• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів; Лот 2- Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів).

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 9 000.00 UAH
Період уточнення: 15.01.2021 11:47 - 25.01.2021 00:00
Відповідь надана

вимог Тендерної документації

Номер: 7e9f51217e5d41ba8c458bdad0c44275
Дата опублікування: 20.01.2021 18:51
Опис: Просимо розглянути питання та усунути дискримінаційні вимоги та неточності: 1) пунктом 4.1. Тендерної документації встановлена вимога: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини)». В той же час пунктом 4.2. Додатку 1 встановлено: «4.2. Учасник повинен надати гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі». Пункт 4.2. Додатку 1 прямо суперечить пункту 4.1. Тендерної документації та частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни відповідно до Закону; 2) пунктом 7.1. Тендерної документації встановлена вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)». Питання: то потрібно подавати довідку про залучення чи незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи ні? 3) як можна вирахувати кількість працівників, яка буде достатньою, «відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та норм часу (виробітку)» (за п.1.1. Додатку 1), якщо ні Тендерною документацією ані Технічним завданням не встановлені чіткі, конкретні графіки виконання робіт? 4) вважаємо необгрунтованою і дискримінаційною вимогу пункту 1.8. Додатку 1 щодо надання документів, «що підтверджують проходження навчання відповідальних осіб з охорони праці,… на не менше двох осіб», коли для цього достатньо однієї особи. Просимо внести зміни. 5) вважаємо дискримінаційними вимоги пункту 3.4. Просимо їх видалити. 6) Технічним завданням встановлено вимоги: «Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 24 годин з моменту отримання їх від замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника. Виконавець самостійно проводить необхідні заходи з відключення електричних мереж відповідними службами, якщо це необхідно для безпечного та якісного надання послуг згідно заявок Замовника. У разі необхідності тимчасового перекриття дорожнього руху для виконання робіт з обрізки дерев виконавець забезпечує організацію тимчасового перекриття дорожнього руху та погодження органів патрульної поліції відповідно до чинного законодавства». Просимо уточнити: 1) в який спосіб учасник буде отримувати завдання від замовника? 2) чи в змозі замовник своєчасно забезпечити учасника письмовим розпорядженням для пред’явлення в служби електричних мереж та органи поліції для отримання відповідних погоджень і відключень, щоб приступити до виконання завдань не пізніше 24 годин? А якщо виконання робіт припадає на вихідні дні – як учаснику отримати погодження тощо? 7) Що замовник має на увазі під вимогою: «У Виконавця послуг має бути договір на утилізацію відходів (гілок)»? Це має бути договір на утилізацію відходів чи спеціальний договір на «вивезення та утилізацію гілок»?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! 3) Кількість працівників відповідно до вимог Технічного завдання/Технічної специфікації розраховується на підставі Норм часу (виробітку) на роботи з озеленення», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27 4) На період відпустки працівника, який пройшов навчання з охорони праці, повинен бути працівник, що виконуватиме його обов’язки.. 6) Замовник письмово завчасно повідомляє Учасника про плановий обсяг послуг, за виключенням буревію, інших стихійних явищ, що потребують негайного реагування. Учасник самостійно повідомляє служби електричних мереж та органи поліції на підставі заявки Замовника. 7) Вимога: надати скан-копію договору, на утилізацію відходів (гілок), що діє на період надання послуг, або договір з організацією, що має ліцензію на захоронення відходів тощо. Учасник повинен надати договір про надання послуг або будь-який інший документ, що підтвердить можливість вивезення гілок на санкціоновані звалища, та їх утилізацію. Зазначаємо, що враховуючи Ваше запитання, в даний час готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 22.01.2021 11:12
Відповідь надана

щодо технічних вимог

Номер: 0b3d34d35f4c4d8486b59ef3090171de
Дата опублікування: 20.01.2021 17:12
Опис: Просимо надати відповідь, за яким принципом закупівля поділена на лоти, якщо Технічне завдання до кожного лоту містить аналогічні позиції з аналогічними об'ємами і, в той же час, відсутня будь-яка прив'язка до об'єкта або до часу виконання? Виникає підозра умисного поділу єдиного цілого на окремі лоти для окремих учасників...
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Замовник вважає за доцільне розподіл предмету закупівлі на два лоти, що дозволить залучити більшу кількість учасників. Окрім цього, враховуючи, специфіку надання послуг з формування та зняття аварійних дерев: - роботи проводяться тільки у світлий час доби (залежать від погодних умов (забороняється працювати під час грози і дощу, сильного снігопаду, в ожеледь, у тумані та при швидкості вітру понад 3 м/сек.)); - звернення мешканців на «Гаряча лінія міста», - з метою своєчасного та якісного надання послуг, - недопущення аварійних ситуацій, Замовник розглядає можливість різних переможців по кожному лоту. Одночасно повідомляємо, що поділ закупівлі на 2 лоти не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 22.01.2021 11:14