-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації в будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал, 13» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Виконання робіт за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації в будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал, 13» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги не відбулися
362 875.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 628.75 UAH
мін. крок: 1% або 3 628.75 UAH
Період уточнення:
18.01.2021 15:26 - 22.01.2021 15:31
Відповідь надана
Лист-відгук
Номер:
bd4bfaeea174431ead40d67afc7d7176
Дата опублікування:
21.01.2021 10:44
Опис:
Добрий день. Вимога ТД:Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірену копію договору, який вказано у довідці відповідно до пункту 3 цієї документації та сканований оригінал листа-відгука від контрагента, який
вказано у довідці відповідно до пункту 3 цієї документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер
та дату укладання договору, сума заключного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Окрім того відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, дотримання учасником умов
договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проєктно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків виконання робіт, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проєктно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам. Дана вимога є дискримінаційною, тому що Коли Замовник надає відгук, він не може знати якому замовнику у майбутньому будуть надаватись послуги, таким чином відгук не може бути адресований майбутньому Замовнику. Крім того, жоден замовник по 100 разів не Зобов'язаний надавати нам відгук саме з таким текстом, який вимагає Замовник іншої закупівлі, а саме: "відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт". Дану інформацію Учасник підтверджує самостійно відповідно до ст.16, а саме: наявність працівників та обладнання підтверджується документально в складі пропозиції(трудові книжки. накладні на обладнання). Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Дякую Вам за запитання.
Відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, Замовник в документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дата відповіді:
22.01.2021 11:34
Відповідь надана
Інженер
Номер:
c536a0058b4e4a0283bc312a97e466fb
Дата опублікування:
21.01.2021 10:35
Опис:
Добрий день.Вимога ТД:Учасник повинен надати завірені належним чином копії свідоцтв (або посвідчень) працівників відповідної кваліфікації (електромонтерів та інженерів), що є дійсними на кінцеву дату подання пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Постанова КМ України №852, Учасник повинен мати таких виконавців робіт: електромонтера та налагоджувальника, а також керівника робіт. Ліцензійними умовами не передбачена наявність інженера. Просимо видалити дану вимогу з ТД, як дискримінаційну.
Відповідь:
Доброго дня! Дякую Вам за запитання.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”.
Враховуючи вищенаведене Замовник жодним чином не порушив Ваші права та не обмежив коло Учасників.
Дата відповіді:
22.01.2021 09:42
Відповідь надана
забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
a4e1c384ad7a4333a4536abc2fded83d
Дата опублікування:
20.01.2021 16:35
Опис:
Доброго дня! Питання щодо пункту 8 тендерної документації, а саме: Забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% від вартості договору. Вид забезпечення
виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії для забезпечення
виконання договору - до дати повного виконання робіт. Учасник повинен надати гарантійний лист.
Питання: на етапі подачі пропозиції Учасник надає гарантійний лист, в якому зобов'язується виконати забезпечення договору у розмірі 3%, а у випадку виграшу, надає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії згідно актуальної ціни після аукціону. Вірно?
Відповідь:
Доброго дня!
Так, вірно.
Дата відповіді:
21.01.2021 09:10
Відповідь надана
Ліцензія
Номер:
ed725bcd9caa4b32a4ddb3760f0e7a61
Дата опублікування:
18.01.2021 16:30
Опис:
Доброго дня! Прохання надати роз'яснення щодо пункту 4 Документації , а саме: В переліку робіт повинні бути зазначені види робіт, які підлягають ліцензуванню а саме: будівельні та
монтажні роботи. Ці два абзаци означають що Замовнику послуг необхідно і достатньо надати ліцензію ДСНС з відповідними роботами для виконання робіт за предметом закупівлі, у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених ПКМУ від 23.11.2016 №852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення?
Відповідь:
Доброго дня! Згідно вимог Документації для виконання робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації в будівлі Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю «БлагоДар» за адресою: Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал, 13 надати чинну ліцензію ДСНС, що зареєстрована в ліцензійному реєстрі господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дата відповіді:
19.01.2021 14:48
Відповідь надана
Огляд
Номер:
f3d075270a2e4482b4c77a68063c1a59
Дата опублікування:
18.01.2021 16:22
Опис:
В оголошенні вказано що учаснки надають в складі пропозиції довідку про ознайомлення з об'єктом підписану представником Замовника.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку завірену підписом представника Замовника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника довідки (акту) огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Встановлена вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проєктною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже ми зацікавленні в найякіснішому капітальному ремонті закладу соціальної сфери міста Славутича.
Замовник чекає всіх зацікавлених Учасників даної закупівлі з понеділка по п’ятницю з 09.00 – 16.00 перерва 12.00-13.00.
Дата відповіді:
19.01.2021 15:07