• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39130000–2 Офісні меблі

Торги не відбулися

537 335.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 686.68 UAH
Період уточнення: 16.01.2021 13:23 - 22.01.2021 00:00
Відповідь надана

технічні характеристики

Номер: 9d3959895f4e4b7fa18b23425b33debd
Дата опублікування: 20.01.2021 13:46
Опис: Добрий день, просимо надати більш детальні техничні характеристики виробів, тому як використані матеріали, а саме ДСП, крайка та комплектуючі до меблів дуже відразняються за ціновою політикою. А саме товщіна ДСП (16 чи 18) , виробник ДСП та колір, значно впливають на ціну кожного виробу! Що не надає можливості зробити точні розрахунки!
Відповідь: Стосовно кольору виробів бажано використовувати нейтральні тона (сірий, білий, блідо-жовтий, тощо), але нормативної вимоги до кольору меблів немає. Фурнітура, за можливості, повинна відповідати нормам наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу" - зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Стосовно крайки слід зазначити, що розміри меблів вказані в тендерній документації, що, на нашу думку, дає можливість розрахувати кількість необхідного матеріалу. Під час розрахунку крайки шафів доцільно використовувати міждержавні ДСТУ 22360-95.
Дата відповіді: 22.01.2021 17:16
Відповідь надана

техничні характеристики

Номер: cc4c2def3d614fd2876d98b74505d37b
Дата опублікування: 20.01.2021 13:42
Опис: Добрий день, просимо надати більш детальні техничні характеристики виробів, тому як використані матеріали, а саме ДСП, крайка та комплектуючі до меблів дуже відразняються за ціновою політикою. А саме товщіна ДСП (16 чи 18) , виробник ДСП та колір, значно впливають на ціну кожного виробу! Що не надає можливості зробити точні розрахунки!
Відповідь: Стосовно кольору виробів бажано використовувати нейтральні тона (сірий, білий, блідо-жовтий, тощо), але нормативної вимоги до кольору меблів немає. Фурнітура, за можливості, повинна відповідати нормам наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу" - зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Стосовно крайки слід зазначити, що розміри меблів вказані в тендерній документації, що, на нашу думку, дає можливість розрахувати кількість необхідного матеріалу. Під час розрахунку крайки шафів доцільно використовувати міждержавні ДСТУ 22360-95.
Дата відповіді: 22.01.2021 17:16
Відповідь надана

основний матеріал

Номер: 2bf57e1898724e9196f970dce7f47e4a
Дата опублікування: 18.01.2021 12:23
Опис: Добрий день! Які основні використовувані матеріали потребує Замовник? Меблі мають бути виготовлені з ДСП, ЛДСП, металеві?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу", зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Таким чином меблі для вітрин та шафів для медичних препаратів повинні бути виконані з застосуванням скла та ламінованого ДСП. Водночас, нормативи для офісних меблів в медичних закладах не встановлені, але повинні відповідати вимогам наведеного вище наказу.
Дата відповіді: 19.01.2021 16:01
Відповідь надана

документи

Номер: 0974815a523143daa1f78542e2362fab
Дата опублікування: 18.01.2021 12:17
Опис: Шановний Замовнику, яка різниця між документами, що Ви вимагаєте надати у пунктах 2.2 та 4. Додатку 1 ТД?
Відповідь: Так, фактично дані пункти повторюють один одного. Однак в п.2.2 вказані документи віднесені до узагальненої інформації про наявні дозвільні документи та документи, на підставі яких учасник здійснює свою діяльність. Дублювати їх під час подання пропозиції не потрібно.
Дата відповіді: 19.01.2021 16:10
Відповідь надана

Строк оплати

Номер: e00d3e6472114eaca2c8de3325f9d031
Дата опублікування: 18.01.2021 10:36
Опис: Просимо Замовника уточнити - чи вірно вказано строк оплати (відстрочки платежу) в 180 днів з дати поставки товару.
Відповідь: Так, строк оплати вказано вірно. Дана позиція обумовлена тим, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА АПТЕКА" зареєстровано 13.11.2020 року, є комерційним, однак до теперішнього часу надходження на рахунки підприємства складаються з фінансування з міського бюджету. Внаслідок викладеного оплата безпосередньо після виконання робіт (постачання товарів, послуг) нашому підприємству може бути ускладнена.
Дата відповіді: 19.01.2021 16:14
Відповідь надана

технічні характеристики

Номер: e6629450681546cdb08c9216b3736a68
Дата опублікування: 18.01.2021 10:18
Опис: Шановний замовник! додайте будь ласка більш точний опис меблів а також колір меблів!
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу", зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Таким чином меблі для вітрин та шафів для медичних препаратів повинні бути виконані з застосуванням скла та ламінованого ДСП. Водночас, нормативи для офісних меблів в медичних закладах не встановлені, але повинні відповідати вимогам наведеного вище наказу. Колір виробів буде узгоджено після визначення переможця. Опис меблів (розміри) вказані в технічній документації до закупівлі, визначені з врахуванням приміщень закладу.
Дата відповіді: 19.01.2021 16:17