-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39130000–2 Офісні меблі
Торги не відбулися
537 335.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 686.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 686.68 UAH
Період уточнення:
16.01.2021 13:23 - 22.01.2021 00:00
Відповідь надана
технічні характеристики
Номер:
9d3959895f4e4b7fa18b23425b33debd
Дата опублікування:
20.01.2021 13:46
Опис:
Добрий день, просимо надати більш детальні техничні характеристики виробів, тому як використані матеріали, а саме ДСП, крайка та комплектуючі до меблів дуже відразняються за ціновою політикою. А саме товщіна ДСП (16 чи 18) , виробник ДСП та колір, значно впливають на ціну кожного виробу! Що не надає можливості зробити точні розрахунки!
Відповідь:
Стосовно кольору виробів бажано використовувати нейтральні тона (сірий, білий, блідо-жовтий, тощо), але нормативної вимоги до кольору меблів немає. Фурнітура, за можливості, повинна відповідати нормам наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу" - зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Стосовно крайки слід зазначити, що розміри меблів вказані в тендерній документації, що, на нашу думку, дає можливість розрахувати кількість необхідного матеріалу. Під час розрахунку крайки шафів доцільно використовувати міждержавні ДСТУ 22360-95.
Дата відповіді:
22.01.2021 17:16
Відповідь надана
техничні характеристики
Номер:
cc4c2def3d614fd2876d98b74505d37b
Дата опублікування:
20.01.2021 13:42
Опис:
Добрий день, просимо надати більш детальні техничні характеристики виробів, тому як використані матеріали, а саме ДСП, крайка та комплектуючі до меблів дуже відразняються за ціновою політикою. А саме товщіна ДСП (16 чи 18) , виробник ДСП та колір, значно впливають на ціну кожного виробу! Що не надає можливості зробити точні розрахунки!
Відповідь:
Стосовно кольору виробів бажано використовувати нейтральні тона (сірий, білий, блідо-жовтий, тощо), але нормативної вимоги до кольору меблів немає. Фурнітура, за можливості, повинна відповідати нормам наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу" - зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Стосовно крайки слід зазначити, що розміри меблів вказані в тендерній документації, що, на нашу думку, дає можливість розрахувати кількість необхідного матеріалу. Під час розрахунку крайки шафів доцільно використовувати міждержавні ДСТУ 22360-95.
Дата відповіді:
22.01.2021 17:16
Відповідь надана
основний матеріал
Номер:
2bf57e1898724e9196f970dce7f47e4a
Дата опублікування:
18.01.2021 12:23
Опис:
Добрий день!
Які основні використовувані матеріали потребує Замовник? Меблі мають бути виготовлені з ДСП, ЛДСП, металеві?
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу", зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Таким чином меблі для вітрин та шафів для медичних препаратів повинні бути виконані з застосуванням скла та ламінованого ДСП. Водночас, нормативи для офісних меблів в медичних закладах не встановлені, але повинні відповідати вимогам наведеного вище наказу.
Дата відповіді:
19.01.2021 16:01
Відповідь надана
документи
Номер:
0974815a523143daa1f78542e2362fab
Дата опублікування:
18.01.2021 12:17
Опис:
Шановний Замовнику, яка різниця між документами, що Ви вимагаєте надати у пунктах 2.2 та 4. Додатку 1 ТД?
Відповідь:
Так, фактично дані пункти повторюють один одного. Однак в п.2.2 вказані документи віднесені до узагальненої інформації про наявні дозвільні документи та документи, на підставі яких учасник здійснює свою діяльність. Дублювати їх під час подання пропозиції не потрібно.
Дата відповіді:
19.01.2021 16:10
Відповідь надана
Строк оплати
Номер:
e00d3e6472114eaca2c8de3325f9d031
Дата опублікування:
18.01.2021 10:36
Опис:
Просимо Замовника уточнити - чи вірно вказано строк оплати (відстрочки платежу) в 180 днів з дати поставки товару.
Відповідь:
Так, строк оплати вказано вірно. Дана позиція обумовлена тим, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА АПТЕКА" зареєстровано 13.11.2020 року, є комерційним, однак до теперішнього часу надходження на рахунки підприємства складаються з фінансування з міського бюджету. Внаслідок викладеного оплата безпосередньо після виконання робіт (постачання товарів, послуг) нашому підприємству може бути ускладнена.
Дата відповіді:
19.01.2021 16:14
Відповідь надана
технічні характеристики
Номер:
e6629450681546cdb08c9216b3736a68
Дата опублікування:
18.01.2021 10:18
Опис:
Шановний замовник! додайте будь ласка більш точний опис меблів а також колір меблів!
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до наказу МОЗ від 02.04.2013 № 259 "Про затвердження Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу", зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами. Таким чином меблі для вітрин та шафів для медичних препаратів повинні бути виконані з застосуванням скла та ламінованого ДСП. Водночас, нормативи для офісних меблів в медичних закладах не встановлені, але повинні відповідати вимогам наведеного вище наказу. Колір виробів буде узгоджено після визначення переможця. Опис меблів (розміри) вказані в технічній документації до закупівлі, визначені з врахуванням приміщень закладу.
Дата відповіді:
19.01.2021 16:17