• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кефір 2,5%жирн; Сметана 15% жирн; Йогурт фруктово-ягідний питний не менше1,5% жирн;

Кефір 2,5%жирн; Сметана 15% жирн; Йогурт фруктово-ягідний питний не менше1,5% жирн;

Завершена

803 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 015.00 UAH
Період уточнення: 11.01.2021 12:52 - 17.01.2021 00:00
Відповідь надана

загальні документи

Номер: 454aaa9b9e8241a2aa59f1a1908636dc
Дата опублікування: 11.01.2021 14:57
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник! Ви, як Замовник закупівлі встановили вимоги до Учасників, щодо надання ними Акту, складений за результатами аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (складений уповноваженим державним органом не раніше ніж за 3 місяці до дня подання тендерної пропозиції), що підтверджує дотримання Учасником таких процедур. Згідно з Законом № 771 установлено вимоги до впровадження систем управління безпечністю харчової продукції за принципами системи НАССР. Такий обов’язок покладено безпосередньо на операторів ринку (ст. 20, 21 Закону № 771). Та далі встановлюєте вимоги про надання Учасником наступних документів: 1. Сертифікат про відповідність системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. 2. Сертифікат про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2018). 3. Сертифікат про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Якщо, уповноважений на це державний орган, вже встановив в своєму АКТі дотримання учасником постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відповідно до законодавства України, для чого порушуючи законодавство вимагати сертифікати які не передбачені Законом. Отримання сертифікатів на управління якістю та системи екологічного управління не передбачені для операторів ринку харчових продуктів. Також вимога Замовника про те, що Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (не менше трьох одиниць) (з холодильним обладнанням) є такою що обмежує конкуренцію та є дискримінаційною. Просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати з неї документи які обмежують конкуренцію та не є обов’язковими. Зокрема, дискримінаційними можуть бути визнані умови, які обмежують конкуренцію та можуть поставити в нерівні умови різних постачальників. Такі вимоги відносяться до прикладів дискримінаційних вимог, що були визнані такими Колегією АМК України.
Відповідь: Шановний учасник! Тендерним комітетом КНП «МРФПМЦ» МОР розглянуто Вашу пропозицію про внесення змін до тендерної документації щодо дискримінаційних вимог, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)у тендерній документації, у разі потреби зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам .Відповідно до ч. 5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» та міжнародний стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління» були прийняті також у якості Національного стандарту України, вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників вищезазначених сертифікатів є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості та екологічної безпеки. Акт, складений за результатами аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (складений уповноваженим державним органом не раніше ніж за 3 місяці до дня подання тендерної пропозиції), підтверджує лише виконання постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, тоді як Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2018) засвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає міжнародним та національним стандартам, встановленим Законом України «Про стандартизацію».Відповідно до п.29.1.;29.4. Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року «Про затвердження Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні», до швидкопсувних вантажів належать продукти харчування та інші вантажі, перевезення яких потрібно здійснювати у відповідному середовищі та при відповідному температурному режимі. Швидкопсувні вантажі перевозяться спеціалізованим рухомим складом (авторефрижераторами), з додержанням відповідного температурного режиму. Отже, встановлені Замовником вимоги щодо наявності спеціалізованого транспорту для перевезення предмету закупівлі» Молочні продукти різні» є правомірними та такими, що повністю відповідають вимогам чинного законодавства. Наявність у можливого постачальника авторефрижераторів в кількості не менше трьох лише гарантує можливість щоденної поставки товару, що також є вимогою тендерної документації. Можливі технічні проблеми з автотранспортом та наявність у Учасника інших замовників при наявності одного або двох автотранспортних засобів на може гарантувати стабільну поставку молочної продукції. Учасник може залучати до постачання товару не лише власний, а й орендований ТЗ, тому вимога щодо наявності АТЗ в кількості не менше трьох не є дискримінаційною, а лише направлена на захист прав пацієнтів Замовника на повноцінне, гарантоване законодавством харчування. На підставі вищезазначеного, Замовник повідомляє, що зміни до тендерної документації внесено не буде.
Дата відповіді: 13.01.2021 13:09