• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з обслуговування охоронної та тривожної сигналізації (тривожної кнопки))

Завершена

648 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 240.00 UAH
Період уточнення: 28.01.2021 11:36 - 13.03.2021 00:00
Відповідь надана

Вимоги до строків отримання даних з відкритих реєстрів

Номер: 130c95d4fd184d18b45234cc33b88e60
Дата опублікування: 02.02.2021 17:27
Опис: Тендерна документація містить вимоги, щодо надання інформації, яка міститься у відкритих джерелах з вимогами щодо строку формування такої інформації. Наприклад: «Довідка (відомості) з ЄДРПОУ (документ повинен бути сформований не раніше дати публікації закупівлі 2021)»; «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, виданого станом на 2021 рік». Просимо роз’яснити з якою метою замовник встановлює вимоги щодо строків отримання таких документів? Чи не пов’язані дані вимоги з метою замовника зменшити конкуренцію?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги щодо строків видачі вищезазначених документів встановлені для зручності, з метою отримання Замовником достовірної та актуальної інформації про Учасника, яка міститься у реєстрах, та оперативного ознайомлення з необхідною інформацією.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:40
Відповідь надана

Декларація

Номер: aa7442ce76714759852df3dbc9d45766
Дата опублікування: 02.02.2021 17:27
Опис: Тендерною документацією передбачено надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Відповідність учасника яким саме кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним чи іншим характеристикам предмета закупівлі підтверджує дана декларація?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, встановлена для підтвердження критерію щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:41
Відповідь надана

Запитання

Номер: b1336514a3af4a97871d33e9ba51a6c6
Дата опублікування: 02.02.2021 17:26
Опис: Тендерною документацією передбачено надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Яким чином наявність даної декларації впливає на якість послуг, які є предметом даної закупівлі?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, встановлена для підтвердження критерію щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність декларації дає право Учаснику на початок роботи в якості новоутворених підприємств, на початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Дата відповіді: 04.02.2021 14:41
Відповідь надана

Декларація

Номер: 4ef54ba8ce334ab8a223959c416be229
Дата опублікування: 02.02.2021 17:26
Опис: Тендерною документацією передбачено надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. З якою метою замовник вимагає надання даної декларації?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника, встановлена для підтвердження критерію щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:42
Відповідь надана

Транспорт реагування

Номер: 401e39d10736432987e1da2b4785ab48
Дата опублікування: 02.02.2021 17:25
Опис: Тендерною документацією передбачено надання копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які будуть використовуватись як транспорт реагування (не менше одного). Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Просимо роз’яснити, чи буде відхилено пропозицію учасника, який надасть копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який не належить учаснику на праві власності, а використовується відповідно до договору оренди?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункт у 2.3. Додатку 1 Замовник вимагає копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які будуть використовуватись як транспорт реагування (не менше одного). Такий документ Учасник повинен мати незалежно від права власності/користування транспортного засобу.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:44
Відповідь надана

Транспорт реагування

Номер: 481350dad85f4232b1ae76f5f121036c
Дата опублікування: 02.02.2021 17:25
Опис: Тендерною документацією передбачено надання копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які будуть використовуватись як транспорт реагування (не менше одного). Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Просимо роз’яснити, чи буде відхилено пропозицію учасника, який надасть копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який не зареєстрований як транспорт реагування?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункт у 2.3. Додатку 1 Замовник вимагає копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, які будуть використовуватись саме як транспорт реагування (не менше одного).
Дата відповіді: 04.02.2021 14:45
Відповідь надана

Довідка з ДФС

Номер: 7534e480e6ae45cdbc75246aefaec588
Дата опублікування: 01.02.2021 15:34
Опис: В п. 1.15 Додатку 1 Замовником вимагається надання Оригіналу довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів. Доводимо до відома замовника, що вищезазначений документ не видається органами ДФС у зв'язку з відсутністю таких повноважень. Задля уникнення незрозумілих маніпуляцій, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити вищезазначену вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова встановлена в рамках чинного законодавства України, а саме, відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. В будь якому разі, інформація про рахунки, буде необхідною Замовнику для укладення договору про закупівлю. Таким чином, дана вимога не може вважатись незаконною та дискримінаційною.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:46
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 41d9da6bda17438c93c20e4dce2aed67
Дата опублікування: 01.02.2021 15:28
Опис: Доброго дня. Враховуючи наявність відкритих реєстрів, просимо внести зміни і видалити з тендерної документації вимоги про надання: п.1.2 - Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (відмінено 01.01.2014р.) або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, виданого станом на 2021 рік. та п.1.9. - Довідка (відомості) з ЄДРПОУ (документ повинен бути сформований не раніше дати публікації закупівлі 2021).
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги щодо строків видачі вищезазначених документів встановлені з метою оперативного отримання Замовником достовірної та актуальної інформації про Учасника, яка міститься у реєстрах.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:46
Відповідь надана

ТД

Номер: b441d07e94894ef296141c27e01243aa
Дата опублікування: 01.02.2021 15:18
Опис: Доброго дня. Просимо уточнити різницю між довідками з банку, зазначеними в Додатку № 1 - 1.6. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю оголошення закупівлі та 1.7. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про стан позичкової заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю оголошення закупівлі. Враховуючи, що в банківських установах це одна й та сама довідка - просимо внести зміни в ТД і залишити одну.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова встановлена в рамках чинного законодавства України, а саме, відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. В будь якому разі, інформація про рахунки, буде необхідною для укладення договору про закупівлю. Таким чином, дана вимога не може вважатись незаконною та дискримінаційною.
Дата відповіді: 04.02.2021 14:47