• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2021 16:33 - 26.01.2021 00:00
Відповідь надана

Вимоги до документів, що вводять в Залежність від третіх осіб

Номер: 383e66e7754b439d9cf98c9477a79295
Дата опублікування: 25.01.2021 19:12
Опис: Шановне комунальне некомерційне підприємство, ваші вимоги до учасників та їх авторизаційних листів ставлять нас в залежність від волі третіх осіб. Дати чи не дати такий лист, та мати прямі стосунки із виробниками. А це певна дискримінація. Ми, як офіційний постачальник маємо увесь товар, що вимагається на наших складах в достатній кількості, і в нашому випадку немає необхідності замовляти такий товар у виробника повторно, і відповідно отримати такий лист. Чи допускає замовник як альтернативу замість листів від виробника надати договора із офіційними дистриб'юторами виробника в Україні про постачання товару? Оскільки товар закуплено до оголошення даної закупівлі у цих же дистриб' юторів. Дані договора відповідно не містять назву замовника та номер закупівлі, оскільки укладені певний час тому на весь спектр товарів і є діючими.
Відповідь: Доброго дня! Всі визначені цією тендерною документацією (зі змінами) документи тендерної пропозиції завантажуються учасником в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен розмістити (завантажити), в електронній системі закупівель у сканованому вигляді. У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до моменту розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 27.01.2021 08:40
Відповідь надана

Колегам!

Номер: 5120bb31757549a59b415ec25f7f7595
Дата опублікування: 25.01.2021 16:50
Опис: Доброго дня, колеги! Ви знаєте, ми не є учасниками закупівель, а такими ж держслужбовцями як і ви, шановні, у медичній сфері. І попали на цей тендер завдяки публікації вашої закупівлі на форумі infobox Prozorro, як виняткового зразку як "не потрібно" робити іх учасниками за їхні ж кошти платників податків. І хочемо повідомити вам, що завдяки таким деб.лам як Ви, у громадськості і складається враження про нашу медичну сферу та її корумпованість. Вам доводять ПЛАТНИКИ ПЛАТКІВ НА ЧИЇ КОШТИ ВИ ІСНУЄТЕ, що лист не отримати, просять розширити перелік надавачів листів, приводять приклади рішень АМКУ, надають рекомендаційні листи МЕРТ та МОЗу, а ви їм про расову дискримінацію і про вільний доступ до інформації. Вибачте, але Д.біли ви, інших слів не підбереш.
Відповідь: Доброго дня! У відповідях на попередні звернення нами була надана вичерпна інфорація щодо закупілі, яка проводиться згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 27.01.2021 08:39
Відповідь надана

Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з документації!

Номер: a20cd1e24d7444079ccaad361b7f4fcd
Дата опублікування: 23.01.2021 21:42
Опис: Шановний Замовник! Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів та виробів медичного призначення, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Ми розуміємо, що категорія ваших товарів не лікарські засоби, але маємо надію що у вас достатньо розуму зрозуміти яку мету та логіку несуть дані рекомендації при закупівлі БУДЬ-ЯКИХ товарів до яких замовник прописує вимоги, що ставлять в залежність на отримання листів від інших осіб. Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл». На підставі цього листа (N 01.7/33810 від 19.12.2018.) у п.8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це ніщо не гарантує, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. Посилання на офіційний портал: http://moz.gov.ua/article/news/moz-ukraini-razom-z-mert-pidgotuvali-rekomendacii-dlja-pidvischennja-efektivnosti-zakupivli-likiv-za-koshti-miscevih-bjudzhetiv На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт (п.8-9 Додаток №3 ТД). МЕРТ, МОЗ, АМКУ та ГО «Центр протидії корупції» цим листом визнали що гарантійні/інформаційні/авторизаційні та інші листи виробників ніяким чином не гарантують якість, своєчасність та оригінальність продукції. До того ж доводимо до Вашого відома, що виробники товару або їх прямі особи, стосовно якого проводиться ця процедура закупівлі, самі приймають участь у торгах Прозоро. А це вже підпадає під дію Закону № 2210 «Про захист економічної конкуренції» - тому що вимагається документ від зацікавлених осіб. Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність у Замовника бажання провести прозору процедуру закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідь у попередньому запитанні. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Дата відповіді: 25.01.2021 15:20
Відповідь надана

Приберіть Дискримінаційні вимоги щодо авторизаційних листів від виробників

Номер: e0852b528411406ab35c7eaebc21b763
Дата опублікування: 22.01.2021 20:50
Опис: Шановні, яким чином отримати авторизаційні листи від виробника на ноутбуки? Ви розумієте, що на ноутбуки які є найдешевшими під ваші вимоги виробники стверджують, що свій учасник взяв вже такий лист в перший день тендеру і надалі не Надають їх більше ніж одному учаснику? Навіщо штучно обмежувати? Який сенс пропонувати ноутбуки від виробників, які дорожче, щоб програти? Вимагайте більше документів про якість, конкретніше технічні параметри, більше інформації про товар який вам потрібен. Даний тендер буде відправлено публічному порталу Дозоро у рубрику "#зрада/перемога" та іншим ГО, що прославлять Вас на всю Україну. Щодо рішень АМКУ про вимогу листів від виробника: Три(!!!) рішення АМКУ про зобов'язання замовника прибрати вимогу до листів або залежність від виробника. Посилання також надаються. Закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-06-001755-a Рішення Колегії АМКУ. задоволено: Відповідно до пункту 6 розділу III Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (згідно з додатками 3 та 10 Документації). У додатку 10 Документації наведено документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, зокрема, для учасника, який не є виробником продукції: завірена учасником копія документу перекладеного українською або російською мовою (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-17-001075-a Рішення Колегії АМКУ. задоволено: Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Закупівля: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-17-000491-b Рішення Колегії АМКУ. задоволено: Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Дата відповіді: 25.01.2021 15:18
Відповідь надана

Не можливість прийняти участь

Номер: d0f42c4cf66243bdb53f39e9244e14a5
Дата опублікування: 22.01.2021 19:14
Опис: Замовнику, прохання розширити перелік осіб у пунктах 8 та 9 Додатку 3, що можуть надати необхідні Замовнику авторизаційні листи окрім виробника та дистриб'ютора включивши до переліку надавачів листа також офіційних партнерів виробників. Інформація про перелік офіційних партнерів розміщена на сайті виробників. Оскільки реалізація, консультації та технічне інформування по специфікації товару покладено виробниками на офіційних партнерів виробника. Достовірність інформації як від партнера так і від офіційного дистриб'ютора має однаковий характер та вагу, а головне - розширить коло офіційних постачальників. Дана пропозиція є досить важливою, оскільки як зауважили вище інші учасники Вам - жоден виробник не видає більше одного листа під один тендер. Ваша відповідь щодо кількості виробників є нелогічною, оскільки найдешевший виробник ноутбуків під ваш тендер є компанія Леново, яка вже не видає листів на дану закупівлю на наші запити. Вибір інших виробників стає недоречним, оскільки ціна є єдиним 100% критерієм перемоги у даній закупівлі при однакових технічних параметрах, відповідно пропонувати дорожчі ноутбуки інших виробників є шлях до програшу при оцінці за ціною. Просимо розширити коло включивши офіційних партнерів виробника.
Відповідь: Шановний Учасник! Надання листа (гарантія) від виробника чи дистрибютора є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Дата відповіді: 25.01.2021 15:16
Відповідь надана

Дискримінаційні обмеження.

Номер: bfef5a91f7544361a3216fa61dec0bea
Дата опублікування: 21.01.2021 15:33
Опис: Замовнику, ми є одним з найбільших виробників персональних комп'ютерів в Україні. Наші комп' ютери придбанні багатьма державними закладами України, у тому числі Міністерством охорони здоров'я України. Усі без вийнятку ПК комплектуються операційними системами типу постачання ОЕМ. Наша компанія свідомо відмовилася від постачання програмної продукції активації 3.0 оскільки дана технологія має ряд недоліків, які в майбутньому залишають користувачів без ліцензійної операційної системи і як наслідок наш вибір зупинився на технології активації ОЕМ. Просимо вас прибрати вимоги пунктів 7-10 Додатку 3 тендерної документації, оскільки не ми, не наші прямі партнери не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі, що є прямим проявом обмеження конкуренції та надання преференції учаснику, який має прямі домовленості по комп'ютерам Impression. Зазвичай тендери саме з такими корупційними обмеженнями постачаються із ПК саме торгової марки Impression через посередників, які мають домовленості під даний тендер. Крім того, не зрозуміло навіщо нашим партнерам при подальшій реалізації наших ПК бути партнерами Microsoft, коли це пряма вимога до виробників ПК, а не наших партнерів із подальшої реалізації вже готових продуктів. Можливо компанія, що передала вам тендерну документацію для публікації скористалася вашою необізнаністю у даних питаннях. Прохання долучити максимум зусиль для видалення таких корупційних проявів.
Відповідь: Доброго дня! У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 22.01.2021 14:11
Відповідь надана

Уточнення

Номер: bd125f5e6f524e9d97180f2b2d84f918
Дата опублікування: 21.01.2021 13:55
Опис: Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Так, потрібні.
Дата відповіді: 22.01.2021 14:10
Відповідь надана

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі

Номер: 6fefbea5b4e449d09ec6792bff6b8c4e
Дата опублікування: 21.01.2021 13:54
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 22.01.2021 14:10
Відповідь надана

Требование

Номер: 9ac48f1d10de487ab7f23439755fc1a7
Дата опублікування: 20.01.2021 21:36
Опис: Уважаемый заказчик, а не могли бы вы взять на требование участников информационное письмо о том, что областной департамент здравоохранения даёт вам полномочия на проведение данного тендера с указанием в этом письме номера тендера в системе Прозоро и суммы закупки? Правда абсурдно? Брать бумажку к бумажке? Когда законом уже предусмотрены ваши полномочия. Но было б прикольно погонять вас за бумажками, как делаете вы, только ради усложнения)) Так и участникам выполняя ваши требования взять листы авторизации на продажу у производителей , в то время как производитель рад продать или дать для перепродажи товар любому продавцу, лишь бы купили) да и онлайн можно проверить любую продукцию, особенно во времена карантина. Занимаетесь ерундой прописав глупости в "Додатку 3". Послушайте, почитайте, разберитесь в вопросе, и Уберите дискриминацию, не позорьтесь. Вы имеете право требовать любое, но при этом не нарушая другие статьи Законов. С вас могут спросить и через годы. Информация никуда не исчезает.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника/дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного виробника/дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника/дистриб’ютора (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Дата відповіді: 22.01.2021 14:06
Відповідь надана

Корупція на корупції. Тендер заточений під одного учасника

Номер: fbaeefb319f14d6d836062f572e711d3
Дата опублікування: 20.01.2021 19:55
Опис: Шановні! Ви гарно прописали вимоги під одного постачальника. Вам має бути відомо, що технологію активації операційної системи 3.0, яку ви прописали в додатку 3 до персонального комп'ютера має лише два виробника в Україні! Більше того у пунктах 7, 8, 9, 10 ви вимагаєте листи від виробників цих комп' ютерів, програмного забезпечення та ноутбуків. Але кожен виробник дає тільки один такий лист одному Постачальнику який прийшов першим! Як бути іншим декілька десяткам українських виробників нічим не гірших персональних комп' ютерів, які не вшивають ключ операційної системи по технології активації 3.0? Різниця між цими технологіями лише у способі активації ніяк не впливає на споживчі якості (на зовнішній стороні корпуса або вшитий у біос мат. плати). Разом з тим, операційна система та сама в обох випадках, не гірша і не краща!!! Ви зацікавлені в підтримці вітчизняного виробника? Чи головною метою є обмеження конкуренції під одного учасника, який вже взяв такий лист? Те саме стосується листів від виробників ноутбуків - один лист одному учаснику. Як бути коли існує лише декілька виробників, а учасників сотні? Вони не можуть прийняти участь у закупівлі без таких листів. Хіба це не обмеження? А як бути якщо учасник не є виробником товару то хіба йому треба бути партнером майкрософт? Кожен учасник може продавати товар іншого виробника не маючи прямих зв'язків із майкрософт. Навіщо? Це клопіт виробника. Але ж вам треба лист до листа. Знайдіть хоч один тендер де виробник дав такі листи двом учасникам. Жоден світовий виробник не обмежує продаж його товарів будь якими додатковими листами або правами. Виробники можуть надавати спец ціни, але потреба в отриманні листа для продажу товару відсутня у будь якого виробника. Цю вимогу придумали замовники для ліквідації конкуренції. Ви обмежуєте конкуренцію порушуючи ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та Закон України "Про економічну конкуренцію". В свою чергу ми звернулися до цих виробників товари яких відповідають вашим вимогам на отримання таких листів і чітко було отримано відповідь - лист взято одним і тим же учасником, і це коли тендер щойно вийшов. Зазор у цьому тендері близько 100 тисяч гривен між вашою оголошеною вартістю(480 тис) і вартістю з якої зайшла на даний тендер би наша компанія (370 тис)! Але обмеженнями пунктів 7,8,9,10 ви ліквідували конкуренцію, і авжеж зайде свій учасник майже під верх, надавши дрібну економію для "вигляду" і протягне формального другого учасника без частини документів. Прохання прибрати дані пункти і створити конкурентні умови для можливості прийняти участь будь-якому Постачальнику. А офіційність товару та наявність легальної операційної системи перевірити за серійними номерами займає не більше 5 хв дзвінком до виробника або на офіційному сайті виробника. Але це все у випадку якщо замовник хоче отримати економію у 100 тисяч, а не пов'язаність із учасником, який застовбив вже листи під цей тендер на ноутбуки та пк. Додаткова інформація:. Технологія активації 3.0 яку ви вимагаєте передбачає прошивання ключа у біос материнської плати. Після закінчення терміну гарантії і у випадку заміни материнської плати ви автоматично втрачаєте ліцензійну операційну систему. І знову шукаєте бюджетні кошти на її повторне придбання. От саме такі недоліки даної технології активації 3.0, зате повне викорення конкуренції і насолода в корупції. А от у разі заміни материнської плати після терміну гарантії при технології активації ОЕМ ви після заміни материнської плати просто повторно активуєте операц систему ключем із зовнішньої наліпки шляхом дзвінка на підтримку лінії Майкрософт. Прохання дослухатись, оскільки надані аргументовані роз'яснення порушення прав учасників, конкуренції і недоліки абсурдних вимог пунктів 7,8,9,10 Додатку 3.
Відповідь: Шановний Учасник! Надання листа (гарантія) від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows нами вказано, що операційна система має бути встановлена виробником обладнання з усіма підтвержуючими документами згідно умов документації. Саме ця вимога унемовжливлює прибдання неоригінального програмного забезпечення. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Дата відповіді: 22.01.2021 14:03