• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Документи, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути викладені українською мовою. У разі надання учасником будь - яких документів іншою мовою (крім української) вони повинні бути перекладені українською мовою відповідною перекладацькою організацією, переклад необхідно засвідчити нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2021 13:10 - 26.01.2021 00:00
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: 0121db65c31a49388ef967222c8a730b
Дата опублікування: 21.01.2021 15:59
Опис: Чим обумовлена наявність працівників наступних професій: комірник, окремо бухгалтер (не менше одного), окремо обліковець з реєстрації бухгалтерських даних/реєстратор бухгалтерських даних/помічник бухгалтера (не менше двох), окремо менеджер по закупівлі/закупник (не менше одного) для постачання предмету закупівлі, враховуючи той факт, що я як ФО-П самостійно здійснюю керівництво своєю господарською діяльністю та власний бухгалтерський облік, такка вимога дискримінує мене як учасника.
Відповідь: Наявність працівників певних професій обумовлена необхідністю отримати своєчасну та якісну послугу, дотриманням системи контроля якості, стислими термінами на постачання, пов’язаним з цим комплексом бухгалтерських, складських, навантажувальних-розвантажувальних робіт та доставкою. Долучення підрядників та інших партнерів жодним чином не суперечить тендерній документації. Повний цикл на підприємстві будь якої форми власності та відповідно до нормам системи контроля якості включає етапи, які повинні контролювати компетентні особи (на деяких ділянках з певною освітою, на певних, з досвідом роботи): аналіз ринку виробників/постачальників, вибор підприємства-постачальника, комунікація, обмін юридичними та бухгалтерськими документами, отримання зразків продукції та сертифікатів, за необхідності, перевірка в акредитованій лабораторії, заключення договорів постачання, замовлення продукції або сировини для її виробництва, етап приймання продукції/сировини, перевірка продукції (кількість, цілісність, терміни придатності, супровідна документація), переміщення по складу, розвантаження, завантаження, контроль температурних показників, контроль санітарних умов, проведення медичного огляду, заповнення журналів, контроль та ведення розрахунків з постачальниками, формування вихідної бухгалтерської документації, формування пакету документів клієнту (товаро-транспортні накладні, сертифікати, договори, акти звірки, специфікації, тощо), ведення бухгалтерського обліку, участь в публічних закупівлях (оскільки більшість закупівель за державні кошти проходить через систему PROZORRO), аналіз об’яв на площадках, їх систематизація, формування пакетів документів, подача, участь в аукціонах, замовлення документів в державних органах, контроль термінів, підписання документів, робота з банком (отримання/перерахування грошових коштів, замовлення та отримання документів, тощо), доставка продукції клієнту, розвантажувально-завантажувальні роботи, перевірки товару та документів при передачі товару, обслуговування транспортного/транспортних засобів, утримання транспорту в належних санітарних нормах (мийка, санітарна обробка), тощо. Відповідно, на всі ці об’єктивні та необхідні етапи мають бути затрачені певні людино-години, майже всі етапи безпосередньо пов’язані з обігом продукції та мають проводитись компетентними співробітниками/співробітником, з дотриманням норм безпеки та контролю потенційних критичних точок. Відповідно не має бути співробітників, які не несуть відповідальності, не мають медичних дозволів/документів на будь-якому з ланцюжків схеми обігу продукції, що в майбутньому потрапить до навчального закладу з дітьми та підлітками. Залучення незалежної державної або приватної контролюючої організації, яка підтверджує свою участь сертифікатом, актом, тощо, замовник вважає доцільним, оскільки згідно закону, оператор ринку самостійно визначає рівень та кількість критичних точок, самостійно контролює умови та визначаю міру власної відповідальності. В даному випадку мова йде про постачання продуктів харчування до закладів освіти, в яких навчаються зокрема, соціально не захищені діти, замовник вважає за необхідне підняття рівня відповідальності та контролю якості отриманої послуги. Доцільним та необхідним є встановлення всього ланцюжка обігу товару та причетних до нього осіб та допомога/контроль акредитованої організації, співробітники якої проходять постійне навчання та мають багатий досвід, та яка спеціалізується на додержанні певних норм та правил, на відміну від приватних організацій, основним напрямком яких є суто постачання продукції клієнту та не дивлячись на всі їх зусилля та наміри, вони об’єктивно можуть не знати та не контролювати певні критичні елементи ланцюжка постачанню. Використання будь-яких приміщень придатних для обігу продуктів харчування, про що будуть свідчити – експлуатаційний дозвіл/реєстрація потужностей, наявність спеціалізованого обладнання для зберігання та обігу харчової продукції, акти по дезінсекцій, дератизації, тощо, вважається допустимим та не суперечить вимогам замовника.
Дата відповіді: 24.01.2021 17:26
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: e0cebc59df614380965573f409eae19c
Дата опублікування: 21.01.2021 15:58
Опис: Замовник вимагає надання учасником в складі тендерної пропозиції надати сертифікату виробника на тару, що буде задіяна при постачанні предмету закупівлі та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначена відповідність наступним показникам. Надайте роз’яснення, на підставі якого нормативно-правового акта (вкажіть пункт, частину, статтю, розділ) передбачено сертифікацію виробничої тари та надання та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які органи здійснюють видачу таких документів?
Відповідь: Тара, яку використовує постачальник, повинна бути призначена для транспортування саме продуктів харчування, не містити щілин та отворів, для унеможливлення пошкодження продукції всередині та зовні. Тара не має бути розфарбована а ні зовні, ні з середини, має бути достатньо щільною для якісного транспортування. Пластикова тара не має бути виготовлена з вторичної сировини, оскільки вторинна сировина швидше деформується під впливом ультрафіолету, та більш крихка в мінусових температурах, може виділяти токсичні речовини, які в подальшому вплинуть на якість товару, що в них трансформується. При виробництві та в самій тарі не мають міститись: діоксин, ртуть та інші шкідливі речовини. Тара не має бути виготовлена з полістеролу. Відповідне маркування міститься як на самій тарі, так і в сертифікаті виробника. За належною тарою та сертифікатом, що підтвердить безпечність тари, постачальник може звернутися до відповідного виробника. (Надайте роз’яснення, на підставі якого нормативно-правового акта (вкажіть пункт, частину, статтю, розділ) передбачено сертифікацію виробничої тари та надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи) - Нормативне регулювання поводження з тарою регламентоване: - Законом України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів (Редакція від 16.10.2020) - Законом України «Про відходи» від 5 березня 1998 р. № 187/98-ВР. - Постанова КМУ від 13.01.2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності Модуль Aa 1) Виробник або вповноважена ним особа складає декларацію про відповідність та проставляє національний знак відповідності на виріб, ярлик або супроводжувальну документацію. 2) Виробник або вповноважена ним особа складає технічну документацію, що дає змогу оцінити відповідність пакування та відходів пакування вимогам Технічного регламенту. 3) Виробник або уповноважена ним особа — резидент України разом із технічною документацією зберігає копію декларації про відповідність протягом 10 років після виготовлення останнього виробу й надає їх на вимогу визначеним законодавством органам виконавчої влади. 4) За відсутності виробника або уповноваженої ним особи — резидента України технічну документацію та копію декларації про відповідність зберігає особа, яка ввела пакування та відходи пакування в обіг. 5) Обраний виробником або уповноваженою ним особою — резидентом України уповноважений орган перевіряє пакування та відходи пакування на відповідність вимогам Технічного регламенту. Зразок кінцевої продукції повинен бути досліджений і випробуваний на відповідність національним стандартам, зазначеним у Технічному регламенті. 6) Виробник повинен проставляти на пакуванні (або супроводжувальній документації) ідентифікаційний номер обраного ним уповноваженого органу. 7) Виробник повинен ужити заходів, щоб виробничий процес забезпечував відповідність виготовленого пакування технічній документації та вимогам Технічного регламенту. Модуль F 1) Виробник або уповноважена ним особа перевіряє і засвідчує, що продукція відповідає вимогам Технічного регламенту. 2) Виробник або уповноважена ним особа складає декларацію про відповідність та проставляє на кожному виробі національний знак відповідності, ярлик або надає супроводжувальну документацію. Виробник або уповноважена ним особа зберігає копію декларації про відповідність протягом 10 років після виготовлення останнього виробу. 3) Виробник або уповноважена ним особа складає технічну документацію згідно з модулем Аа, зберігає її протягом 10 років після виготовлення останнього зразка та надає на вимогу визначеним законодавством органам виконавчої влади для перевірки. 4) За відсутності виробника або уповноваженої ним особи технічну документацію та копію декларації про відповідність зберігає особа, яка ввела пакування та відходи пакування в обіг. 5) Виробник повинен ужити заходів, щоб виробничий процес забезпечував відповідність пакування та відходів пакування вимогам Технічного регламенту. 6) Уповноважений орган проводить за вибором виробника дослідження і випробування продукції із застосуванням статистичних методів. - Порядком збирання, сортування, транспортування, переробки та утилізації використаної тари (упаковки), затвердженим наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 02 жовтня 2001 р. № 224. - Правилами застосування, обігу і повернення засобів упаковки багаторазового використання на Україні, затверджених наказом Міндержресурсів України від 16 червня 1992 р. № 15. - Технічним регламентом з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 р. № 289. - Наказ Державного комітета з питань технічного регулювання та споживчої політики від 10.12.2007 N 351 «Про затвердження Переліку національних стандартів, які в разі добровільного застосування є доказом відповідності продукції вимогам Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.
Дата відповіді: 24.01.2021 16:56
Відповідь надана

Роз'яснення тендерної документації

Номер: de262a37d438448d8368a5c7f11d797a
Дата опублікування: 21.01.2021 15:58
Опис: У підпункті 10.1 пункту 5 Розділу ІІІ ТД Замовник встановлює вимогу щодо надання учасником інформаційна довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше двох одиниць), (не менше одного рефрижератора, який має сертифікат калібрування, виданий не раніше, ніж 3 місяці до дати подання пропозиції, органом, що має такі повноваження). Надайте роз’яснення, на підставі якого нормативно-правового акта (вкажіть пункт, частину, статтю, розділ) передбачено калібрування рефрижераторів?
Відповідь: Відповідно до підпункту 10.1 пункту 5 Розділу ІІІ ТД Інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше двох одиниць), (не менше одного рефрижератора, який має сертифікат калібрування, виданий не раніше, ніж 3 місяці до дати подання пропозиції, органом, що має такі повноваження), із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля автотранспортного засобу. Для підтвердження технічних якостей рефрижераторів учасник надає сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме: - сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі; -сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі). Тобто автомобіль який буде використовувати учасник при постачанні предмету закупівлі повинен бути обладнаний вимірювачем-регулятором (термометр контактний показуючий) та устаткуванням для відтворення кліматичних факторів. Таким чином даний вид рефрижераторів здатен працювати як на охолодження, так і на обігрів та підтримувати всередині кузова температурний режим в діапазоні від + 12 ° C до -20 ° C включно. Температура зберігання та транспортування відповідно до правил перевезень швидкопсувних вантажів. При тривалості транспортування молока до 10 год. Воно повинно відвантажуватися з температурою не вище 6 C; при тривалості транспортування молока до 16 год. воно повинно бути охолоджене до температури не вище 4 ° С.Строк поставки товарів відповідно до умов закупівлі протягом 2021року, тобто в зимовий період. Отже враховуючи низьку температуру зовнішнього середовища, транспортування повинно відбуватися саме автотранспортом – рефрижератором, який здатний підтримувати задану температуру. Гарантією правильної роботи устаткування для відтворення кліматичних факторів, а саме його здатність контролювати задану температуру, є своєчасне та планове проведення калібрування, що підтверджується відповідними сертифікатами.
Дата відповіді: 24.01.2021 16:51