-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)
Згідно документації (закупівля здійснюється в цілому)
Торги відмінено
3 800 001.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.01 UAH
Період уточнення:
28.03.2017 17:03 - 07.05.2017 18:30
Відповідь надана
Вимога щодо внесення зміні до тендерної документації
Номер:
e81a7781209842fc92b49561f97f9947
Дата опублікування:
01.04.2017 18:41
Опис:
Пунктом 7 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язаний «Самостійно, за свій рахунок, забезпечувати РЕМОНТ та збереження приміщень харчаблоку, технологічного обладнання, забезпечити медоогляд працівників харчоблоку». Яким чином ремонт приміщення відноситься до предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)»? Вимагаємо внести відповідні зміні до тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник, організація гарячого харчування здійснюється в приміщені закладів освіти Святошинського району міста Києва за участю працівників Учасника. Працівники Учасника повинні забезпечувати проведення поточного ремонту та збереженя харчоблоку, технологічного обладнання, яке знаходиться на балансі Замовника.
Дата відповіді:
03.04.2017 12:09
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги замовника
Номер:
ec52bb1f51a34400be2c7e33e3fd4ee3
Дата опублікування:
01.04.2017 18:32
Опис:
Згідно з п. 3. Додатку 2 тендерної документації вимагається - «Укомплектувати харчоблок кваліфікованими кадрами в кількості (від 3-7 осіб на кожен заклад освіти в якому НАДАЮТЬСЯ послуги, які є предметом закупівлі), ШТАТНИМИ працівниками для організації гарячого харчування (підтвердити документально, а саме: надати штатний розпис (для юридичних осіб).» При цьому Замовником не надається кількість дітей ту кожному закладі освіти, в яких планується надання послуги харчування - ?? Даною вимогою Замовник втручається в господарську діяльність учасників, дає їм розпорядження щодо організації діяльності учасників, не маючи для цього жодних повноважень, не дає можливості учаснику самостійно визначати організацію виробництва, використовувати досвід та власні технології, що є недопустимим згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не має можливості використовувати працю та досвід позаштатних спеціалістів. Крім того, Замовником вимагається прийняти в штат Учасника працівників за місяць до строку надання послуг, не розуміючі – чи буде учасник визначений переможцем, чи ні. При цьому, учасник зобов’язаний оплачувати заробітну плату та податки. А у разі, якщо він не буде визначений переможцем – звільнити цих працівників на підставі скорочення штату з оплатою компенсації та податків. Чим визначена дана вимога Замовника та яким чином вона гарантує якісне надання послуг? Вважаємо, що дану вимогу має можливість виконати у повному обсязі підприємство, яке в даний час надає послуги з організації харчування в закладах освіти, які є предметом цей закупівлі, що є дискримінаційною вимогою замовника. Вимагаємо усунути порушення законодавства України.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник, хочемо відмітити, що закупівля має безперебійний характер, а саме: організація харчування здійснюється безперебійно. Замовник повинен уникнути можливих ризиків стосовно затримка в наданні послуг, однією з причин затримки може бути укомплектування штату кваліфікованими працівниками, якщо такої кількості працівників не має в наявності. Також слід відмінити, що оплата послуг здійснюється на підставі акту наданих послуг (переважно за поточний місяць), за фактичною кількістю дітей, які відвідували заклад. Дякуємо.
Дата відповіді:
03.04.2017 16:04
Відповідь надана
Запитання
Номер:
25e625ec490c4b45a1e289f683182ca0
Дата опублікування:
31.03.2017 17:30
Опис:
Добрий день. Надайте будь ласка відповідь, в примітках Додатку 2 Замовник зазначає, що Учасник повинен надати усі документи, зазначені в Додатку 2. На нашу думку в п. 1, 2 та 3 вимагається один ї теж документ – реєстрація потужностей на приміщення закладів освіти, щодо яких здійснюється ця закупівля. Просимо надати роз’яснення - які конкретно документи маються на увазі?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник, вимога п.1 в Додатку 2 стосується продуктів харчування з яких буде організовувати гаряче харчування. Стосовно п. 2 Додатку 2 - повідомляємо, ця вимога стосується відповідності виробничих та складських приміщень вимогам діючого санітарного законодавства. Стосовно п.3 вимагається надати у складі своєї пропозиції Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, тобто реєстрацію потужностей. Всі пункти - мають різних характер. Дякуємо.
Дата відповіді:
03.04.2017 16:13
Відповідь надана
Щодо умов закупівлі
Номер:
d741ef35809a4153985796decf1a9ec0
Дата опублікування:
31.03.2017 16:52
Опис:
Згідно з п. 3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно предмет договору – це істотні умови договору. Згідно з п. 1.1. проекту договору, наданому Замовником предметом договору є послуги, зазначені у специфікації (Додаток 1 до договору). Згідно з специфікацією загальна кількість д/днів (порцій) складає 313 500. Враховуючи процедуру закупівлі, самий ранній строк укладання договору це 24 квітня 2017 року. Тобто, за 5 днів необхідно надати послугу з організації харчування у кількості 313 500 порцій, що складає 62700 порцій в день на 36 шкіл Святошинського району. Шановний Замовник, надайте будь ласка відповідь – скільки дітей харчується в кожної школі згідно з дислокацією – учасники повинні мати можливість розрахувати кількість працівників для виготовлення зазначеної кількості порцій в кожному закладі освіти Святошинського району. Згідно з п. 1.3. проекту Договору, обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені ЗАЛЕЖНО ВІД РЕАЛЬНОГО ФІНАНСУВАННЯ. Відповідно, від строку надання послуг обсяги не зменшуються?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник, оплата послуг здійснюється на підставі акту наданих послуг, за фактичною кількістю дітей, що відвідували заклад. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування.
Дата відповіді:
03.04.2017 16:19
Відповідь надана
Щодо засобів протипожжежної безпеки
Номер:
b827443d928745ef80bd73f6536f7019
Дата опублікування:
30.03.2017 20:21
Опис:
Пунктом 6 Додатку 2 до Тендерної документації від учасника вимагається: «Самостійно забезпечити харчоблок необхідним посудом, кухонним інвентарем, санітарним спецодягом, миючими і дезінфікуючими, протипожежними засобами, у відповідності до діючих норм.» На підставі якої норми права Замовник вимагає від учасників забезпечення приміщення харчоблоку протипожежними засобами при наданні послуги з організації харчування? Крім того в проекті договору не визначено, що учасник є відповідальною особою з противопожежної безпеки та зобов’язаний забезпечити приміщення харчоблоку протипожежними засобами. Вимагаємо внесті відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник, організації послуг гарячого харчування відбувається в приміщені закладу освіти Святошинського району міста Києва, за Участю працівників Учасника, Замовник не несе відповідальності за працівників, які знаходять не в штаті Замовника. Тому Учасник повинен забезпечити власний персонал протипожежними засобами, а також всім необхідним для надання якісних послуг.
Дата відповіді:
03.04.2017 16:28
Відповідь надана
Запитання про надання калькуляції
Номер:
c21c9d6c5dbe483aaeb10e2bc3fe5ade
Дата опублікування:
30.03.2017 20:15
Опис:
Просимо надати роз’яснення – п. 11. Додатку 2 вимагається в складі тендерної пропозиції подати орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції, із зазначенням розміру торгівельної надбавки. Калькуляція надається у процентному співвідношенні або в грошовому та викладається в розділі «Цінова пропозиція»?
Відповідь:
Доброго дня, калькуляція надається в грошовому виразі із зазначенням основних статей витрат, розміру торговельної надбавки та вартості обіду який пропонується Учасником та викладається окремим документом (листом/довідкою, тощо)
Дата відповіді:
03.04.2017 12:00
Відповідь надана
Запит
Номер:
f70629e77b92420ba70c67e475544578
Дата опублікування:
30.03.2017 20:12
Опис:
П. 3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається надати: «Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів». При цьому зазначається, що приготування їжі та харчування (реалізація) забезпечується безпосередньо в закладах освіти Святошинського району. Який документ повинен надати учасник, якщо він на момент подання тендерної пропозиції не має можливості отримати вказані документи на приміщення, де БУДЕ виготовлятися їжа та реалізація харчових продуктів, тобто шкільні заклади Святошинського району? Такий документ має можливість отримати тільки заклад, який у дійсний час виконує послугу з організації харчування в школах Замовника.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник, у складі своєї пропозиції надає Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди
або комплексу споруд, приміщення, будівлі, ОБЛАДНАННЯ та інших засобів, включаючи ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – ВЛАСНИХ або ОРЕНДОВАНИХ Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів.
Дата відповіді:
03.04.2017 16:23
Відповідь надана
Про страхування
Номер:
553a976542fd43b283204442a72c31f1
Дата опублікування:
30.03.2017 20:04
Опис:
Додатком 1 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «Вартість пропозиції Учасника повинна включати витрати на страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, тощо.» Яке страхування мається на увазі?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник - Вартість пропозиції Учасника повинна включати витрати на страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, тощо.
Дата відповіді:
03.04.2017 16:29
Відповідь надана
Щодо ПДВ
Номер:
40e12058160e401ebb9bcfc5bb6bb35f
Дата опублікування:
30.03.2017 19:35
Опис:
У Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати пропозицію з врахуванням наступних умов: «Учасник який не являється платником податку на додану вартість «загальну вартість наданих послуг грн.» вказується без ПДВ.» А учасник, який являється платником податку на додану вартість вказує з ПДВ?
Відповідь:
Доброго дня, саме так!!!
Дата відповіді:
03.04.2017 13:50
Відповідь надана
Запитання
Номер:
73339aab3c8b4d64b72107b4e20b5b5c
Дата опублікування:
30.03.2017 19:31
Опис:
Додатком 1 до Тендерної документації вимагається надати: «Якщо Учасник НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ платником податку на додану вартість або звільнений від податків, у складі своєї пропозиції такий Учасник надає всі відповідні документи». Який документ мається на увазі, враховуючи, що не існує документу, який видається уповноваженим органом, що приватна юридична особа не є платником податку на додану вартість? Існує тільки реєстр платників ПДВ, та не існує НЕ платників?
Відповідь:
Доброго дня, Якщо Учасник НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ платником податку на додану вартість або звільнений від податків, у складі своєї пропозиції такий Учасник надає всі відповідні документи або пояснювальну довідку. Дякуємо.
Дата відповіді:
03.04.2017 13:50