• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.

Завершена

166 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 830.00 UAH
Період уточнення: 11.01.2021 15:46 - 15.01.2021 15:28
Відповідь надана

ISO

Номер: 76d8b85e71e14c6f88050a6ea5f0c889
Дата опублікування: 13.01.2021 11:06
Опис: Продовжуючи питання щодо Сертифікату «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги). На заміну цього сертифікату створили новий ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги щодо настанови щодо застосування». З цією інформацією можливо ознайомитись за посиланням http://online.budstandart.com/ru/catalog/doc-page?id_doc=27641. Сертифікат 18001 не може бути принциповою вимогою, оскільки цей Сертифікат неможливо отримати! Для того і строрили новий 45001 аналог! Почитайте, будь ласка інформацію за посиланням! Прохання внести зміни в ТД, або надати у відповідь на наше питання, що аналогічний сертифікат ISO не буде причиною для відхилення. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов оголошення про закупівлю, Учасник повинен надати Сертифікат «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Звертаємо Вашу увагу, що Учасники мають право надати інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
Дата відповіді: 14.01.2021 15:19
Відповідь надана

Чому ігнорується постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р.

Номер: 750787c2379f4debbda1bb0a5b868831
Дата опублікування: 12.01.2021 15:03
Опис: Доброго дня! В тендерній документації, яку подав замовник, перелічені чисельні сертифікати ІСО зі звітами аудитів, водночас ігноруються елементарні вимоги законодавства, а саме - згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., роботодавці, незалежно від форми власності їх підприємства, в разі виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зобов'язані оформити декларацію відповідності МТБ вимогам охорони праці. Це є основною вимогою ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 03.03.2020 №207) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки. Оскільки регламентні роботи передбачають роботу на висоті, задля усунення можливості надання неякісних послуг, вимагаємо додати до тендерної документації: Декларацію з охорони праці на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, додати наявність хоча б одного працівника за кваліфікацією "Верхолаз" не нижче п'ятого розряду.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України. Всі вимоги, які Замовник вважає за необхідне, з метою отримання якісних послуг, включені в оголошення про закупівлі.
Дата відповіді: 13.01.2021 11:10
Відповідь надана

Ні корупції, збережіть кошти платників податку!

Номер: 9143f86d81a1406c9579d342aba4bdb3
Дата опублікування: 12.01.2021 14:23
Опис: Шановний Замовник, у зв'язку з тим, що Ви відмовляєтесь надати в телефонному режими оперативні коментарі та відтягуєте час для відповіді на питання на останній момент, доводимо до Вашого відома, що ринкова вартість обслуговання подібної системи складає 48 000 тис. грн. на рік, а відповідно ціна зазначеної закупівлі завищена і, зазначені дії спрямовані лише на розкрадання бюджетних коштів. Тому, вимагаємо забрати із тендерної документації вимоги, які напряму свідчать про Змову виробників обладнання та Замовника із використанням песередника (ймовірного переможця, який і надав зазначені тендерні вимоги), а саме: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) встановленого на об’єкті, щонайменше двох працівників. (Оскільки один з виробників зазначеного обладання сам стверджує, що такі листи надаються компаніям за попоредньою домовленістю для просування свого обладнання на ринку)
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника. Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовнику у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Такий лист може надавати не лише виробник протипожежного обладнання, а й представництво або філія або дистриб’ютор іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників.
Дата відповіді: 13.01.2021 11:10
Відповідь надана

Факт змови, чи Державницька позиція?

Номер: 9367bb3d2c514c3f8d0467df3b04f70b
Дата опублікування: 12.01.2021 13:42
Опис: Шановний Замовник, продовжуючи питання щодо підозри змови, в абзаці ТД вказано: "Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) встановленого на об’єкті, щонайменше двох працівників.". З Вашої логіки випливає, що більшість організацій які мають Ліцензію та спеціалістів відповідної кваліфікації не можуть обслуговувати обладнання. Також ,з Вашої логіки випливає, що усі організації, які здійснювали монтаж обладнання тотожних виробників не розберуться з обладнанням на Вашому об'єкті, окрім тих, які КУПЛЯТЬ зазначені листи у виробника обладнання (а це вже дії в інтресах ТРЕТІХ осіб). Тому просимо Вас не зосереджувати надмірну увагу Державного сектору, а ділом показати, що для Вас головне - чесна конкуренція, економія бюджетних коштів. Внесені зміни (видалення зазначених абзаців) в тендерну документацію підтвердять Вашу порядність.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника, який має працівників відповідної кваліфікації та досвід роботи з конкретним обладнанням. Наявність документу про навчання у Учасників, надає гарантію для Замовнику в отриманні якісних послу та в наданні послуг працівниками, які мають відповідний досвід, вміння та навички щодо обслуговування конкретного обладнання, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість надання послуг, згідно технічного завдання у зв’язку з непрофесійністю працівників. Такий лист може надавати не лише виробник протипожежного обладнання, а й представництво або філія або дистриб’ютор іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників.
Дата відповіді: 13.01.2021 11:06
Відповідь надана

Підозра змови Замовника з одним з постачальників

Номер: a3f71825314f45e9b92fd38b3f1ca9ab
Дата опублікування: 12.01.2021 13:22
Опис: Питання стосовно абзацу ТД: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Шановний Замовник! Зверніть Вашу увагу на те, що: монтажна огранізація, яка здійснювала монтаж повинна була надати сертифікати на обладння від виробників , в яких вказані гарантійні терміни експлуатації обладнання згідно технічного завдання. Також, зазначаємо, що в разі виходу обладнянна із ладу на об'єкті Замовника, повинно бути передбачено резерв обладнання - 10%, яке використовується для заміни, у разі виходу з ладу змонтованого обладнання. Враховуючи це, Ваша вимога є дискримінаційною, оскільки не ціна буде визначальним фактором перемоги, а наявність листів від виробників обладнання, які надають такі листи ЛИШЕ за домовленістю. Також, повідомляємо, що особливої складності в процесі технічного обслуговування систем оповіщення і пожежної сигналізації немає. Вимагаємо видалити зазначену вимогу, оскільки ця схема відома, відпрацьована та гарантовано не залишиться без уваги під час аудиту, чи перевірок.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробників встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника. Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовнику у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Такий лист можна отримати не лише від Виробника протипожежного обладнання, а й від представництва або філії або дистриб’ютора іноземного виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників та не є дискримінаційною по відношенню до Учасників.
Дата відповіді: 13.01.2021 11:01
Відповідь надана

програма ковід

Номер: 8225c9b23a954f90be0d47925d44e2f9
Дата опублікування: 12.01.2021 13:10
Опис: Шановний Замовник! Прохання надати Зразок або форму за якою треба заповнити програму щодо протидії поширенню короно вірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг. Або, надайте, будь ласка, посилання на нормативний документ згідно чинного Законодавства України. Також, просимо роз'яснити чи погодження зазначеної програми повинне здійснюватись безпоседньо на об'єкті Замовника, чи можливе погодження даної програми шляхом пересилання документу шляхом електронного листування, враховуючи значне розповсюдження короно вірусної інфекції (COVID-19). Або як варіант, просимо внести зміни до тендерної документації та прописати програму протидії ковід (протокол, за яким Виконавець має виконувати роботи на об'єкті Замовника)
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов оголошення про закупівлю, враховуючи значне розповсюдження короно вірусної інфекції (COVID-19), учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидіє поширенню короно вірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. Інших вимог до програми щодо протидії поширенню короно вірусної інфекції (COVID-19) в оголошені не передбачається.
Дата відповіді: 13.01.2021 10:55
Відповідь надана

ISO

Номер: 46fcf16d85a74cca9dfe43d49c0edac1
Дата опублікування: 12.01.2021 12:40
Опис: Доброго дня! В тендерній документації є вимога щодо ISO: Учасники надають Сертифікат«Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року). Питання: чи не буде причиною відхилення, якщо у складі пропозиції надати аналог ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги щодо настанови щодо застосування» ?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов оголошення про закупівлю, Учасники надають Сертифікат «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги.» OHSAS 18001:2007 (ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги щодо настанови щодо застосування» не може вважатися аналогічним, так як метою стандарту ДСТУ OHSAS 18001:2010 є сприяння захисту працівників від впливу небезпечних чинників, уникнення нещасних випадків, у тому числі з летальним кінцем і поширення професійних захворювань). Сертифікат відповідності ДСТУ ISO45001:2018 містить правила, які компанія має використовувати для впровадження системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці.
Дата відповіді: 13.01.2021 10:54