• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі

Завершена

269 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період уточнення: 14.01.2021 16:39 - 20.01.2021 16:43
Відповідь надана

термін поставки

Номер: c940ec0a23c54ab89217ab9dee95f129
Дата опублікування: 20.01.2021 15:55
Опис: В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна вимога, а саме строк поставки товару– протягом 3 календарних днів, згідно заявок Замовника. Вказана вимога дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу. Просимо збільшити термін поставки до 15 днів.
Відповідь: Шановний Учасник, умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Дата відповіді: 20.01.2021 16:37
Відповідь надана

Відповідність ТД

Номер: 37bca103d44e47daa0548d9dbb097c6f
Дата опублікування: 20.01.2021 15:51
Опис: Доброго дня! Просимо Замовника внести зміни в ТД та викласти правильні назви документів, які вимагає надати Замовник. Просимо проявити повагу до учасників та елементарну ділову етику. а не пояснювати в відповідях на питання, що малось на увазі. На думку Замовника, чим відрязняється Витяг з ЄДР від Відомості з ЄДРПОУ? Як учасник має подати ці документи? в якому вигляді Відомості, якщо це не є витяг?
Відповідь: Шановний Учасник, у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
Дата відповіді: 20.01.2021 16:38
Відповідь надана

Інформація про розміри виробів

Номер: 33cc474500f145b6bb00501781b14098
Дата опублікування: 18.01.2021 16:07
Опис: Шановний Замовник, В тендерній документації Додаток 3, в пункті 1.7. в таблиці: 1.Позиція "Панель стінова" - відсутній розмір висоти. 2.Позиція "Стіл оператора з перегородками" - відсутні розміри стола, а також розміри підставки під системний блок. 3.Позиції "Шафи" - скільки поличок? Чи наявні фасади?
Відповідь: До Тендерної документації Замовника внесено зміни
Дата відповіді: 19.01.2021 16:14
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: 08de72bc90e6467eadcff6c1277174b1
Дата опублікування: 18.01.2021 14:10
Опис: В технічній частині в описі позицій 1-4 (шафи) надані габаритні розміри та колір. Відсутня інформація про наявність полиць, дверцят, відділень для одягу та інше. В позиції "стіл оператора" не вказані габаритні розміри. Внесіть зміни до тендерної документації, задля недопущення непорозумінь та порушення норм чинного законодавства.
Відповідь: До Тендерної документації Замовника внесено зміни
Дата відповіді: 19.01.2021 16:14
Відповідь надана

Зразки

Номер: f9d2584155454329976dc35cea425cf5
Дата опублікування: 18.01.2021 12:41
Опис: В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: п. 3 Додатку 3 ТД: 3. Замовник, в разі необхідності, в підтвердження технічних, якісних та інших вимог предмету закупівлі може вимагати надання зразка товару, пропонованого Учасником. Строк поставки зразка – протягом 3 календарних днів, згідно заявок Замовника (за рахунок постачальника). Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, надання зразку товару, не є фактом його постачання. Перехід права власності можливий, лише після укладення Договору постачання та на умовах, викладних у ньому. Уся додаткова інформація, щодо зразків, буде надіслана Учасникам на етапі кваліфікацій, додатковим листом. Також, слід зазначити, що умова про постачання протягом 3 днів, зумовлена терміновою потребою Замовника , та жодним чином не обмежує коло Учасників.
Дата відповіді: 19.01.2021 16:13
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: 9b30d9fafc9c4dc994e0e4836fab82e4
Дата опублікування: 18.01.2021 10:40
Опис: В тендерній документації відсутній технічний опис меблів, що є предметом закупівлі. Замовник порушує Закон України про публічні закупівлі, а саме п.3 Ст. 22, згідно яких, тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у рази потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них). Просимо внести зміни до тендерної документації, які приведуть її у відповідність до норм чинного законодавства та надайте чіткий технічний опис чи зображення продукції, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Шановний, Учаснику! у Технічному завданні Замовника чітко прописані технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: розмір, колір, матеріал, кількість , та більш того, модель та торгівельна марка меблів, яку обрав Замовник до постачання. Відповідно, до Закону, вживано вираз “або еквівалент”. Дякуємо.
Дата відповіді: 18.01.2021 12:31
Відповідь надана

Використання іноземної мови Замовником

Номер: 5aff34f5882840939c1505c35304d03c
Дата опублікування: 15.01.2021 16:52
Опис: Шановний Замовнику, в Додатку 3 ТД в описі предмету закупівлі Ви використовуєте іноземну мову. Просимо внести зміни і викласти опис предмету закупівлі українською мовою. Державною мовою України. Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до умов діючого законодавства України, Замовник має право вказати у своєму ТЗ конкретну торгівельну марку, долучивши до цього вираз :" або еквівалент" Дякуємо.
Дата відповіді: 16.01.2021 13:04
Відповідь надана

Сертифікати якості

Номер: 40a52b1c57cf4d63b33410fc117e88dc
Дата опублікування: 15.01.2021 16:47
Опис: Шановний Замовнику! в Додатку 1, п. 10 Ви вимагаєте надання наступних документів: Сертифікат відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи. Сертифікат відповідності та висновки ДСЕЕ Замовник хоче бачити на Товар чи на основні використовувані матеріали? Адже, з приводу сертифікатів, зауважимо наступне: Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Добрий день! Сертифікати відповідності, паспорт , висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, які вимагаються Змовником в п. 10 Додатка 1, надаються на матеріали та фурнітуру, які буде використовувати Виконевець.
Дата відповіді: 16.01.2021 13:02
Відповідь надана

Відомості ЄДР/ЄДРПОУ

Номер: 58937a2f278349e48448734c4d3eba13
Дата опублікування: 15.01.2021 16:43
Опис: Шановний Замовнику! в п. 4 Додатку 1 ТД Ви вимагаєте надання "або відомості із ЄДР актуальні на дату подання пропозиції.", а в пункті 5 " Відомості з ЄДРПОУ актуальні на дату подання пропозиції." - чим, на Вашу думку, відрізняються ці два документи? Дякую!
Відповідь: Шановний Учасник, у п.4 Додотку 1, мається на увазі, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. У п. 5 Додатку 1 , мається на увазі, Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ( ЄДРПОУ).
Дата відповіді: 16.01.2021 13:02