• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Супровід та підтримка міської мережевої інфраструктури; 72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами та послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, який зроблений в центрі (бюро) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро). Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини першої статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною першою статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини першої статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою зокрема електронного засобу зв’язку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги Учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Спеціалізоване комунальне підприємство «Київтелесервіс» Місцезнаходження Замовника: 04050, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 10 Код ЄДРПОУ: 31815760

Торги відмінено

48 647 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 459 428.00 UAH
Період уточнення: 21.01.2021 14:43 - 12.02.2021 00:00
Відповідь надана

Розяснення вимог тендерної документації

Номер: f3858bc94ddc40ce8749390ff7c623a1
Дата опублікування: 04.02.2021 16:03
Опис: Шановний Замовнику. Згідно вимог Тендерної документації (Додаток 2 до Тендерної документації) Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» повинен надати: Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівлі (кількісного та вартісного), замовника (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактна особа (прізвище, ім’я, по батькові) та контактний телефон), строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати: - договір, що наведений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документи (документ) на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій учасником довідці по вищенаведеному договору, що підтверджують (підтверджує) достовірність виконання аналогічного договору, у повному обсязі; - лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору за результатами його виконання, що має містити: номер, дату укладання і предмет договору, загальну характеристику учасника за результатами надання послуг. При цьому, * Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за період з 2014 року по теперішній час. Якщо в довідці учасник вказує декілька аналогічних договорів, то всі документи щодо підтвердження виконання таких договорів надаються щодо кожного із вказаних в довідці договорів. Звертаємо Вашу увагу, що предметом договору за процедурою закупівлі є: постачання програмної продукції та надання супутніх послуг із його налаштування. Встановлення критерію який обмежує трактування поняття аналогічного договору кодом ДК 021:2015 за яким проводиться процедура закупівлі, значно звужує коло потенційних учасників та містить дискримінаційні ознаки, оскільки досвід виконання договору за предметом якого потенційний учасник, наприклад, зокрема здійснював постачання програмної продукції та надавав послуги по його налаштування, на нашу думку, є також достатнім підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, хоч й постачання програмної продукції здійснювалась потенційним учасником й за іншим кодом ДК 021:2015. Враховуючи вищенаведене просимо Вас надати роз’яснення щодо можливого переліку аналогічних договорів, що за своїм предметом будуть відповідати необхідної вимозі Замовника про наявність досвіду.
Відповідь: Шановний учаснику. Розглянувши Ваше питання роз’яснюємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), учасник має надати підтвердження виконання договору (договорів), який (які) за своїм предметом відповідають предмету закупівлі за цією процедурою. При цьому аналогічний (аналогічні) договір (договори) не обов’язково мають буди укладені саме за кодом ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою», за яким опубліковано дану процедуру закупівлі. Крім цього, слід зазначити, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник має право надати договір (договори), предмет (предмети) якого (яких) у сукупності відповідають предмету даної закупівлі. Такими договорами можуть бути, наприклад, договори на надання послуг з технічного обслуговування мережевого обладнання, усунення пошкоджень, сервісної підтримки мережевого обладнання тощо.
Дата відповіді: 08.02.2021 17:42