-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від вартості договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії
Торги не відбулися
5 327 748.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 638.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 638.74 UAH
Період уточнення:
25.01.2021 18:09 - 31.01.2021 00:00
Відповідь надана
Процедура звільнення від ПДВ
Номер:
fdce01958cce49129e4272eaef40b73a
Дата опублікування:
28.01.2021 13:04
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації Переможець має пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість (для платників ПДВ) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (із змінами та доповненнями), відповідно до Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006 року (із змінами та доповненнями).
Просимо уточнити, які саме дії має виконати переможець процедури закупівлі, оскільки відповідно до вказаних актів, процедуру звільнення від ПДВ проходить виконавець, яким в розумінні постанови КМУ є особа, що має письмову угоду з партнером з розвитку та забезпечує реалізацію проекту програми, - тобто ЗАМОВНИК в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Відповідь:
Роботи, що зазначені в цій тендерній документації виконуватимуться в рамках реалізації Грантового Проекту Європейської Комісії - «Теплі школи та садочки – запорука здоров’я дітей: комплексний проект з підвищення енергоощадливості освітніх закладів міста Дубно» номер ENI/2017/393-175 від 28.12.2017р., який матиме два джерела фінансування: грантові кошти та кошти міського бюджету.
Оплата Замовником предмету закупівлі коштами міського бюджету буде здійснюється з ПДВ.
Оплата Замовником предмету закупівлі грантовими коштами буде здійснюватися без ПДВ. Переможець має пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість (для платників ПДВ) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (із змінами та доповненнями), відповідно до Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006 року (із змінами та доповненнями).
У разі наявності у Переможця пільг з оплати ПДВ він має надати посилання на норми законодавства, що стосуються таких пільг, або свідоцтва, які б засвідчували ці пільги.
За ризик недотримання (не проходження) процедур отримання звільнення від сплати податків буде відповідальним переможець процедури закупівлі.
Порядок отримання права на звільнення від оподаткування операцій, що здійснюється в рамках проєктів міжнародної технічної допомоги (далі – МТД), регламентується постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153.
Платник податку з метою підтвердження права на застосування пільги з ПДВ при здійсненні операцій з постачання товарів, робіт, послуг в рамках проєкту МТД зберігає у справі: копію реєстраційної картки проєкту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою донора або виконавця проєкту; копію плану закупівлі, засвідченої печаткою донора або виконавця проєкту; копію контракту на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг, засвідченої підписом та печаткою виконавця проєкту (у контракті зазначається, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проєкту МТД та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі). Крім того, виконавець, що реалізує право на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України щомісяця до 20 числа складає та подає в письмовому та електронному вигляді органові ДПС, в якому перебуває на обліку як платник податків, та копії Секретаріатові Кабінету Міністрів України інформаційне підтвердження.
Дата відповіді:
29.01.2021 12:47
Відповідь надана
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
019a92256aa2481591e2717dc749088d
Дата опублікування:
26.01.2021 14:15
Опис:
Доброго дня! У додатку 1 до тендерної документації вказано: "Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі не менше 100%.
У випадку якщо на підтвердження виконання «аналогічного за предметом закупівлі» договору учасник надасть декілька договорів, які підтверджують досвід у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору сукупно, в такому разі виконання кожного із цих окремих складових договорів повинно бути в обсязі 100%."
Питання:
1. 100% від якої суми?
2. Якщо учасник подає декілька аналогічних договорів, то сума кожного такого аналогічного договору має бути рівна/більша сумі тендерної пропозиції учасника?
Відповідь:
Договір вважається укладеним тільки в разі, якщо містить набір необхідних умов, без яких домовленість сторін вважатиметься неповною. Істотними вважатимуться умови про предмет, ціну та строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГКУ).
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладання. Відповідно, факт 100% виконання договору підтверджується документами в залежності від предмету договору. В разі надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг/виконаних робіт.
Відповідно до пункту 3.3.1. додатку 1 до Тендерної документації вказано, що:
«Підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.3.3.2. цього додатку):
– капітальний ремонт, реконструкція чи будівництво систем опалення та/або вузлів обліку та регулювання теплової енергії громадських будівель;
У випадку якщо для підтвердження усіх зазначених видів робіт в учасника наявні різні договори, за предметом наведеним в абз. другому п.3.3. цього додатку до тендерної документації, в такому випадку підтвердженням досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору буде надання декількох таких договорів, які підтверджують досвід у виконанні аналогічного предметом закупівлі договору - сукупно;
Письмове формулювання вищевказаних видів робіт в документах учасника не обов’язково повинно бути дослівним, ці види робіт повинні бути відображені по суті роботи.»
Дата відповіді:
27.01.2021 14:14
Відповідь надана
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ (З ОБСЯГАМИ РОБІТ)
Номер:
993e6351a6784250892c8ea1692aa488
Дата опублікування:
26.01.2021 08:07
Опис:
Доброго дня Замовнику уточніть будьте ласкаві Клас наслідків Об’єкту (відповідальності) , чи не помилково проставлено "3"
Відповідь:
Відповідно до робочого проекту «Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області», том 1 «Загальна пояснювальна записка» , арк. 16, Додаток А, п 12 «Визначення класу наслідків відповідальності» - ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3 також підтверджений експертним звітом №18-0543-20 від 25 листопада 2020 року філії ДП Укрдержекспертиза» у Рівненській області.
Дата відповіді:
26.01.2021 16:49