• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Коагулянт (гідроксихлорид алюмінію)

Обов`язковою умовою є надання сертифікату якості, що можна застосовувати коагулянт для очищення питної води.

Завершена

425 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 127.50 UAH
Період уточнення: 26.01.2021 13:18 - 01.02.2021 11:00
Відповідь надана

Питання до вимог тендерної документації

Номер: 256fc9b27ccb497285f1ed9de93d5b3a
Дата опублікування: 01.02.2021 10:19
Опис: Доброго дня! Ознайомившись з вимогами щодо надання документів по закупівлі коагулянту (гідроксихлорид алюмінію) маємо декілька питань. 1. Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має надати аналогічний договір виконаний/частково виконаний на поставку продукції, яка є предметом закупівлі. Предметом закупівлі є коагулянт (гідроксихлорид алюмінію). Замовником у технічному завданні визначено характеристики такого коагулянту. Проте, гідроксихлорид алюмінію може бути з характеристиками, які відрізняються від заявлених в технічному завданні. Просимо пояснити чи може Учасник надати аналогічний договір щодо поставки іншого коагулянту чи лише аналогічний договір на поставку коагулянту, який буде запропоновано до закупівлі Учасником? 2. Замовник зазначає, що доставка товару здійснюється спеціалізоівним автотранспортом Учасника (в контейнерах, ємністю 1 м³ і в автоцистернах), згідно поетапних заявок Замовника. Всього закупівля коагулянту на рік становить 23 т. Загалом, об’єм автоцистерни становить від 18 т. Просимо пояснити, чи передбачено поставка та приймання коагулянту автоцистерною та повне її спорожнення на об’єкті Замовника? Чи має Замовник власні контейнери ємністю 1 м³ для перекачування у них коагулянту? Який приблизний обсяг поставки коагулянту щодо поетапної заявки Замовника? 3. Замовником встановлено, що технічнi характеристики запропонованого товару повинні вiдповiдати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад коагулянту та документально підтверджені незалежною третьою стороною, яка включена до Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та компетентність якої підтверджена шляхом акредитації. Такий документ має містити фізико-хімічний склад товару, що пропонується відповідно до документації за якою виготовлено цей товар. Акредитація третьої незалежної сторони має бути підтверджена національним органом України з акредитації (Національним агентством з акредитації України). Наразі, відсутня обов’язкова сертифікація продукція в Україні. Відповідно до ч.6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Просимо передбачити можливість надання технічного паспорту на підтвердження відповідності, якщо Учасник не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних. 4. У сертифікаті якості Учасник, окрім інших параметрів, має зазначити вид пакування. Враховуючи, що Замовником передбачено приймання коагулянту як в контейнерах так і в автоцистернах, то просимо пояснити чи має бути надано 2 сертифікати якості щодо кожного окремого виду пакування? 5. Замовник вимагає надання Учасником висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно з якою виготовляється запропонований товар. Просимо роз'яснити з якою метою встановлено дану вимогу, враховуючи, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає висновок санітрано-епідеміологічної експертизи на сам товар — гідроксихлорид алюмінію? Яку інформацію Замовник хоче побачити у даному висновку ДСЕЕ? А також роз'яснити яким чином учасник має надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технічні умови, якщо товар виготовляється за Європейськими нормами? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо видалити з тендерної документації. Адже, обов’язок щодо отримання такого документу відсутній у учасників. 6. Замовником встановлено, що якщо Учасник не є виробником Товару, всі документи заводу-виробника (сертифікати якості, гарантійні листи, довідки тощо) повинні бути підписані електронним підписом заводу-виробника у зв’язку з відсутністю у Замовника закупівлі можливості перевірити оригінали документів (справжність підпису уповноважених осіб, печаток тощо). Додатково учасник повинен надати докази накладення та справжності електронного підпису заводу-виробника. Замовник самостійно перевіряє достовірність електронного підпису. Дана вимога є дискримінаційною для постачальників реагенту імпортного походження. Так, в листі Міністерства цифрової трансформації України щодо використання нерезидентами кваліфікованих електронних підписів посадових осіб зазначено, що з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів. Отже, постачальники імпортного товару ніяким чином не зможуть надати документи підписані електронним підписом заводу-виробника, тим паче перевірити такі електронні підписи нерезидентів неможливо. Враховуючи викладене, просимо виключити дану дискримінаційну вимогу. Або повідомити за допомогою якого сервісу перевіряються електронні цифрові підписи нерезидентів України та як буде це робити Замовник?
Відповідь: 1. Аналогічним договором вважається договір на постачання гідроксихлорид алюмінію, показники якого можуть відрізнятися від заявлених в технічному завданні. 2. В середньому мінімальний об’єм автоцистерни становить від 1000 л. Доставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом Учасника (в контейнерах, ємністю 1 м3 і в автоцистернах), згідно поетапних заявок Замовника. Об’єм поставки буде визначатись згідно заявок Замовника. Передбачити приблизний обсяг поставки не можливо, у зв’язку з цим замовником встановлено вимогу, що термін поставки не більше 2-х календарних днів з моменту отримання заявки факсимільним зв’язком або електронною поштою. Замовник має власні ємності для перекачування у них коагулянту. 3. Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Із змісту даної норми вбачається надання документів саме в складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Отже, надання технічного паспорту замість інших документів передбачено лише для конкурентних процедур відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом із тим, діюче законодавства не містить вимог до технічного паспорту, зокрема органу, що його повинен видавати. 4. Учасником надається один сертифікат якості із зазначення виду пакування з поміж іншого. 5. Необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про питну воду та питне водопостачання» та ін. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Отже, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи є офіційним документом, який засвідчує відповідність об’єкта експертизи гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Під нормативно-технічною документацією розуміють стандарти, технічні регламенти та технічні умови. Отже, нормативна документація за якою виготовляється продукція, в тому числі й стандарти, є об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи. Зауважуємо, що об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи є лише зразок продукції, а не партія чи окремо визначений об’єм продукції. Гарантій того, що виробником або постачальником не буде змінено сировинну складову продукції Замовник не має. Саме з метою перевірки санітарно-епідеміологічних норм під час виробництва продукції і, як наслідок, готової продукції було встановлено такі вимоги в документації по закупівлі. 6. Електронний підпис - це набір даних, прикріплений до електронного повідомлення, щоб гарантувати його автентичність, ідентифікувати особу і прив'язати зміст до підпису особи (захищаючи, таким чином, одержувача від ризику того, що відправник буде заперечувати свою причетність до даного повідомлення). Електронний підпис є ефективним засобом гарантії автентичності та цілісності будь-якого документа протягом його терміну дії. Важливість електронного підпису підкреслюється в Рекомендації Європейсько-економічної комісії ООН №35 «Вироблення правової основи системи« єдиного вікна »в міжнародній торгівлі». У країнах Євросоюзу з 2016 року був прийнятий загальний Регламент eIDAS (Regulation EU N°910/2014). Юридичний статус нормативного акту робить його придатним для всього Європейського Союзу без необхідності приймати зміни в національному законодавстві. Таким чином, всі європейські е-підписи тепер узгоджені і стандартизовані. Механізм взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу з метою забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав здійснюється відповідно до частини другої статті 7 та частини третьої статті 38 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Замовником не встановлено обмеження щодо надання доказів справжності електронного підпису з огляду на специфіку електронних послуг кожної країни. Справжність електронного підпису буде перевірятися залежно від країни нерезидента. Вимоги документації ґрунтуються на положеннях законодавства України, в чому полягає дискримінація по відношенню до імпортного товару Вами не зазначено. Замовником дотримано рівність учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Дата відповіді: 01.02.2021 10:55