• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер в комплекті або моноблок

Завершена

57 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 570.00 UAH
Період уточнення: 11.01.2021 10:32 - 21.01.2021 10:36
Відповідь надана

Інтерфейси відеосигналу HDMI, VGA

Номер: 47a3f8ec79a54a0f9f84fd745deea92a
Дата опублікування: 14.01.2021 12:04
Опис: Добрый день, если рассматривать моноблоки, то в них в большинстве случаев не представлен разъем VGA. Подскажите можно ли рассматривать поставку техники (моноблок) без разъема VGA?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Під час розгляду пропозицій, буде розглянута пропозиція моноблоку без роз'єму VGA.
Дата відповіді: 15.01.2021 08:47
Відповідь надана

Додаток 3. Заміна

Номер: ecc6f24278b641f9af109b701a9eea85
Дата опублікування: 13.01.2021 21:53
Опис: Повністью згоден з учасником вище. Шановний Замовник, яким чином Постачальник буде переконаний у наявності несправності БЕЗ діагностики несправного компонента та експертизи? Тільки на основі Вашого акту? Це неможливо, адже компонент може вийти з ладу по вині замовника. Без наявності ЖД у постачальника це неможливо.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Внесено зміни до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Дата відповіді: 14.01.2021 09:56
Відповідь надана

Процессор

Номер: 083de159ae32498a8ae3ea140290ab5a
Дата опублікування: 13.01.2021 12:43
Опис: Шановний Замовнику! Прохання уточнити, за якими параметрами оцінюватиметься відповідніть запропонованого процесора у разі пропозиції від AMD? Лише за зазначеними у ТЗ (Частота процесора, GHz не менше 3 Ггц, не менше 4) чи можливо й іншими? Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації.
Дата відповіді: 14.01.2021 09:53
Відповідь надана

Заміна товару який не повертається.

Номер: e29d7e9c2dab4a4195a9e96826d82ac2
Дата опублікування: 13.01.2021 12:10
Опис: Шановний замовник, ми прекрасно усвідомлюємо що таке гарантійне обслуговування, але у Вас написано, що у випадку гарантії комплектуючі НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКУ! Поясніть яким чином постачальник має робити заміну?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Внесено зміни до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Дата відповіді: 14.01.2021 09:50
Відповідь надана

Заміна комплектуючих у додатку 3

Номер: f601fee0d4c94f489701c29635b39424
Дата опублікування: 12.01.2021 10:58
Опис: Шановний замовник у додатку 3 тендерної документації вказано: "Протягом гарантійного терміну накопичувачі на жорсткому магнітному диску (в тому числі SSD), які вийшли з ладу, не повертаються Постачальнику, а замінюються ним на нові не гірші за характеристиками." Яким чином Ви будете доводити несправність комплектуючих (ссд тисків тощо) без передачі їх в офіційний сервісний центр? Наше ТОВ не ремонтує подібні комплектуючі, але з Вашої фрази виходить, що за Вашим побажанням ми маємо надсилати Вам накопичувачі під "чесне слово".
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на Товар. Строк гарантії (післяпродажне обслуговування) на поставлений Товар складає не менш ніж 24 (двадцяти чотирьох) місяців, або строк, який встановлено заводом – виробником. Гарантія на обладнання має включати заміну Постачальником несправного обладнання та окремих його технічних складових на аналогічні якісні не пізніше десяти робочих днів з дати отримання від Замовника акта про виявлені недоліки (дефекти) обладнання.
Дата відповіді: 13.01.2021 08:22