• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різні

Завершена

42 610 337.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 080.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2021 17:41 - 12.02.2021 00:00
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог!

Номер: 7c64885743cc4835b7197f1aa0e5ba07
Дата опублікування: 11.02.2021 19:52
Опис: Відповідно до першого нашого запиту щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації Замовника та внесення відповідних змін на їх усунення (викласти пункт «місце надання послуг повинне знаходитися у м. Київ» у наступній редакції «місце надання послуг - м. Київ, (або за межами м. Києва в радіусі до 5 км»), замовником була надана відповідь, що він скористався своїм правом у відповідності до діючого законодавства, встановлювати вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Також замовник наголосив, що у ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту. Як наслідок замовником не будуть вноситись зміни до вимог тендерної документації. Ми, як потенційний учасник, наголошуємо, що окрім прав у замовника ще є й обов’язки, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст.5 Закону), тендерна документація замовника не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону), а вимога «місце надання послуг повинне знаходитися у м. Київ» є дискримінаційною до нас, унеможливлює нашу участь, оскільки ми будемо відхиленні замовником як такий учасник, що не відповідає вимогам замовника. Щодо «завантаженості транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту», як вказує замовник, то велика завантаженість та пробки на дорогах спостерігаються саме в центрі міста Київ. Також ще раз наголошуємо, що відстань наших СТО від виробничої бази Замовника лише 7 км!!! Також, варто звернути увагу, що в порівнянні з іншими офіційними СТО м.Києва (Пежо/Сітроен) ми, як потенційний учасник закупівлі, перебуваючи саме в Київській області, за відстанню є найближчими ніж більшість учасників ринку і знаходимся не в центральній частині міста, де знову ж таки сконцентрована більшість пробок, а саме: СТО Автопассаж Пеж /Сітроен - 15 км від виробничої бази Замовника; СТО Ілта Печерськ Пежо/Сітроен - 9 км від виробничої бази Замовника; СТО Пежо на Столичному - 20 км від виробничої бази Замовника; СТО Ілта на Харківському - 18 км від виробничої бази Замовника. Повторно, просимо замовника за для усунення дискримінаційних вимог - внести зміни до тендерної документації та викласти пункт «місце надання послуг повинне знаходитися у м. Київ» у наступній редакції «місце надання послуг - м. Київ, (або за межами м. Києва в радіусі до 5 км)» щодо лотів 12, 13, 14. Також ми наголошуємо, що в разі незадоволення вимоги, ми однозначно будемо звертатися до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Доводимо до Вашого відома, що одночасно копія скарги буде направлена до Управління Північного офісу Держаудитслужби з метою перевірки законності здійснення закупівлі.
Відповідь: На запит Учасника, щодо аргументаціі про вибір Постачальника послуг з технічного обслуговування та ремонтів Peugeot, Citroen, Ford, надаємо інформацію. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Киів, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту. Тим самим Замовник скористався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Центральна база знаходиться за адресою вул. Народного Ополчення, 16 А, та є однією з крайніх точок розташування транспортних засобів підприємства. Проте, значна частина транспортних засобів розташована за різними адресами автоколон по м. Київу: Пров. Електриків,17; Вул. Пухівська,1а ( ТЕЦ 6); Вул. Гната Хоткевича, 38; Вул. Колекторна, 44; Вул. Промислова,4 (ТЕЦ 5); Вул. Крайня,11. При виборі місця надання послуг м. Київ, враховані такі обмежувальні заходи: сезонні обмеження в’їзду до міста; карантинні обмеження пов’язані з COVID 19; значна завантаженність доріг до м. Київа; достатня кількість сервісних СТО, які знаходяться в межах міста. Вважаємо, внесення змін до тендерної документації - не доцільно.
Дата відповіді: 12.02.2021 12:34
Відповідь надана

Техничні вимоги

Номер: 11194f487d404581a4d066eada7430f4
Дата опублікування: 09.02.2021 14:55
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас збільшити відстань до СТО у Лоті 2 до 4 км, бо така відстань закладена у Лот1, а чім відрізняється Лот 2? Інакше це можливо трактувати як діскримінаційні вимоги до Учасників. Дякую за порозуміння.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.02.2021 12:33
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо лотів 12, 13, 14

Номер: 5c13ab8af7e04fa2ba62358d28684fe8
Дата опублікування: 02.02.2021 12:11
Опис: Додаток 4 Тендерної документації містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ до предмету закупівлі - згідно з ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Щодо лотів 12, 13, 14 місце надання послуг визначене Замовника, як м. Київ, виробнича база Виконавця, за виробничої потреби та непередбачуваної аварійної ситуації – на лінії та місцеперебування транспортного засобу Замовника. Ми, як сумлінний учасник ринку послуг з технічного обслуговування автомобілів маємо абсолютно повний спектр обладнання та відповідаємо вимогам Замовника, які визначені у тендерній документації у повному обсязі, в тому числі щодо гарантійного технічного обслуговування авто оскільки ми є офіційними представниками дилерських центрів Citroen, Ford та Peugeot. Але вимога, що місце надання послуг повинне знаходитися саме у м. Київ унеможливлює нашу участь, оскільки пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наша компанія, як потенційний учасник, має великий, виключно позитивний досвід роботи у галузі технічного обслуговування авто, наші станції СТО майже в межах міста, але згідно реєстраційних документів це Київська область, Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, фактично це межа міста Києва та Київської області. Зазначена вимога Замовника дискримінує безпосередньо нас, як потенційного учасника, що прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону - закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; згідно ч. 4 ст. 5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст.22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до зазначеного, за для збільшення конкуренції та розширення кола потенційних учасників закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт «місце надання послуг повинне знаходитися у м. Київ» у наступній редакції «місце надання послуг визначене Замовника, як м. Київ, (або за межами м. Києва в радіусі до 5 км) виробнича база Виконавця, за виробничої потреби та непередбачуваної аварійної ситуації – на лінії та місцеперебування транспортного засобу Замовника». Також варто наголосити, що подібне питання Вам вже було надіслано іншими потенційними учасниками ринку, але щодо інших лотів, Вами була надана відповідь «вимога щодо відстані до виробничої бази Замовника не більше ніж 4,0 та 2,0 км від вул. Н.Ополчення, 16-А є необхідною умовою для зменшення витрат часу на доставку транспортного засобу до СТО та повернення з технічного обслуговування/ремонту; - економії паливо-мастильних матеріалів; - зменшення витрат часу для приїзду спеціалістів СТО для проведення ремонту транспортних засобів на території Замовника (п. 5.1. проекту договору); - полегшення буксирування транспортного засобу, в тому числі при транспортуванні лафетом», зі свого боку ми наголошуємо, що фактична наша відстані від виробничої бази замовника – 7 км, але с.Софіївська Борщагівка по реєстраційним документам є Київською областю. Ми, як потенційний учасник автомобільного ринку наголошуємо, що в разі ігнорування наших вимог, будемо звертатись за захистом свої прав до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Добрий ранок! Прошу погодити відповідь тендерному комітету! Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: м. Київ, Замовник виконав вимоги Закону. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту. Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги.
Дата відповіді: 05.02.2021 08:05
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: e2966c77e6774aa5931490db126b4a71
Дата опублікування: 21.01.2021 14:42
Опис: Доброго дня, шановний Замовник! Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації даної закупівлі, а саме: ЛОТ 1 - п. 4 Додаток 4 щодо вимоги «Місце розташування виробничої бази виконавця: м. Київ, не більше 4,0 км від виробничої бази Замовника, що розташована за адресою вул. Н.Ополчення, 16-А.»,, та ЛОТ 2 - п. 4 Додаток 4 " Місце розташування виробничої бази виконавця: м. Київ, не більше 2,0 км від виробничої бази Замовника, що розташована за адресою вул. Н.Ополчення, 16-А. даною вимогою Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі. Отже, просимо видалити даний пунк, адже таким чином, Замовник порушує п.4 частини 1 ст.5 Закону України Про публічні закупівлі, а саме "4) не дискримінація учасників та рівне ставлення до них".
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що вимога щодо відстані до виробничої бази Замовника не більше ніж 4,0 та 2,0 км від вул. Н.Ополчення, 16-А є необхідною умовою для: - зменшення витрат часу на доставку транспортного засобу до СТО та повернення з технічного обслуговування/ремонту; - економії паливо-мастильних матеріалів; - зменшення витрат часу для приїзду спеціалістів СТО для проведення ремонту транспортних засобів на території Замовника (п. 5.1. проекту договору); - полегшення буксирування транспортного засобу, в тому числі при транспортуванні лафетом. Враховуючи вищезазначене, умова не є дискримінаційною до потенційних учасників та не порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 22.01.2021 09:28