• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування вентиляційних та димовентиляційних каналів

Торги відмінено

2 614 580.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 11 018.33 UAH
Період уточнення: 26.01.2021 09:50 - 01.02.2021 00:00
Відповідь надана

Повторне звернення

Номер: 7277242437614bdf9a5a63c5e5a91c03
Дата опублікування: 31.01.2021 20:57
Опис: Дякуємо за відповідь на запитання щодо вимоги про перевірку знань НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах». Як було зазначено у попередньому зверненні, послуги, які є предметом закупівлі, не є газонебезпечними роботами. Виходячи з Вашого роз’яснення, послуги з технічного обслуговування вентиляційних та димовентиляційних каналів (їх перевірка та чищення) потребують «безпосереднього проникнення» чистильника або контролера у сам отвір каналу. Якщо предмет закупівлі, на Вашу думку, передбачає такий технологічний процес, тоді звісно учаснику треба мати дуже специфічний персонал. Але, на нашу думку, такі роботи/послуги можна виконувати більш технологічними методами. Отже, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо наявності обслуговуючого персоналу, який пройшов перевірку умінь з безпечного ведення газонебезпечних робіт та робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за вернення. Учасник має право проводи будь - якими дозволеними на законодавчому рівні проводити ті, чи інші роботи по предмету закупівлі. Але на нашу думку, учасник повинен мати співробітників, які пройшли навчання та отримали підверджуючі документи по даному навчанню.
Дата відповіді: 01.02.2021 11:02
Відповідь надана

Повторне звернення

Номер: 3c95e1df953247a1ac0ff4ce1c639b66
Дата опублікування: 31.01.2021 20:56
Опис: Дякуємо за відповідь на запитання стосовно надання Дозволу на газонебезпечні роботи. В наданому Вами витягу з «Правил безпеки газопостачання», а саме - переліку газонебезпечних робіт, послуги з технічного обслуговування вентиляційних та димовентиляційних каналів не має, та ніяке «тлумачення» не призведе до їх появи. Це можливе лише внесенням змін до цього законодавчого акту. Але, такий вид робіт/послуг наявний у іншому переліку, а саме у переліку Видів робіт, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наданому у «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (Постанова Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 207). Враховуючи зазначене в першій нашій вимозі та зазначене вище в даній вимозі , ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання копії дозволу, виданого Учаснику на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Держохоронпраці України або іншою уповноваженою організацією, що дійсний на весь період виконання робіт, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення Відповідно до п.2.1. Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міненерго України від 15.05.2015 №285, зареєстрованих в Мінюсті України 08 червня 2015 за №674/27119 «газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі)" Відповідно до п.7.1. Правил, До газонебезпечних робіт, зокрема, належать: роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо. Відповідно до пункту 7.2. Правил, Газонебезпечні роботи, які перелічені в пункті 7.1 цього розділу, повинні виконуватися під керівництвом спеціаліста. Таким чином, виключення вимоги щодо перевірки знань з безпечного виконання газонебезпечних робіт суперечить законодавству та, між іншим, несе загрозу для працівників потенційного переможця. Що стосуєть твердження - "Житлові будинки, зокрема житлові будинки Голосіївського району, не відносяться до вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктів", то слід звернути увагу, що проведення робіт передбачається у димових та вентиляційних каналах в які в процесі їх експлуатації виділяються вибухонебезпечні речовини (пари газів, а також продукти згорання природного газу).
Дата відповіді: 01.02.2021 10:58
Відповідь надана

Повторне звернення

Номер: f9032f73ffd74d318d2784b6a1f2bead
Дата опублікування: 31.01.2021 20:56
Опис: Дякуємо за відповідь на запитання стосовно Довідки-гарантії про обстеження фронту робіт. Але в наданій Вами відповіді висвітлене Ваше ставлення лише до одного аспекту проблеми. Повторимо ще раз: 1. Сам факт письмового звернення учасника до Замовника буде свідчити про те, що даний суб’єкт господарювання (потенційний учасник) має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та ще до моменту розкриття тендерних пропозицій Замовнику буде відомий перелік учасників, що може призвести до різного роду зловживань з боку Замовника. 2. Також дана інформація стане відома іншим особам, а саме представникам ЖЕД, в присутності яких, відповідно до вимог тендерної документації, має проводитись обстеження об’єктів. 3. Незалежний від суб'єкта господарювання представник/представники ЖЕД може не підписати довідку-гарантію, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами як, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Про заборону встановлення таких дискримінаційних вимог зазначено і в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10669-р/пк-пз від 29.05.2020. Тому, враховуючи вище зазначене, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання Довідки-гарантії (пункт 12 розділу 4 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 та Додаток 6 до тендерної документації) про те, що учасник провів обстеження фронту робіт перед подачею пропозиції та зобов’язується виконати обсяг робіт в установленому порядку та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення. 1) Сам факт звернення, ще не гарантує участі потенційного учасник, по скільки сама участь в закупівлі, це добровільна участь кожного суб'єкта господарювання; 2) Знову ж таки, участь в закупівлі є добровільною, і розкриття назви потенційного учасника не гарантує, того, що даний суб'єкт господарювання вирішить взяти участь в закупівля; 3) Дана вимога, було зроблена не зметою дискримінації того чи іншого суб'єкта господарювання, а з метою, щоб потенційний суб'єкт господарювання розумів об'єм закупівлі. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 01.02.2021 10:56
Відповідь надана

Уточнення щодо вимог тендерної документації

Номер: f3be04ca4db84c5685aaf5ba445d2d86
Дата опублікування: 27.01.2021 17:37
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2 Технічне завдання), Учасники повинні мати обслуговуючий персонал, який пройшов перевірку знань загального курсу з охорони праці і уміння з безпечного ведення газонебезпечних робіт та робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах». Зазначена Інструкція затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 255 від 05.06.2001, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 червня 2001 р. за № 541/5732, передбачає основні вимоги до організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах. Даною Інструкцією встановлений вичерпний перелік вищезазначених об’єктів, а саме: об'єкти – це виробництва, цехи, установки, сховища, відділення, склади, агрегати, ємності. Житлові будинки, зокрема житлові будинки Голосіївського району, не відносяться до вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктів, тому вимога щодо обслуговуючого персоналу, який пройшов перевірку умінь з безпечного ведення газонебезпечних робіт та робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах» є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо наявності обслуговуючого персоналу, який пройшов перевірку умінь з безпечного ведення газонебезпечних робіт та робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п.2.1. Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міненерго України від 15.05.2015 №285, зареєстрованих в Мінюсті України 08 червня 2015 за №674/27119 «газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі)" Відповідно до п.7.1. Правил, До газонебезпечних робіт, зокрема, належать: роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо. Відповідно до пункту 7.2. Правил, Газонебезпечні роботи, які перелічені в пункті 7.1 цього розділу, повинні виконуватися під керівництвом спеціаліста. Таким чином, виключення вимоги щодо перевірки знань з безпечного виконання газонебезпечних робіт суперечить законодавству та, між іншим, несе загрозу для працівників потенційного переможця. Що стосуєть твердження - "Житлові будинки, зокрема житлові будинки Голосіївського району, не відносяться до вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктів", то слід звернути увагу, що проведення робіт передбачається у димових та вентиляційних каналах в які в процесі їх експлуатації виділяються вибухонебезпечні речовини (пари газів, а також продукти згорання природного газу).
Дата відповіді: 29.01.2021 14:14
Відповідь надана

Уточнення щодо вимог тендерної документації

Номер: 3e5a236039344e4a93dca430a83d4640
Дата опублікування: 27.01.2021 17:36
Опис: Згідно вимог Тендерної документації (додаток 1, п.9.1 розділу 4 «Інші документи від Учасника») необхідно в складі тендерної пропозиції надати копію дозволу, виданого Учаснику, на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Держохоронпраці України або іншою уповноваженою організацією та дійсний на весь період виконання робіт. Відповідно до п.2.1 Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міненерго України від 15.05.2015 №285, зареєстрованих в Мінюсті України 08 червня 2015 за №674/27119 «газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі)». Вичерпний перелік газонебезпечних робіт визначений в п.7.1 Правил. Роботи, визначені предметом закупівлі UA-2021-01-26-001318-b, згідно ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування вентиляційних та димовентиляційних каналів) не відносяться до переліку газонебезпечних робіт, тому наявність в тендерній документації даної вимоги є обмеженням конкуренції та дискримінаційними умовами і порушує ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (Постанова Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року № 207) послуги з обстеження, ремонту і чищення димарів, повітропроводів було віднесено до «Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», наданому у Додатку 6 даної постанови. Враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання копії дозволу, виданого Учаснику на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Держохоронпраці України або іншою уповноваженою організацією та дійсний на весь період виконання робіт, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п.2.1. Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міненерго України від 15.05.2015 №285, зареєстрованих в Мінюсті України 08 червня 2015 за №674/27119 «газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі)» спеціалізована організація - організація, основний вид діяльності якої становлять роботи, пов’язані з проектуванням, будівництвом, експлуатацією систем газопостачання, димовідведення та вентиляції, і яка має необхідні дозвільні документи на виконання цих видів робіт; У зазначеному у вимозі п.7.1. Правил вказано, що До газонебезпечних робіт належать: підключення новозбудованих газопроводів до діючої системи газопостачання; пуск газу в системи газопостачання об’єктів при введенні в експлуатацію, після ремонту чи реконструкції, виконання пусконалагоджувальних робіт; уведення в експлуатацію ГРП, ШГРП, ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, резервуарів ЗВГ; технічне обслуговування і ремонт діючих зовнішніх і внутрішніх газопроводів, споруд систем газопостачання, комбінованих будинкових регуляторів тиску, газообладнання ГРП, ШГРП, ГРУ, газовикористовуючих установок, обладнання насосно-компресорних і наповнювальних відділень, зливних естакад ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, резервуарів ЗВГ, а також вибухозахищеного електрообладнання; робота на байпасі ГРП, ШГРП і ГРУ; усунення закупорювань, установлення і зняття заглушок на діючих газопроводах, а також від’єднання від газопроводів агрегатів, обладнання і окремих вузлів; відключення від діючих газопроводів, консервація і реконструкція газопроводів і газовикористовуючого обладнання сезонної дії об’єктів систем газопостачання; виконання операцій зливання-наливання на резервуарах ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП і АЦЗГ, заповнення резервуарів ЗВГ, злив ЗВГ із несправних і переповнених балонів, зливання невипарних залишків, заправлення автомобілів і балонів; ремонт і огляд колодязів, видалення води і конденсату із газопроводів і конденсатозбірників; підготовка до технічного огляду резервуарів і балонів ЗВГ і його проведення; розкриття ґрунту в місцях витоку газу для їх усунення; технічне обслуговування і ремонт побутових газовикористовуючих приладів і апаратів; роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо Слід звернути увагу, що слово "тощо" означає, що перелік видів газонебезпечних робіт визначено невиключно, на відміну від "тлумачення" скаржника. Отже, з урахуванням що роботи мають фактично виконуватись у колодязях, пов'язані з експлуатацією систем димовиділення та вентиляції, а також роботи під час яких є або може бути виділення шкідливої пари газів, дані роботи потребують отримання дозволу, виданого Учаснику, на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Держохоронпраці України або іншою уповноваженою організацією. Таким чином, вимога щодо надання дозволу є правомірною, а її виключення є неможливим, оскільки суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді: 29.01.2021 14:15
Відповідь надана

Уточнення щодо вимог тендерної документації

Номер: 1275b8b83a09486f9ab2089313f2c8a7
Дата опублікування: 27.01.2021 17:35
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації (п.12 розділу 4 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 та додаток 6), Учасники повинні надати Довідку-гарантію про те, що провели обстеження фронту робіт перед поданням пропозиції та зобов’язуються виконати обсяг робіт в установленому порядку. У довідці-гарантії обов’язково повинен бути підпис представника житлово-експлуатаційної дільниці як підтвердження обстеження об’єкта. Крім того, обстеження об’єктів має проводитись Учасником після письмового звернення до Замовника. Відповідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон, всі файли тендерної пропозиції автоматично розкриваються електронною системою закупівель одразу після закінчення аукціону. Тобто, саме в період розкриття тендерних пропозицій, стає відомим перелік учасників, які подали свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі. Вищезазначена вимога тендерної документації порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону, таких як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Сам факт письмового звернення учасника до Замовника буде свідчити про те, що даний суб’єкт господарювання (потенційний учасник) має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та ще до моменту розкриття тендерних пропозицій Замовнику буде відомий перелік учасників, що може призвести до різного роду зловживань з боку Замовника. Також дана інформація стане відома іншим особам, а саме представникам ЖЕД, в присутності яких, відповідно до вимог тендерної документації, має проводитись обстеження об’єктів, що суперечить Закону. Крім того, дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами м. Києва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 12 Закону замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, враховуючи вище зазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо надання Довідки-гарантії (пункт 12 розділу 4 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 та Додаток 6 до тендерної документації) про те, що учасник провів обстеження фронту робіт перед подачею пропозиції та зобов’язується виконати обсяг робіт в установленому порядку та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Щодо твердження "дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами м. Києва", слід зазначити, що: 1. В тендерній документації відсутні вимоги щодо обов'язкового перебування учасників на території міста Києва. 2. Вимога надання довідки не виключає можливості звернення таких учасників до відповідних ЖЕД з огляду на свободу пересування. 3. Необхідність обстеження зумовлена характером послуг, що мають надаватися, оскільки для належного виконання зазначених робіт необхідно попередньо ознайомитись з технічними особливостями відповідних об'єктів. Крім того, відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді: 29.01.2021 14:21