-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастика віброшумопоглинаюча, код 44830000-7 за ДК 021:2015 «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники»
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Торги не відбулися
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період уточнення:
27.01.2021 12:34 - 16.02.2021 00:00
Відповідь надана
Зміни у Додатку 2
Номер:
16511428b3e84d8caa6723ad9942095c
Дата опублікування:
11.02.2021 14:39
Опис:
Прошу роз'яснити, які зміни відбулися у Додатку 2 до тендерної документації? У чому відмінність в Додатку 2 від 27.02.21 та Додатка 2 від 11.02.21? Змiн немає.
Відповідь:
Для більш детального опрацювання поставлених питань, Замовником були внесені зміни до тендерної документації, а саме, продовжено строк подання тендерних пропозицій. При цьому, зміни до технічної специфікації на даний час опрацьовуються та будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді:
15.02.2021 14:15
Відповідь надана
Питання стосовно внесення змін до Додатку 2 до Тендерної Документації
Номер:
c1bb9bb8e3574758b8911916eef1b4d2
Дата опублікування:
11.02.2021 14:24
Опис:
На питання від 29.01.2021р стосовно Технічної Специфікації було надано слідуючу відповідь :
На питання від 29.01.2021 стосовно технічної специфікації повідомляємо наступне. 1. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації). 2. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації). 3. Відповідно до технічних характеристик технічної специфікації, клас енергоефективності не є регламентованим показником, при цьому коефіцієнт теплопровідності має бути не більше 0,06 Вт/мК, так як зазначено у п.1.12 технічної специфікації. 4. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації). 5. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
Просимо роз'яснити які зміни були внесені у Додаток 2 до Тендерної Документації?
Відповідь:
Для більш детального опрацювання поставлених питань, Замовником були внесені зміни до тендерної документації, а саме, продовжено строк подання тендерних пропозицій. При цьому, зміни до технічної специфікації на даний час опрацьовуються та будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді:
15.02.2021 14:14
Відповідь надана
Питання стосовно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
8b41b6c52e3a438a8b8d167bf15b7669
Дата опублікування:
11.02.2021 14:13
Опис:
Питання стосовно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ: 1. Стосовно п.1.10 Стійкість до впливу кліматичних факторів 20 циклів дорівнює 4-5років, а 160 циклів дорівнює 18-20років прогнозованого терміну служби покриття. Який прогнозований термін служби покриття на металевої внутрішньої поверхні вагона потрібен? Зазначте будь ласка чітко в роках. 2. Стосовно п 1.11 Яка товщина покриття повинна бути, щоб забезпечити звукопоглинання не менше 15Дб при замовленними Вами 1000кг мастичного покриття? Який документ регламентує коефіцієнт витрат ɳ (шумопоглинання), та який коефіцієнт витрат ɳ потрібен, на яку товщину покриття? 3. Стосовно п. 1.12 Виходячи із коефіцієнта теплопровідності не більше 0,06 Вт/м К, який клас енергоефективності повинено мати покриття? 4. Стосовно п.5.1 Гаранитйний строк на товар, мається на увазі гарантійний строк експлуатації покриття, чи термін зберігання у тарі на складі? Так як усі водорозчинні матеріали зберігаються у тарі від 6 місяців до 12місяців, при визначених умовах зберігання. 5. Стосовно Опису Товар призначений для віброшумопоглинання та захисту внутрішніх поверхонь кузова вагону метрополітену А) У Технічніих та якісних характеристиках п.1.11 вимагається показник звукопоглинання, але не має вимог по вібро і шумоізоляції. Так як у вогоні присутня вібрація від ударів, яка образує шуми. Б) Захист внутрішніх поверхонь вагону від чого? Які захисні властивості повинне мати покриття? Антикорозійні властивості покриття? Гідроізоляційні властивості покриття?
Відповідь:
На питання від 11.02.2021 стосовно технічної специфікації повідомляємо наступне.
1. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
3. Відповідно до технічних характеристик технічної специфікації, клас енергоефективності не є регламентованим показником, при цьому коефіцієнт теплопровідності має бути не більше 0,06 Вт/мК, так як зазначено у п.1.12 технічної специфікації.
4. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
5. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
Дата відповіді:
16.02.2021 13:26
Відповідь надана
Звукопоглинання, віброшумопоглинання.
Номер:
5b42db2726f4452e8668e42ba960216d
Дата опублікування:
29.01.2021 12:25
Опис:
1. Питання до пункту п 1.11
Згідно якого нормативного документа Ви вимагаєте звукопоглинання внутрішніх поверхонь вагона метро?
Укажить, будь ласка, який документ регламентує вимоги до мастичного покриття з показником звукопоглинання на внутрішніх поверхнях вагонів метро?
2. У опису Ви вказали «для віброшумопоглинання», а у технічних якісних характеристиках п.1.11 вказали тільки «звукопоглинання». Звукопоглинання, звукоізоляція, віброізоляція, вібропоглинання – це різні речі. Прошу роз’яснити у чому різниця, та яка функція Вам потрібна, згіно нормативно-технічних документів,у яких вказани вимоги до показників для внутрішніх поверхонь вагонів метро?
Відповідь:
На питання від 29.01.2021 стосовно звукопоглинання, віброшумопоглинання повідомляємо наступне.
1. Відповідно до технічних вимог на вагони метрополітену, внутрішні металеві поверхні кузова повинні бути оброблені мастикою віброшумопоглинаючою.
2. Згідно нормативно-техніних документів, на вагони метрополітену необхідно застосовувати мастику віброшумопоглинаючу. Вимоги до показників у технічних умовах на вагони метрополітену не зазначені.
Дата відповіді:
03.02.2021 16:53
Відповідь надана
Питання стосовно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
9b98fc600f8b4d2bb6d3070437850f7b
Дата опублікування:
29.01.2021 11:26
Опис:
Питання стосовно ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ:
1. Стосовно п.1.10
Стійкість до впливу кліматичних факторів 20 циклів дорівнює 4-5років, а 160 циклів дорівнює 18-20років прогнозованого терміну служби покриття.
Який прогнозований термін служби покриття на металевої внутрішньої поверхні вагона потрібен? Зазначте будь ласка чітко в роках.
2. Стосовно п 1.11
Яка товщина покриття повинна бути, щоб забезпечити звукопоглинання не менше 15Дб при замовленними Вами 1000кг мастичного покриття?
Який документ регламентує коефіцієнт витрат ɳ (шумопоглинання), та який коефіцієнт витрат ɳ потрібен, на яку товщину покриття?
3. Стосовно п. 1.12
Виходячи із коефіцієнта теплопровідності не більше 0,06 Вт/м К, який клас енергоефективності повинено мати покриття?
4. Стосовно п.5.1
Гаранитйний строк на товар, мається на увазі гарантійний строк експлуатації покриття, чи термін зберігання у тарі на складі? Так як усі водорозчинні матеріали зберігаються у тарі від 6 місяців до 12місяців, при визначених умовах зберігання.
5. Стосовно Опису
Товар призначений для віброшумопоглинання та захисту внутрішніх поверхонь кузова вагону метрополітену
А) У Технічніих та якісних характеристиках п.1.11 вимагається показник звукопоглинання, але не має вимог по вібро і шумоізоляції. Так як у вогоні присутня вібрація від ударів, яка образує шуми.
Б) Захист внутрішніх поверхонь вагону від чого? Які захисні властивості повинне мати покриття? Антикорозійні властивості покриття? Гідроізоляційні властивості покриття?
Відповідь:
На питання від 29.01.2021 стосовно технічної специфікації повідомляємо наступне.
1. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
3. Відповідно до технічних характеристик технічної специфікації, клас енергоефективності не є регламентованим показником, при цьому коефіцієнт теплопровідності має бути не більше 0,06 Вт/мК, так як зазначено у п.1.12 технічної специфікації.
4. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
5. Замовником будуть внесені зміни в технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації).
Дата відповіді:
03.02.2021 16:50