-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100) - код 09111100-1 «Вугілля»)
1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Червоненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26316930 4. Місцезнаходження замовника: 70243, Запорізька область, Гуляйпільський район, с. Червоне, вул. Першотравнева, 2. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Лисенко Любов Петрівна, бухгалтер, телефон +380663679880, e-mail: chervonenvk@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 42,5 т. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70243, Запорізька область, Гуляйпільський район, с. Червоне, вул. Першотравнева, 2. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з дати фактичного отримання товару «Замовником» за видатковою накладною. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 170 000,00 грн. (сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» січня 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» січня 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH