• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо (код ДК 021:2015 15110000-2)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій - Страхова гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до тендерної документації .

Завершена

2 624 338.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 200.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2021 13:40 - 22.01.2021 00:00
Відповідь надана

тип та кількість рухомого складу, кількость працівників потрібного для виконання перевезень вантажу

Номер: 23a695944fa84cc0a59bf1772276d8af
Дата опублікування: 20.01.2021 17:44
Опис: У п.1.1 пп 2.1 додатку № 1 до розділу кваліфікаційних критеріїв тендерної документації до учасників Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», які вимагають у учасника торгів обов'язкову наявність спеціалізованих транспортних засобів (не менше трьох рефрижераторів), якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника, тобто дев'ять працівників. Запит: 1. Якими розрахунками (вантажопідйомність транспортного засобу, вага вантажу, графік та маршрут постачання, час відвантаження, кілометраж та інше) Ви керувались при визначенні потрібної обов'язкової наявності у Учасника торгів не менш ніж три автотранспортних засоби (рефрижераторів), якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі? 2. Чому ці розрахунки кількості транспортних засобів не були представлені у тендерній документації? 3. Чому Ви не визначили вантажопідйомність обов'язкових транспортних засобів (рефрижераторів), які вимагаються у п.п 1.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації? 4. Чому Ви у тендерний документації не визначили середню кількість предмета закупівлі ДК 021:2015:15110000-2 — М'ясо (яловичина на кістці охолоджена у кілограмах, яку плануєте отримувати дрібними партіями за один раз у 25 дитячих навчальних закладів Вашого району?
Відповідь: Відповідно до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, з метою підтвердження п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше трьох рефрижераторів та документи, що підтверджують вищезазначену інформацію. Відповідно до Додатку № 8 до Тендерної документації (далі - ТД), поставка товару буде здійснюватися до двадцяти шести закладів освіти, серед яких шість дошкільних навчальних закладів. Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Зміїв, а і в інших населених пунктах, а саме: с. Височинівка, с. Задонецьке, смт. Зідьки, с. Першотравневе, с. Борова, с. Красна Поляна, с. Костянтинівка, с. Бірки, с. Чемужівка, с. Тимченки, с. Таранівка, с. Пасіки, с. Гусина Поляна, с. Соколове, с. Вирішальний. Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку поставить товар, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів) Інформація та документи, що вимагаються від учасника під час подання тендерної пропозиції, в подальшому розповсюджується і на постачальника(переможця процедури закупівлі) та будуть перевірятися замовником протягом всього строку дії укладеного договору з постачальником. Відповідно до розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» тендерної документації, поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб закладу, без обмежень мінімального об’єму кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Також, у закладах освіти відсутні великі комори для зберігання товару, що унеможливлює довготривале зберігання товару, тому замовлення буде здійснюватися дрібними (невеликими) партіями. Враховуючи те, що замовлення товару буде здійснюватися дрібними партіями, відповідно до потреб закладу на короткий проміжок часу, без обмеження мінімального об’єму кількості товару в межах однієї поставки, вантажопідйомність транспортного засобу залишається на розсуд постачальника. Кількість, періодичність поставок, їх об’єм будуть залежати від потреб самих закладів та за необхідністю будуть змінюватися. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 21.01.2021 16:45
Відповідь надана

Про контроль кількості працівників та автомобільних засобів у переможця при поставці у заклади освіти.

Номер: b3ae1025881843ffa0dca7f073dc70c6
Дата опублікування: 20.01.2021 15:03
Опис: У п.1.1 додатку № 1 до тендерної документації Ви вимагаєте залучити не менше трьох рефрижераторів. Дана вимога відноситься тільки до учасників торгів, чим обмежує їх коло. В тендерній документації відсутня дана вимога до постачальника (переможця торгів), який може відвантажувати продукцію одним рефрижератором з одним водієм, та додатково виконує функцію експедитора та вантажника. Пояснить мені як ця вимога буде Вами документально контролюватися при постачанні товару Переможцем торгів у заклади освіти (детально)? Наприклад трьома товарно-транспортними накладними, в яких вказані номери автотранспортних засобів, прізвище, ім'я та по батькові водіїв, експедиторів, вантажників у кількості дев'яти чоловік або інше? Чому дане питання не відображене у тендерній документації?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, з метою підтвердження п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого автотранспорту у кількості не менше трьох рефрижераторів та документи, що підтверджують вищезазначену інформацію. Відповідно до Додатку № 8 до Тендерної документації (далі - ТД), поставка товару буде здійснюватися до двадцяти шести закладів освіти, серед яких шість дошкільних навчальних закладів. Зазначені у Додатку № 8 до ТД заклади освіти знаходяться не тільки у м. Зміїв, а і в інших населених пунктах, а саме: с. Височинівка, с. Задонецьке, смт. Зідьки, с. Першотравневе, с. Борова, с. Красна Поляна, с. Костянтинівка, с. Бірки, с. Чемужівка, с. Тимченки, с. Таранівка, с. Пасіки, с. Гусина Поляна, с. Соколове, с. Вирішальний. Наявність трьох транспортних засобів (рефрижераторів) є мінімальною та зумовлена великою кількістю місць доставки, що знаходяться у різних населених пунктах Харківської області та надає гарантію замовнику, що учасник, у подальшому постачальник, в будь-якому випадку поставить товар, у разі появи непередбачуваних ситуацій. (наприклад: технічна несправність одного із транспортних засобів). Також, у закладах освіти відсутні великі комори для зберігання товару, що унеможливлює довготривале зберігання товару, тому замовлення буде здійснюватися дрібними (невеликими) партіями. Інформація та документи, що вимагаються від учасника під час подання тендерної пропозиції, в подальшому розповсюджується і на постачальника(переможця процедури закупівлі) та будуть перевірятися замовником протягом всього строку дії укладеного договору з постачальником. Стосовно працівників, хочемо зазначити, що кількість водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. А тому кожна поставка товару повинна супроводжуватись повним екіпажем, а саме: водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник, що знижує ризики порушення графіку поставки та або його невиконання. Наявність такої кількості працівників передбачена п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227. Ця інформація буде перевірятися під час кожної поставки товару та у кожному закладі. Також, періодично протягом всього строку дії договору будуть вимагатися копії особистих медичних книжок, медичних довідок та трудових книжок працівників, що будуть залучені під час поставки товару. Товарно-транспортні накладні будуть заповнюватися відповідно до норм чинного законодавства. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 21.01.2021 16:31