-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рентген-телевізійний інтроскоп
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період уточнення:
15.01.2021 16:19 - 22.01.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо внесення змін в ТД
Номер:
9614cfa760654845926db46cf5acc627
Дата опублікування:
21.01.2021 14:21
Опис:
Ознайомившись з особливостями конструкції будівлі в частині транспортування, просимо включити до тендерної документації наступну умову: «В разі необхідності потенційний постачальник/учасник має змогу проінспектувати приміщення для контрольного заміру прорізів дверей та підтвердження коректності обраного маршруту транспортування обладнання у приміщення з можливістю вивчення та пропонування Замовнику інших/альтернативних можливих варіантів транспортування обладнання у приміщення.»
Відповідь:
Тендерною документацією потенційним учасникам (постачальникам) не забороняється оглядати приміщення замовника та робити необхідні контрольні заміри. Також потенційними учасниками (постачальниками) може бути запропоновано замовнику інші/альтернативні можливі варіанти транспортування обладнання.
Замовником надається можливість потенційним учасникам (постачальникам) оглядати приміщення де планується розташовувати предмет закупівлі та заміряти прорізи дверей за попередньою домовленістю з Замовником по відвідуванню об’єкту (з дотриманням контрольно-пропускного режиму доступу до об’єкту АТ "УКРПОШТА").
Дата відповіді:
26.01.2021 17:12
Відповідь надана
Щодо внесення змін в ТД
Номер:
39a2b0e798db49e99c861769ef2750d9
Дата опублікування:
21.01.2021 14:20
Опис:
У зв’язку з особливостями конструкції будівлі в частині транспортування, а саме: Вхідний проріз дверей корпусу: висота 2200 мм; ширина 1900 мм., вхідний проріз дверей приміщення, де встановлюється установка: висота 1900 мм, ширина 1800, просимо в цьому пункті передбачити можливість для Постачальника змінити розміри прорізу дверей у відповідності до габаритів обладнання що пропонується, але з обов’язковою умовою повного відновлення прорізів протягом одного дня після встановлення обладнання за рахунок Постачальника.
Відповідь:
Збільшити розміри прорізів дверей для транспортування обладнання в тендерній документації не передбачається можливим, в зв’язку з обмеженнями несучої конструкції будівлі Замовника.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:12
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
b79ffa4a0fec45dfa64d45f5e4fc04be
Дата опублікування:
21.01.2021 14:19
Опис:
Для створення сприятливих конкурентних вимог та для розширення кола потенційний учасників, що мають законне право участі в цій закупівлі, просимо внести наступні зміни до п. 31 Технічна специфікація (Додаток 3), та викласти його в наступній редакції:
31. “Постачальник доставляє Товар до місця встановлення (1поверх) виробничого корпусу ЦОП Львів АТ «УКРПОШТА», Львівська дирекція АТ «УКРПОШТА» за адресою: 79023, м. Львів, площа Двірцева,1
Особливості конструкції будівлі в частині транспортування: Вхідний проріз дверей корпусу: висота 2200 мм; ширина 1970 мм., вхідний проріз дверей приміщення, де встановлюється установка: висота 2100 мм, ширина 1970 мм.”
Відповідь:
Збільшити розміри прорізів дверей для транспортування обладнання в тендерній документації не передбачається можливим, в зв’язку з обмеженнями несучої конструкції будівлі Замовника.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:12
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
a3172de42a48492cae20c83beaaa7cab
Дата опублікування:
21.01.2021 14:19
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, зокрема п. 28 умов щодо дозвільних документів (Додаток 3), передбачено: "На момент поставки Постачальник повинен мати дійсний СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ АВІАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ на запропоновану модель обладнання.". Повідомляємо Замовника, що відповідно до АВІАЦІЙНИХ ПРАВИЛ УКРАЇНИ «Правила сертифікації технічних засобів захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання», що затверджені Наказом Державної авіаційної служби України від 19 грудня 2018 року № 1339, загальний строк проведення сертифікаційних робіт не може перевищувати шести місяців з дати реєстрації заяви у Державіаслужбі. Відповідно до умов проекту договору (Додаток 6 тендерної документації), поставка має бути здійснена протягом 90 календарних днів з дати підписання договору. Враховуючи сроки проведення процедури закупівлі та строки поставки, фізично для постачальника не можливо вчасно (на дату поставки товару) отримати сертифікат відповідності Державіаслужби, тим паче в нинішніх несприятливих епідеміологічних умовах. Для учасників/постачальників, що на даний момент не мають такого документу - це є дискримінаційною вимогою, що перешкоджає участі в процедурі закупівлі. Крім того вищезазначеним правилами наведено визначення сертифікату відповідності: "документ, який видається виробнику згідно з цими Авіаційними правилами та свідчить про те, що технічні засоби захисту ЦА від АНВ відповідають вимогам законодавства, у тому числі авіаційних правил України". Оскільки АТ "Укрпошта" не є авіаційним підприємством, вимога щодо надання сертифікату відповідності ДЕРЖАВНОЇ АВІАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що підтверджує відповідність товару вимогам авіаційних правил України, є недоцільною та дискримінаційною. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 3 тендерної документації, метою використання предмету закупівлі є забезпечення контролю експортних та імпортних посилок, листів, бандеролей та ін., тобто предмет закупівлі не буде використовуватися з метою забезпечення авіаційної безпеки, що в свою чергу не потребує отримання сертифікату відповідності ДЕРЖАВНОЇ АВІАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що ще раз підтверджує недоцільність та дискримінаційність цієї вимоги.
Враховуючи вищевикладене просимо виключити з тендерної документації п. 28 умов щодо дозвільних документів (Додаток 3): "На момент поставки Постачальник повинен мати дійсний СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ АВІАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ на запропоновану модель обладнання.", а також виключити п.9 Специфікації проекту договору (Додаток 6): «Перелік додаткових Супровідних документів: Сертифікат відповідності державної авіаційної служби України (або завірена копія) на Товар.»
Відповідь:
Замовником вимагається Сертифікат відповідності державної авіаційної служби України в зв'язку з розширенням діяльності АТ "УКРПОШТА" в частині авіаційної безпеки, що в свою чергу потребує наявність Сертифікату відповідності державної служби України.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:11
Відповідь надана
уточнення щодо участі нерезидентів
Номер:
94e3af5c60d244c4b23db2b0ab22df9b
Дата опублікування:
21.01.2021 14:08
Опис:
Уважно вивчивши ТД, ми, що є нерезидентом, звертаємося до Замовника з наступним. Просимо роз’яснити та внести відповідні зміни в ТД по наступних питаннях: - Як саме (механізм, формула) буде перераховуватися ціна ТП для нерезидентів? - Як саме нерезидент може накласти кваліфікований електронного підпису (КЕП), кваліфікований електронний підпис посадової особи учасника? - Як нерезидент може подати "Чинну ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме на такі види робіт з предметом закупівлі (джерелом іонізуючого випромінювання), як технічне обслуговування, ремонт, налагодження, монтаж та демонтаж установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання.", якщо вона видається лише резидентам України. - Як нерезидент може отримати банківську гарантію в грн. згідно законодавства України?
Для усунення дискримінаційних вимог тендерної документації, що унеможливлюють участь іноземних учасників (нерезидентів) просимо: 1. Передбачити по тексту всієї тендерної документації в частині, що стосується надання ліцензій, можливість надання такого документу від субпідрядної організації, оскільки чинним законодавством України не передбачена можливість отримання ліцензій іноземними компаніями. У разі залучення субпідрядника до надання послуг з технічне обслуговування, ремонт, налагодження, монтаж та демонтаж установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання, Учасник зобов’язаний надати ліцензію на субпідрядника. При наданні ліцензії на субпідрядника, надавати ліцензію Постачальнику не обовʼязково. 2. Передбачити проект договору з умовами для іноземних учасників (нерезидентів). 3. Передбачити формулу перерахунку ціни тендерної пропозиції для заключення договору з нерезидентом. 4. Передбачити ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 7) для нерезидентів. 6. Передбачити умови поставки відповідно до офіційних правил з тлумачення термінів INCOTERMS 2010 для іноземних учасників (нерезидентів). 7. Видалити вимогу щодо банківських гарантій для нерезидентів.
Просимо усунути всі дискримінаційні вимоги для участі нерезидентів в даній закупівлі та привести ТД у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі. В разі незадоволення вищезазначених вимог, наша компанія залишає за собою право оскаржити дискримінаційні умови в Антимонопольному комітеті України.
Відповідь:
1. Як саме (механізм, формула) буде перераховуватися ціна ТП для нерезидентів? Ціна ТП не буде перераховуватися у валюту. 2. Як саме нерезидент може накласти кваліфікований електронного підпису (КЕП), кваліфікований електронний підпис посадової особи учасника? Щодо накладення КЕП на ТП нерезидентом буде внесено зміни до ТД. 3. Як нерезидент може подати "Чинну ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, а саме на такі види робіт з предметом закупівлі (джерелом іонізуючого випромінювання), як технічне обслуговування, ремонт, налагодження, монтаж та демонтаж установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання.", якщо вона видається лише резидентам України. Щодо ліцензії умови ТД не буде змінено. Учасник не може залучити субпідрядника або співвиконавця у разі закупівлі товарів. П.3 ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 4. Як нерезидент може отримати банківську гарантію в грн. згідно законодавства України? Вимогу не буде видалено, але будуть змінені умови її надання для нерезидентів.5. Щодо переліку документів для переможця буде внесено зміни до ТД. 6. Передбачити проект договору з умовами для іноземних учасників (нерезидентів). Буде надано нову редакцію договору з урахуванням нерезидентів. 7. Передбачити ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 7) для нерезидентів. Щодо переліку документів для переможця буде внесено зміни до ТД. 8. Передбачити умови поставки відповідно до офіційних правил з тлумачення термінів INCOTERMS 2010 для іноземних учасників (нерезидентів). Для резидентів/нерезидентів умови INCOTERMS 2010 однакові.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:11
Відповідь надана
Дискримінаційний харакетр ТД щодо валюти
Номер:
3265dcdc31d14c94b1cfc53e38c3ede3
Дата опублікування:
21.01.2021 12:53
Опис:
Шановний Замовник, ми як дистрибутор всесвітньо відомого виробника рентген-телевізійних інтроскопій, уважно проаналізувавши умови Тендерної документації (далі- ТД), вважаємо, що умови мають дискримінаційний характер по відношенню до нерезидентів України.В п. 5 Розділу 1 "Загальні положення" вказано, що «Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю.».
Просимо, надати можливість участі учасників нерезидентів шляхом надання розяснення щодо перерахунку ціни тендерної пропозиції в валюту першої групи (долар США, Євро). Так як іноземні учасники проводять всі розрахунки в іноземній валюті, а коливання курсу гривні по відношенню до валюти передбачити неможливо, то вважаємо, що в ТД має бути чітке пояснення щодо прив'язки до валюти.
Просимо внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь:
Тендерною документацією визначено валюту тендерної пропозиції – гривня. Ціна тендерної пропозиції не буде перераховуватися у валюту. Виходячи за наступного.
Згідно із ст.524 ЦКУ зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті. Відповідно до ст.533 ЦКУ Грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом. Використання іноземної валюти, а також платіжних документів в іноземній валюті при здійсненні розрахунків на території України за зобов'язаннями допускається у випадках, порядку та на умовах, встановлених законом. Відповідно до ст.198 ГКУ Грошові зобов'язання учасників господарських відносин повинні бути виражені і підлягають оплаті у гривнях. Грошові зобов'язання можуть бути виражені в іноземній валюті лише у випадках, якщо суб'єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Виконання зобов'язань, виражених в іноземній валюті, здійснюється відповідно до закону.
Ураховучи викладене, Замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому визначає вимоги щодо валюти, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. При цьому, на сьогоднішній день, у електронній системі закупівель відсутня опція, яка б давала можливість подавати тендерні пропозиції у різних валютах, окрім тієї в якій зазначена очікувана вартість Замовником.
До того ж розрахунки за зобов’язаннями все одно мають бути у гривні. Проєкт договору містить відповідні ризики, пов’язані із ростом курсу валют та порядок перерахунку ціни в залежності від цих обставин.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:07
Відповідь надана
Дискримінаційний характер ТД
Номер:
8d770d1a00ea46f681caf8603dd0d414
Дата опублікування:
21.01.2021 12:45
Опис:
Шановний Замовник, ми як дистрибутор всесвітньо відомого виробника рентген-телевізійних інтроскопій, уважно проаналізувавши умови Тендерної документації (далі- ТД), вважаємо, що умови мають дискримінаційний характер по відношенню до нерезидентів України.
В п. 5 Розділу 1 "Загальні положення" вказано, що «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». При цьому повідомляємо, що учасник нерезидент регламентувається законодавством країни, в якій він зареєстрований. Просимо пояснити/конкретизувати для нерезидентів, які саме рівні умови маються на увазі Змовником та прописати альтернативні вимоги по підготовці Тендерної пропозиції для нерезидентів.
Просимо внести відповідні зміни в ТД, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись в АМКУ та суд.
Відповідь:
Вітаємо. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2021 17:06