• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби для догляду за малюками

додаток до річного плану закупівель

Завершена

165 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 828.45 UAH
Період уточнення: 13.01.2021 10:20 - 19.01.2021 00:00
Відповідь надана

поглинання

Номер: 7082d2879dc44926b4ea13448863f6d0
Дата опублікування: 14.01.2021 13:36
Опис: Шановний Замовнику! Навіщо у вимогах прописані конкретно поясні підгузки? Адже це звужує коло учасників. Навіщо поясні підгузки з максимальним поглинанням на 8 крапель? Адже по поглинанню і по кількості в упаковці підходять тільки Tena Flex Maxi!!! Ви читали інструкцію по використанню? через скільки годин потребується заміна? Навіщо таке велике поглинання?
Відповідь: По суті запитання повідомляємо, що технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені згідно безпосередньої потреби Замовника, зокрема необхідності забезпечення якісним виробом підопічних нашого закладу, з урахуванням їх діагнозу, стану здоров’я та досвіду використання підгузників різної поглинальної здатності. Крім того Замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі з урахуванням середньо-ринкової вартості підгузників. Додатково повідомляємо, що Замовник ознайомлений з інструкцію по використанню підгузників, крім того наголошуємо, що заміна підгузників здійснюється згідно встановлених санітарних гігієнічних норм використання та списання підгузників для дорослих.
Дата відповіді: 15.01.2021 09:41
Відповідь надана

поглинання і кількість в упаковці

Номер: 0dd71c089f414b2b9a6ee7678c4c7dbc
Дата опублікування: 13.01.2021 12:01
Опис: Вашим вимогам по поглинанню та кількістю в упаковці відповідають тільки Підгузки поясні для дорослих Tena Flex Maxi! І немає аналогів! Ви свідомо порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі» в розрізі недискримінації учасників?
Відповідь: По суті запитання/вимоги повідомляємо наступне, що Замовник під час формування та оголошення спрощеної процедури, враховуючи безпосередню потребу Замовника, з урахуванням середньо-ринкової вартості підгузників поясних для дорослих встановлені технічні показники щодо поглинальної спроможності предмету закупівлі, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено термін предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Згідно ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: предмет закупівлі з описом своїх потреб і необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Керуючись ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовником користуючись правом не передбачено аналоги та/або еквіваленти. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції інформацію про відповідність пропозиції учасника вимогам до предмету закупівлі (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі) згідно з додатком № 1. Згідно статті 23 вказаного Закону передбачено: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Наголошуємо, що встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні підгузники, що є предметом зазначеної закупівлі. Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації. Звертаємо увагу, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну. Поряд з тим, Вами не доведено що даним показникам відповідає лише один виробник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
Дата відповіді: 14.01.2021 09:21