• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із заправки та відновлення картриджів

Торги не відбулися

64 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 321.50 UAH
Період уточнення: 21.01.2021 13:17 - 29.01.2021 13:56
Відповідь надана

Питання щодо документації

Номер: 104e232495c54a50bde37ebb2146918f
Дата опублікування: 21.01.2021 23:57
Опис: Шановний замовник. Наша компанія має ряд сервісних представництв у різних містах України і має намір прийняти участь у вашій закупівлі. Тому в нас є декілька питань: 1. У вашому Додатку із моделями принтерів є велика кількість різних принтерів із різною вартістю тонеру та послуг заправки. Яким чином учаснику зазначити вартість заправок різних моделей принтерів із різною вартісною складовою? Вартість заправки сягає від 50 до 80 гривень залежно від моделі та ємності тонера у різних катриджах. Додаток і цінова пропозиція містить лише кількість. Яким чином це буде вказуватись чи враховуватися? Бажано додати колонку цін у додаток 3 (або змінити форму Додатку 2). Усі картриджі та їх заправка не можуть бути запропоновані в одну ціну. Це як зробити усі овочі по одній ціні за кілограм, при різній собівартості. 2. Щодо п. 4 Додатку 1 дана вимога є не прозорою по своїй суті, оскільки учасникам не відомо чи наявні будуть в учасника переможця дані документи якості по витратним матеріалам, що будуть використані у заправці. Чи у повній мірі наявні, адже це буде відомо лише замовнику. Де публічність та прозорість у цій частині кваліфікації? Яким чином будуть кваліфікуватися замовником і чи будуть документи про якість у переможця покривати та відповідати усьому спектру витратних матеріалів, що мають бути використані для виконання усіх умов договору. Цей пункт породжує корупційну складову і втрату часу замовником у разі коли учасник пообіцяє наявність документів та надасть їх не повний склад або не на той тип витратних матеріалів. На Prozorro має бути прозоро. Відповідно пропонуємо прописати ці вимоги про надання цих документів учасниками у складі пропозиції, і саме як сертифікати якості, санітарно епідеміологічні висновки та відповідність міжнародним стандартам якості, без слів "або", оскільки витратні матеріали виробляються не на території України і за якість у різних сферах відповідають різні документи. Ці документи підтверджують різні критерії безпеки, а не один документ всі критерії якості - гігієна безпечності хімічних речовин складової, вимоги до декларацій відповідності та наявність міжнародних сертифікатів на витратні матеріали. Усе це передбачено законодавстом на території України . Вимоги до Безпеки витратних матеріалів із хімічним складом при контакті з персоналом прямо прописана у законодавстві. Прохання внести зміни задля власної безпеки людей поки йде період уточнень. 3. Щодо п. 10 Додатку 1 не зовсім зрозумілі вимоги, що саме повинен зазначити учасник про технічну можливість для виконання договору у вигляді інформації стверджувальному типу - "окей, так, наявне все! “ чи все ж таки перерахувати усе наявне необхідне обладнання, ресурси та мат технічну базу для аналізу замовником? Саме відсутність у учасника окремих складових або технологій виробничого процесу і є приводом для оскарження іншими учасниками закупівлі здатності чи не здатності учасника виконати умови договору. Прохання роз'яснити у якій формі розглядається подання цієї інформації і як впливатиме її повнота на відповідність критеріям. Дані зауваження опубліковані з досвіду участі у інших закупівлях, де учасники найчастіше ставали об' єктом оскарження з посиланням на законодавчі моменти не враховані Замовником, і не конкретно зазначену частину вимог документації. Прохання врахувати це для зменшення кількості оскаржень у період кваліфікації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний заявник. Дякуємо за Вашу зацікавленість щодо надання послуг із заправки та відновлення картриджів. На Ваші запитання повідомляємо наступне. 1. Ми не можемо визначити кількість заправок конкретного типу картриджів, оскільки це залежить від інтенсивності роботи Кам’янець-Подільської міської ради з паперовими носіями. Додаток 3 буде змінено і добавлено колонку "Ціна", щодо заправки і регенерації картриджа в цілому за рік. 2. Пункт 4. Додатку буде змінено і оголошено в новій редакції "Гарантійний лист про те, що Учасник в разі перемоги виконуватиме послуги згідно сертифікатів якості, санітарно епідеміологічних висновків та відповідно до міжнародних стандарті якості (в залежності від специфікації товару)" 3. Вимога п.10 Додатку 1 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази має бути викладена в довільній формі. Нас цікавить чи є у заявників можливість провести очищення картриджа сервісним пилососом.
Дата відповіді: 22.01.2021 12:30