• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Добровільне медичне страхування працівників; код ДК 021:2015 – 66510000-8 - "Страхові послуги"

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Добровільне медичне страхування працівників; код ДК 021:2015 – 66510000-8 - "Страхові послуги"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: добровільне медичне страхування працівників – не більше 500 осіб (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Україна (за виключенням тимчасово окупованих територій та території Автономної Республіки Крим), в тому числі за місцем знаходження Замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 462 500,00 грн. (чотири мільйони чотириста шістдесят дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 12 місяців з 00:00 год. першого числа місяця, який слідує за місяцем здійснення замовником першої частини платежу згідно з умовами договору про закупівлю; договір про закупівлю діє до 31.12.2022 року включно (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 12.02.2021 року. 7. Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати замовником (страхувальником) страхових платежів згідно із наданими учасником (страховиками) рахунками та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника (страхувальника) на відповідний рік. Страхові платежі сплачуються замовником (страхувальником) частинами, за кожних три місяці надання послуг (страховий період). Перша частина платежу сплачується впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами договору. Кожна наступна частина платежу сплачується до першого дня початку перебігу наступного страхового періоду з урахуванням переліку (кількості) застрахованих осіб на дату перерахування платежу. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 133 000,00 грн. (сто тридцять три тисячі грн. 00 коп.). 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 133 000,00 грн. (сто тридцять три тисячі грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119. Код ЄДРПОУ: 16286441. Рахунок за стандартом IBAN у ПАТ АБ “УКРГАЗБАНК”: UA163204780000026006924427925. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням або оформлена не у відповідності до умов чи інформації для оформлення банківської гарантії наведеної вище, відхиляється Замовником. Учасникам дозволяється посилання в банківській гарантії на дату і номер протоколу, яким затверджено тендерну документацію, без врахування змін до тендерної документації та тендерну документацію в новій редакції (в разі таких змін). 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 44 625,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Призупинено

4 462 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 44 625.00 UAH
Період уточнення: 26.01.2021 12:37 - 02.02.2021 00:00
Відповідь надана

Позитивний лист-відгук від замовника

Номер: 0fd86d0b093d495c8bbe5d6989e730a2
Дата опублікування: 01.02.2021 16:58
Опис: Доброго дня. Відповідно до п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації, в документі, що вимагається пунктом 3.3. (позитивний лист-відгук від замовника про виконання аналогічного договору) обов'язково повинен бути вказаний предмет закупівлі. Однак, у разі якщо договір укладений без проведення процедури закупівлі, то Учасник не має змоги вкзати предмет закупівлі, але такий договір підтверджує наявність позитивного досвіду виконання договорів. У зв'язку з цим, просимо виключити вимогу, що позитивний лист-відгук повинен містити предмет закупівлі. Дякую!
Відповідь: Враховуючи, що існують договори за різними видами страхування, зокрема, договори страхування майна (житла, автомобіля, катера, літака т. і.), договори страхування життя, договори медичного страхування, договори страхування площ посівів озимих зернових сільськогосподарських культур, договори страхування від вогню (пожеж) тощо, замовник вимогою пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації конкретизує предмет закупівлі, щоб учасники розуміли, що, наприклад, договір страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів не буде вважатися аналогічним предмету закупівлі замовника. Відповідно, учасник (страхова компанія) має декілька видів страхування та, при цьому, може мати декілька позитивних листів-відгуків за різними видами страхування. Убезпечуючись від недобросовісних учасників, які можуть завантажити в систему зазначені документи (зокрема, позитивні листи-відгуки) за іншими видами страхування, Замовник в підпункті 3.3 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації встановив зазначену вимогу до позитивних листів-відгуків для можливості ідентифікації предмету договору страхування учасника на відповідність предмету закупівлі замовника. Зазначена вимога тендерної документації не порушує принципи публічних закупівель та є обґрунтованою, що підтверджується вищенаведеним.
Дата відповіді: 03.02.2021 10:16
Відповідь надана

Бажаний рівень медичних закладів

Номер: 6dab171420d1458aad429df8580fecac
Дата опублікування: 01.02.2021 14:45
Опис: Доброго дня, підкажіть, будь ласка, бажаний рівень медичних закладів
Відповідь: Відповідно до пункту 1.2 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації визначено документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: «Довідка учасника за примірною нижченаведеною формою, про наявність в учасника договірних відносин не менше ніж з 500 (п’ятсот) лікувально-профілактичними закладами (далі - ЛПЗ) (в тому числі підрозділи, СПД) в м. Київ, які надаватимуть на умовах договору про закупівлю з учасником медичні послуги у разі настання страхового випадку (незалежно від розміру франшизи).»; «Категорія ЛПЗ згідно класифікації (для підготовки довідки згідно п. 1.2): Амбулаторно-поліклінічна допомога, виклик лікаря на дім/офіс, діагностичні обстеження, лабораторна діагностика, стаціонар, швидка допомога.»; «В довідці обов’язково повинні бути зазначені ЛПЗ з класом обов’язкових медичних закладів: - брендові медичні заклади; - комерційні медичні заклади високої цінової категорії; - комерційні медичні заклади середньої цінової категорії; - комерційні медичні заклади низької цінової категорії; - відомчі/державні медичні заклади, комунальні некомерційні підприємства, інститути.».
Дата відповіді: 02.02.2021 14:23