-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги з охорони приміщень лабораторного корпусу №5 та прилеглої території)
Торги не відбулися
475 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 750.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2021 12:48 - 20.01.2021 00:00
Відповідь надана
Договір страхування
Номер:
068230e1a3e6495bbb4e56d94559c955
Дата опублікування:
16.01.2021 15:30
Опис:
У документації наявна вимога про наявність договору страхування на 2 мільйони гривень. По-перше, даний вид страхування добровільний, по-друге, очікувана вартість закупівлі 475 000,00 грн. Чому вимагається договір на 2 мільйони? Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участи можуть лише ті суб'єкти господарювання, що нададуть договір добровільного страхування саме на суму не менше 2 мільйонів гривень, шо підверджується аналогічним рішенням АМКУ № 24089-р/пк-пз від 29.12.2020. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу
Відповідь:
Пункт 3 розділу 7 тендерної документаціїї відкориговано та викладено наступним чином:
Охорона матеріальних цінностей, повна матеріальна відповідальність у випадках крадіжки матеріальних цінностей з приміщень, прийнятих під охорону.
Дата відповіді:
18.01.2021 11:35
Відповідь надана
4 розряд
Номер:
4b2e6b27927548159ee779499d194b10
Дата опублікування:
16.01.2021 15:22
Опис:
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року №25.09.2013 року №621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики такої поширеної у нас час професії як «Охоронник». Зокрема, встановлено кваліфікаційні вимоги максимально 4 розрядами охоронців відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, визначеної за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності, зокрема:
3-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта
або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на
виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією
охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за
професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом
громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів
та майна, - не менше 3 років.
Охорона об'єктів з високим ступенем ризику(*).
4-й розряд(**)
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта.
Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника
3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією
(службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського
порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та
майна, - не менше 4 років.
Тобто охоронці 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти державної власності, тому виникає запитання – чому Замовник вказує саме наявність охоронців не менше 4-го розряду так як охоронник 3-го розряду повністю відповідає кваліфікаційним критеріям?
Відповідно до Постанови КМУ від 05.09.2018 року №175 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій» Замовник НЕ НАЛЕЖИТЬ до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику.
Отже, можна зробити висновок, що такі об’єкти можуть бути віднесені до об’єктів, які підпадають під класифікацію, як об’єкти з низьким та середнім ступенем ризику. А значить, для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні третього розрядів.
На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного учасника. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах. Також дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Крім цього, хочемо зазначити, для нашого компанії дана вимога є дискримінаційною саме тому, що відповідно до чинного законодавства України для надання охоронних послуг на об’єктах низького, середнього ступеня ризику (яким і є Замовник) НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ наявність охоронника 4 розряду, а тому наша компанія НЕ МАЄ і НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНА МАТИ охоронника саме 4 розряду. Такої ж позиції дотримується АМКУ у своєму рішенні №22877-р/пк-пз від 10.12.2020. Вимагаємо видалити дану вимогу
Відповідь:
УВАГА!!!
Відповідь на запитання стосовно кваліфікації охоронників слід вважати такою — Зміни до тендерної документації внесено відповідно до Вашої вимоги. (Вона була опублікована помилково).
Відповідь на запитання стосовно використання службових собак публікуємо в зв’язку з відсутністю технічної можливості змінити місце її розташування.
Щодо використання службових собак для охорони обֹєкта:
Замовник своїм рішенням на використання службових собак для охорони обֹєкта не заперечує п.5 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про охоронну діяльність» на яку посилається учасник.
Замовник використовує своє право на вибір засобів охорони виходячи із свого досвіду оскільки вважає такий вибір найбільш дієвим.
Протягом останніх 10 років мали місце неодноразові спроби проникнення на об’єкт, і навіть знаходження на об’єкті сторонніх осіб з метою крадіжки майна.
Замовник підтверджує правомірність пункту 5.2.2. розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації.
Дата відповіді:
18.01.2021 12:22
Відповідь надана
Незаконна вимога
Номер:
e12de159f81f4bbc8d2391a5dec9b12a
Дата опублікування:
16.01.2021 15:20
Опис:
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна
документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації
про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної
інформації»; та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Відповідно до п.3 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт
охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності службових собак.
Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про охоронну діяльність» Персонал
охорони під час виконання функціональних обов’язків має право застосовувати заходи
фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до
цього Закону;
Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал
охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати
службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування,
визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт,
винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об’єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об’єктах, що охороняються.
Таким чином, бачимо, що згідно з Законом України «Про охоронну діяльність»
використання службових собак в охоронній діяльності є правом відповідного суб’єкта
господарювання, а не ОБОВ’ЯЗКОМ. Тим паче, Замовник, встановлюючи дану вимогу
жодним чином не довів саме необхідність залучення службової собаки на 1 (один) пост
(об’єкт) охорони. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідь:
Зміни до тендерної документації внесено відповідно до Вашої вимоги.
Дата відповіді:
18.01.2021 11:38
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
d44eb18cfa01436393f38b7297481e0d
Дата опублікування:
16.01.2021 15:11
Опис:
Очікувана вартість зазначена без ПДВ. Чи буде додатково нараховуватися ПДВ на пропозицію учасника?
Відповідь:
Так, буде нараховуватись
Дата відповіді:
18.01.2021 09:57