-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціалізована цілодобова охорона об’єктів та футбольних матчів, тренувань, змагань на В.Лузі - навчально-тренувальна футбольна база по вул. Ленська, 2-В та спортивний табір «Авангард» по вул. Відома, 9
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Завершена
1 215 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 076.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 076.13 UAH
Період уточнення:
22.01.2021 17:05 - 29.01.2021 00:00
Відповідь надана
Питання
Номер:
8bed24c380184bb8a2e389e254ea7dd9
Дата опублікування:
28.01.2021 09:42
Опис:
Скажіть ,будь ласка, навіщо нам як уачсникам мати договір не менш одного про навчання працівників??? Якщо ми беремо в штат особу, яка вже пройшла навчання САМА ще 5 років тому. І прийшла працевлаштовуватися вже маючи свідоцтво, то про який договір Ви говорите??? Роботодавець не зобов'язаний навчати своїх працівників та платити за їх навчання! Що за несенітниця? Вимагаємо виключення вимоги: Документально підтверджена наявність працівників пройшовших навчання, або підвищення кваліфікації в учбових закладах (наявність не менш одного підписаного договору про навчання), інакше зустрінемося в АМКУ, тим паче Вам не вперше!
Відповідь:
Звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів характеризується особливою складністю.
Наявність у учасника процедури закупівлі укладеного договору, предметом якого є надання послуг з навчання, підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації персоналу охорони учасника процедури закупівлі, є додатковою гарантією наявності у персоналу охорони учасника процедури закупівлі рівня підготовки, достатнього для забезпечення якісного надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, яке, враховуючи істотні характеристики зазначених послуг, відрізняється особливою складністю.
Визнати, що звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
29.01.2021 15:38
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
fc8890cae8d84bbda0704c209338d1aa
Дата опублікування:
26.01.2021 11:59
Опис:
Враховуючи, що пп.8. пункту 2 Розділу 5 тендерної документації звучить "Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.", просимо виключити з п.1 Розділу 3 тендерної документації надання "- Заповнений та підписаний Учасником проект договору про закупівлю за державні кошти у повній відповідності до форми та змісту, викладеного в Додатку 4 Тендерної документації; - Заповнений та підписаний керівником (підписантом договору/ тендерної пропозиції) лист підтвердження згоди щодо проекту договору про закупівлю за державні кошти" як такі що дублюватимуть надану Учасником інформацію.
Відповідь:
Звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до чинної редакції Закону не передбачена заборона на дублювання інформації, яка запитується від учасників замовником у своїй тендерній документації. При цьому слід відзначити, що ненадання дубльованої інформації (або такої, яка вже надана учасником в складі своєї тендерної пропозиції) не буде вважатися порушенням умов тендерної документації і не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Визнати, що звернення (прохання) учасника внести зміни не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
29.01.2021 15:38
Відповідь надана
КЕП
Номер:
827154d96c044075bf1590eee472c3bd
Дата опублікування:
26.01.2021 11:50
Опис:
Просимо уточнити - вся пропозиція має бути підписана КЕП (в кінці подання), чи має бути підписаний кожен файл, а потім ще й КЕП на пропозицію?
Відповідь:
Згідно частини першої Розділу 3 тендерної документації:
«…Всі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо Учасником (довідки, листи, інформація, кошторисна документація тощо) подаються в електронному вигляді файлів у форматі PDF (або JPEG), кожен з яких повинен бути підписаним КЕП (кваліфікованим електронним підписом відповідно до статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги») уповноваженої особи Учасника...», а також далі: «…Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа)...».
Таким чином, враховуюче вищевказане, маємо визнати, що Учасник може накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа) або на пропозицію в цілому. Будь-який з обраних учасником варіантів не буде порушенням вимог тендерної документації і не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Дата відповіді:
29.01.2021 15:37
Відповідь надана
ТД
Номер:
9a632f414b054d2cb46843f8e87bb8f5
Дата опублікування:
26.01.2021 11:35
Опис:
Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника, що встановлення у Документації вимог щодо надання, в якості аналогічних, договорів з надання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони навчально-тренувальних баз або охорони споруд призначених для проведення спортивних заходів та договорів про надання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів або проведення спортивних заходів порушує вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо врахувати практику рішень АМКУ щодо аналогічних договорів, а саме: аналогічним договором є договір, який схожий за однією або декількома ознаками, які вимагаються Замовником. Наприклад, за кодом ДК Єдиного закупівельного словника. Отже, встановлення вимог щодо надання досвіду охорони саме спортивних заходів є дискримінаційним та суттєво звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни і прибрати дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Прохання внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Положення п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) передбачає, що одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч.2, ч.3, ч.4 ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений п.4 ч.1 ст.5 Закону, вважається дотриманим у випадку:
1. наявності рівних (однакових) умов участі у процедурі закупівлі для всіх її учасників;
2. існування вільного доступу в усіх учасників процедури закупівлі до інформації відносно даної процедури;
3. відсутності дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, тобто таких вимог, наявність яких не є об’єктивно необхідною з огляду на характер предмету закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників, визначені відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Положення п.3 ч.2 ст.16 Закону передбачає, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Договори є аналогічними відносно один одного за предметом закупівлі у випадку, якщо всі істотні характеристики предметів закупівлі таких договорів є тотожними.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб.
Отже, договором, який є аналогічним відносно договору, предметом якого є надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, є договір, предметом якого є виключно надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Досвід у сфері надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, з огляду на істотні характеристики даних послуг, є майже унікальним досвідом, який не може бути отриманий у процесі надання інших видів послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Відповідно, існування у суб’єкта господарювання досвіду у сфері надання послуг з охорони об’єктів та/або осіб, інших, ніж послуги з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, ніяк не може гарантувати якісне надання таким суб’єктом господарювання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів. Вимога щодо документального підтвердження учасником закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – договору (договорів), предметом яких є надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів – є об’єктивно необхідною і являє собою гарантію якісного надання переможцем процедури закупівлі зазначених послуг, є додатковим засобом запобігання нанесенню шкоди життю і здоров’ю осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною у контексті положень ст.5 Закону.
Дата відповіді:
29.01.2021 15:36