-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з охорони об'єктів та особистої охорони)
Завершена
3 031 070.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 155.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 155.35 UAH
Період уточнення:
04.04.2017 10:51 - 16.04.2017 19:00
Відповідь надана
Наявність дискримінаційних вимог
Номер:
07d5f0a0581243158419d409c68c5c70
Дата опублікування:
06.04.2017 15:21
Опис:
Згідно документації торгів Учасники повинні надати:
1. Інформацію Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживача» (ДП «Укрметртестстандарт») щодо відповідності діяльності Учасника коду Єдиного закупівельного словнику ДК 021:2015, що є предметом закупівлі.
2. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність у штаті не менше 60 (шестидесяти) працівників, персоналу охорони, з яких не менше 90% працюють на повну ставку. Підтверджуючі документи: - штатний розклад учасника; - накази про прийняття працівників, що вказані в інформаційній довідці; - повідомлення Державної податкової інспекції про прийняття працівників на роботу з квитанцією про прийом повідомлень до інспекції.
Вважаємо, що Замовником встановлено певні дискримінаційні вимоги до учасників, оскільки ці вимоги суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі , що призводить до зменшення конкуренції з наступних підстав:
1. Згідно з інформації з сайту ДП «Укрметртестстандарт», нформаційно-консультативні послуги з визначення кодів продукції та послуг за класифікатором ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", призначені для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель (тобто для Замовників), а також товаровиробниками і надавачами послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України. Також отримання цієї інформації та надання Замовнику для участі у закупівлі не передбачено Законом України " Про публічні Закупівлі" отже не є обов’язковим.
2. Інформаційна довідка про наявність у штаті не менше 60 (шестидесяти) працівників, персоналу охорони, з яких не менше 90% працюють на повну ставку та надання підтверджуючих документів також не передбачено Законом України " Про публічні Закупівлі", а інформація про персональні данні що міститься у підтверджуючих документах віднесена до інформації з обмеженим доступом та підпадає під дію статті 16 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, відповідно до якої порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Штатна кількість працівників (не менше 60) не свідчить про більш якісне надання послуг порівняно з іншими учасниками та не робить учасника з меншим штатом працівників неспроможним забезпечити охороною об’єкти Замовника.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон) вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому, як передбачено законодавцем у ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників.
Конституційний Суд України у рішенні від 22.09.2005 № 5-рп/2005 у справі № 1-17/2005 зазначив, що із конституційних принципів рівності і справедливості випливає вимога визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі. З огляду на вищезазначене, замовник не повинен встановлювати таких вимог, які обмежували б конкуренцію та призводили до дискримінації учасників. А тому перелік документів, які підтверджують інформацію учасників про відповідність їх тому чи іншому кваліфікаційному критерію, хоч і визначає замовник самостійно, проте, обов’язково відповідно до принципів, установлених ст. 5 Закону.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вищезазначені вимоги.
Відповідь:
п.1 пункт видалено з вимог у Додатку 3 до тендерної документації.
п.2 розрахунок працівників здійснюється з розрахунку цілодобового чергування працівників у закладі, тобто, відповідно до норм трудового кодексу 1 особа чергує через 3 доби - на один заклад необхідно 4 охоронця. Виходячи з кількості надання послуги у 16 школах х 4 охоронця = 64 охоронця для забезпечення охорони з дотриманням норм ( внесені зміни в тендерну документацію). Охоронні послуги повинні надаватися з дотриманням норм цілодобового чергування та надання відпочинку працівникам.
Дата відповіді:
19.04.2017 16:10
Відповідь надана
Тендерна документація.
Номер:
bdce365e58ef4f398c7c8177c9412b42
Дата опублікування:
05.04.2017 10:53
Опис:
У Додатку 3 зазначено, що Учасник повинен надати наступні документи: 2.1. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність у штаті не менше 60 (шестидесяти) працівників, персоналу охорони, з яких не менше 90% працюють на повну ставку, та наявність в учасника працівників відповідної фахової підготовки та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: фахівець з організації заходів охорони та штат персоналу охорони, що повинні відповідати кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №365 від 15.04.2013р.
Інформаційна довідка обов’язково повинна містити прізвища, ім’я, по батькові та посади працівників.
2.2. Підтверджуючі документи:
- штатний розклад учасника;
- накази про прийняття працівників, що вказані в інформаційній довідці;
- повідомлення Державної податкової інспекції про прийняття працівників на роботу з квитанцією про прийом повідомлень до інспекції.
ЗАПИТАННЯ: Чи потрібно сканувати та прикріпляти у електронному вигляді до пропозиції всі 60 наказів про прийняття охоронників на роботу, а також 60 повідомлень податкової про прийом цих працівників?
Відповідь:
Так, потрібно в електронному вигляді прикріпити усі 60 наказів та 60 повідомлень з квітанціями.
Дата відповіді:
07.04.2017 12:22