-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (Ізолятори )
Завершена
3 850 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 252.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 252.00 UAH
Період уточнення:
15.01.2021 14:54 - 21.02.2021 00:00
Відповідь надана
Ізолятор штирьовий ТФ-20 з ковпачком К-5
Номер:
1aa98c854da641ac82c5a2c393d0d5bb
Дата опублікування:
18.01.2021 13:29
Опис:
Доброго дня!
Скажіть будь ласка, чи є можливість відокремити додатковим лотом ізолятор ТФ-20 з ковпачком К-5 для надання можливостей участі у тендері усіх виробників ізоляторів України на рівних умовах з пропозицєю оптимальних цін?
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 39 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 34 ч.1 ст.1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
З наведених норм права слідує, що визначення предмета закупівлі та поділ його на частини (лоти) є виключним правом замовника, здійснюється ним на власний розсуд, виходячи з економічної доцільності та господарських інтересів з дотриманням порядку, встановленому Уповноваженим органом. Усі ізолятори даної закупівлі підпадають під єдиний знак класифікатора (за показником восьмої цифри) та не мають деталізації за матеріалами виготовлення.
Також зазначимо, що придбання всього переліку товарів в одного постачальника є доцільнім, оскільки великий об'єм закупівлі позитивно впливає на формування цінової пропозиції учасника на відповідну продукцію, з огляду на оптимізацію його витрат, пов’язаних із здійсненням поставки, а також на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, адже кожна поставка вимагає додаткових витрат на оформлення замовлення, доставку, отримання, складування та розподіл отриманого обсягу. . Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, й невиконання графіків запланованих робіт, а також невиконання аварійно-відновлювальних робіт з відновлення пошкоджень ліній електропередач в умовах негоди або військових дій, коли без електропостачання залишаться тисячі споживачів (підприємство знаходиться в зоні операції Об’єднаних сил) з використанням даного виду продукції.
Враховуючи наведене, поділ предмета закупівлі на лоти не забезпечуватиме дотримання принципу максимальної економії та ефективності, закріпленого в статті 5 Закону, а закупівля одним лотом в жодному разі не є дискримінаційним підходом та не порушує права учасників закупівлі.
Крім того, участь у процедурі закупівлі є правом, а не обов’язком фізичних осіб в тому числі фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб. Будь-хто з учасників процедури закупівлі, незалежно від основного напрямку його діяльності – виробництво чи торгівля, може вступити у господарські правовідносини з іншими виробниками чи постачальниками з метою придбання необхідної кількості та асортименту товару задля виконання зобов’язань за договором закупівлі у разі перемоги у процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
20.01.2021 10:50
Відповідь надана
ПОДІЛ НА ЛОТИ
Номер:
f9f971261ddf454f86a4b83ab8803ce3
Дата опублікування:
18.01.2021 12:34
Опис:
Добрий день. Ознайомившись з документацію по відкритим торгам на закупівлю «Конструкційні матеріали (Ізолятори)» та практику, яка склалася на теперешній час, звертаємось до Вас, як Замовника, з проханням поділити предмет закупівлі на лоти, так як закупається різнотипна продукція, та виділити скляні ізолятори ПСД-70Е в окремий Лот, що значно підвищило б економічну ефективність проведення даної процедури. Зазначаємо, що кількість ізоляторів згідно з предметом закупівлі становить - 3012 шт. та дає можливість виділити їх в окремий лот. Також звертаємо вашу увагу на результат попереднього проведення закупівель та на рішення Антимонопольного комітету, яке зобов’язало Замовника поділити предмет закупівлі на Лоти - (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-26-002624-c). Та на основі цього рішення був поділений предмет закупівлі на Лоти (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-21-001585-a), рішення АМК, де вас зобов’язали поділити на Лоти (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-000183-a), а також рішення АМК (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-17-000347-c). Ваші дії в частині встановлення вимог до предмета закупівлі порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У разі відмови ми будемо розцінювати Ваші дії, як такі, які порушують наші права на участь у даній процедурі закупівлі, що є порушенням Закону, що, в свою чергу, змусить нас звернутися до відповідних органів для захисту своїх прав. Тому з метою економії нашого спільного часу, який може бути використаний на плідну співпрацю звертаємось до Вас з проханням усунути дані недоліки. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 39 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 34 ч.1 ст.1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
З наведених норм права слідує, що визначення предмета закупівлі та поділ його на частини (лоти) є виключним правом замовника, здійснюється ним на власний розсуд, виходячи з економічної доцільності та господарських інтересів з дотриманням порядку, встановленому Уповноваженим органом. Усі ізолятори даної закупівлі підпадають під єдиний знак класифікатора (за показником восьмої цифри) та не мають деталізації за матеріалами виготовлення.
Також зазначимо, що придбання всього переліку товарів в одного постачальника є доцільнім, оскільки великий об'єм закупівлі позитивно впливає на формування цінової пропозиції учасника на відповідну продукцію, з огляду на оптимізацію його витрат, пов’язаних із здійсненням поставки, а також на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику, адже кожна поставка вимагає додаткових витрат на оформлення замовлення, доставку, отримання, складування та розподіл отриманого обсягу. . Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, й невиконання графіків запланованих робіт, а також невиконання аварійно-відновлювальних робіт з відновлення пошкоджень ліній електропередач в умовах негоди або військових дій, коли без електропостачання залишаться тисячі споживачів (підприємство знаходиться в зоні операції Об’єднаних сил) з використанням даного виду продукції.
Враховуючи наведене, поділ предмета закупівлі на лоти не забезпечуватиме дотримання принципу максимальної економії та ефективності, закріпленого в статті 5 Закону, а закупівля одним лотом в жодному разі не є дискримінаційним підходом та не порушує права учасників закупівлі.
Крім того, участь у процедурі закупівлі є правом, а не обов’язком фізичних осіб в тому числі фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб. Будь-хто з учасників процедури закупівлі, незалежно від основного напрямку його діяльності – виробництво чи торгівля, може вступити у господарські правовідносини з іншими виробниками чи постачальниками з метою придбання необхідної кількості та асортименту товару задля виконання зобов’язань за договором закупівлі у разі перемоги у процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
20.01.2021 10:49