наданого замовлення та в залежності від фактичної потреби кожного освітнього закладу). Потенційний учасник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв та осіб, що супроводжують товар а також осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Щодо довжини маршруту (від ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до всіх навчальних закладів згідно дислокації при кільцевому завозу сировини) потенційний учасник може ознайомитися за допомогою інтернет -ресурсів. У дислокації закладів зазначені адреси їх розташування.
Наголошуємо, що вага та інші показники товару визначаються відповідно до фактичної потреби Замовника в розрізі кожного закладу та залежать від епідеміологічної ситуації в регіоні.
Дата відповіді:
05.02.2021 16:21