• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території НІМЗ "Биківнянські могили"

Торги не відбулися

1 450 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період уточнення: 25.01.2021 15:12 - 31.01.2021 00:00
Відповідь надана

ТД

Номер: 9d99d728a9a944a6bb1480aee616b66c
Дата опублікування: 28.01.2021 11:57
Опис: Доброго дня. Просимо пояснити вимогу про Наявність договору з Управлінням поліції охорони на надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення з об’єктів. Маємо власний наряд ГШР. Вимогу про наявність договору вважаємо дискримінаційною.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та поставлене запитання. Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію учасників, оскільки. дана вимога є цілком обгрунтованою, правомірною, такою що може бути виконаною учсником та ніяким чином не обмежує можливості та прав учасника. На думку Замовника будь-яких обмежень щодо укладання такого договору не існує для Учасника. Крім того, виконання такої умови є загальнодоступним в період подачі пропозицій. Наявність такої вимоги в Тендерній документації викликана об’єктивними причинами. Заповідник «Биківнянські могили» є найбільшим в Україні місцем масового поховання жертв репресій, відповідно до Указу Президента України від 17.06.2006 № 400/2006 йому присвоєно статус- Національний. На території заповідника знаходиться меморіальний комплекс жертв тоталітаризму 1937-1941рр., «Польський військовий цвинтар», а також інші пам'ятні скульптури, що становлять історичну цінність і являються частиною загальної спадщини держави, крім цього розташовані відповідні господарські приміщення, які використовуються для забезпечення діяльності заповідника. На території заповідника відбуваються різного роду пам'ятні заходи в тому числі й з відвідуванням вищих посадових осіб держави та інших держав світу. Замовник, за час існування заповідника, має негативний досвід щодо неодноразового вчинення на території об'єкту різного роду актів вандалізму, представниками агресивних радикальних угрупувань, пов'язаних із пошкодженням, а в деяких випадках і знищенням елементів меморіальних комплексів. Дані події є предметом досудового розслідування органів Національної поліції. Разом з тим, є негативний досвід щодо вчасного виїзду працівників поліції на місце правопорушення. Наявність договору з Поліцією Охорони гарантує негайне прибуття на місце виклику озброєного наряду реагування з повноваженнями Національної Поліції. Відповідно п.3, 4 ч.1 ст. 12 ЗУ «Про охоронну діяльність» Персонал охорони має право, не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції; протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи Національної поліції про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення. В той же час, працівники охоронної фірми, групи швидкого реагування охоронної фірми не наділені такими повноваженнями, як працівники національної поліції. Наявність власної групи швидкого реагування може бути недостатньо для надання якісних послуг охорони. Статтею 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто, наявність у учасника Договору з Управлінням поліції охорони на надання послуг термінового виїзду наряду реагування не порушує чинне законодавство. Враховуючи вищевикладене Замовником до тендерної документації було включено умову про наявність в учасника договору з Управлінням поліції хорони З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації означеної вимоги таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 29.01.2021 15:18
Відповідь надана

ТД

Номер: 3dfe6a0104d14f1192a2cd75960ac3b3
Дата опублікування: 28.01.2021 10:54
Опис: Звертаємо увагу Замовника, що в Додатку № 1 (тендерна пропозиція) зазначено "Якщо наша пропозиція буде визнана переможною беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, оприлюднити в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті ст. 17 Закону." Очевидно, що це помилка. Просимо виправити на 10 днів (згідно з вимогами ЗУ Про публічні закупівлі). Дякуємо.
Відповідь: так, дякую
Дата відповіді: 28.01.2021 11:25