-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків - Охтирка на ділянці км 8 + 623 - км 89+304 у Харківській області (з виготовленням проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
847 325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250 000.00 UAH
Період уточнення:
13.03.2017 09:36 - 03.04.2017 08:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
a6ff0de5b58e44a1ac5be6eb41ea0544
Дата опублікування:
31.03.2017 12:40
Опис:
Шановний Замовнику,
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно з додатком 2 до тендерної документації необхідно надати копії вказаних договорів та копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даних договорах. Ці форми первинних облікових документів застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів. Нашим підприємством також виконувались роботи за рахунок коштів міжнародних фінансових установ, де застосовуються інші форми первинних облікових документів. Просимо надати роз’яснення щодо можливості їх використання для документального підтвердження, відповідно до п.6.4.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Договір на виконання робіт за рахунок коштів міжнародних фінансових установ має форму контрактної угоди відповідно до типових форм FIDIC, що в свою чергу має дуже великий об’єм інформації (лист про прийняття тендерної пропозиції; форма подання тендерної пропозиції Підрядника; спеціальні умови контракту; загальні умови контракту; креслення; специфікації; заповненні відомості обсягів робіт), який фізично не можливо розмістити на електронному майданчику. Просимо Вас дозволити не надавати такі додатки, як специфікації, заповнені відомості обсягів робіт та креслення, що не вплине на відповідність нашого підприємства кваліфікаційним критеріям.
З повагою,
Учасник
Відповідь:
Відповідно до п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, який зазначено у тендерній документації замовник не заперечує для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) за формою визначеною Додатком Ф або Додатком Х або Додатком Ц.
Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково.
Дата відповіді:
31.03.2017 14:39
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
d0f75ff6be4241b785c767614d93544d
Дата опублікування:
29.03.2017 14:54
Опис:
1. Виконавши детальний аналіз Дефектного акту в складі Технічного завдання до тендерної документації, а саме кількість матеріалу від фрезерування, що отримується при виконанні робіт (позиції дефектного акту №№2, 10, 14, 20), та кількість матеріалу від фрезерування, що необхідно укласти для укріплення узбіччя та в якості підстилаючого шару на примиканнях та з’їздах (позиції дефектного акту №№15, 31) було виявлено, що загальний обсяг отриманого матеріалу від фрезерування в неущільненому стані становить 36 488,88 м3. В той же час загальна кількість матеріалу від фрезерування, що необхідно укласти, в неущільненому стані становить 36 843,65 м3. Таким чином, кількість матеріалу, що необхідно укласти більше ніж кількість отриманого матеріалу на 354,77 м3 в неущільненому стані. Просимо Вас надати пояснення, звідки Учасник має передбачити вказані 354,77 м3 матеріалу від фрезерування або ж внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення виявленої невідповідності в обсягах матеріалу від фрезерування, що отримується та повторно укладається.
2. Просимо Вас вказати, шаром якої товщини необхідно передбачити влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою (позиції дефектного акту №№43-59)?
3. Просимо Вас надати роз’яснення з якою метою в дефектному акті передбачена робота на відвалі при демонтажі, навантаженні та перевезенні на 5 км бортового каменю (позиції дефектного акту №№19, 26). В разі, якщо роботу на відвалі дійсно необхідно врахувати, просимо Вас вказати обсяг даної роботи в одиницях виміру - м3.
4. Просимо Вас вказати масу та призначення металу (передача Замовнику, вивіз в металобрухт), отриманого від демонтажу старого бар’єрного огородження 11ДО та 11МО (позиції дефектного акту№№27-28)?
5. Просимо Вас вказати крок стійок для бар’єрного огородження 11МО (позиція дефектного акту №34).
Відповідь:
1) Згідно повторної перевірки об’ємів відфрезерованого матеріалу було виявлено помилку та повідомляємо наступне:
Загальна кількість відфрезерованого матеріалу у неущільненому виді складає 36 488,88 м3.
Загальна кількість відфрезерованого матеріалу, який буде використаний для укріплення узбіч та підстилаючого шару на примиканнях та з’їздах складає 36 843,65 м3.
Кількість матеріалу, що не вистачає склала 354,77 м3.
У зв’язку з цим буде зменшено площу укріплення узбіч відходами від фрезерування, при товщині 13 см з 222 884 м2 на 220 700,8 м2, в п.31 акту дефектів було внесено відповідні зміни.
2) Товщину шару горизонтальної дорожньої розмітки приймати згідно діючих нормативів, а саме: ДСТУ 2587:2010. «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», СОУ 42.1-37641918-095:2012. «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» та інші.
3) У зв’язку неможливості у подальшому використанні демонтованого борта включена робота на відвалі при демонтажі, навантажені та перевезенні на 5 км потрібна для конусування демонтованого борту, як сміття та подальшого вивозу. Об’єм бортового каменю складає 228,28 м3.
4) Призначення отриманого від демонтажу бар’єрного огородження 11ДО та 11МО буде визначено при виконані робіт в залежності від стану огородження на час виконання демонтажу (передача Замовнику або металобрухт), а його маса по факту взвішування матеріалу.
5) При влаштуванні бар’єрного огородження 11МО потрібно враховувати крок стійки через 1м.
Дата відповіді:
31.03.2017 11:34
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
737badba2f2b4298851c4ace58eaa359
Дата опублікування:
29.03.2017 12:22
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо можливості підтвердження суми виконання аналогічного договору в рамках декількох договорів.
Відповідь:
У пункті 3 "Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору" Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з поточного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (враховуючи види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації). Сума виконання аналогічного договору(рів), зазначених в Таблиці № 4 (Додатку № 2 тендерної документації) за 1 (один) календарний рік, повинна бути не менше ніж 20% від суми пропозиції.
Дата відповіді:
31.03.2017 11:31
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
71e22c9a35b9454eb7a1be0010972a15
Дата опублікування:
28.03.2017 16:03
Опис:
Шановний Замовнику,
просимо Вас вказати кілометрову прив’язку для конструкцій дорожнього одягу типу 1 та типу 2. Кілометрова прив’язка необхідна для раціонального вибору кар’єру для транспортування щебенево-піщаної суміші С7, оскільки довжина ділянки поточного середнього ремонту автомобільної дороги досить значна і становить майже 81 км, а орієнтовна довжина ділянки влаштування конструкції дорожнього одягу типу 2 становить близько 16 км, тому економічно обґрунтованим може бути транспортування щебенево-піщаної суміші С7 (для шару основи, влаштованого методом «холодного» ресайклінгу») з іншого кар’єру ніж всі інші інертні матеріали для приготування асфальтобетонних сумішей.
Відповідь:
Конструкція дорожнього одягу типу 2 буде застосовуватись на ділянках км 76+200 – км 89+304, км 70+995 – км 72+995, км 67+400 – км 69+400. На всіх інших ділянках буде застосовано конструкцію дорожнього одягу типу 1.
Дата відповіді:
29.03.2017 11:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги до Учасників тендеру
Номер:
fca5b3f9679d48b199fc2c065ea17a6a
Дата опублікування:
24.03.2017 16:43
Опис:
Шановний Замовнику,
Просимо Вас надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації з приводу наступних питань:
1. Відповідно до кваліфікаційних вимог тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати договір(ри) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, просимо пояснити чому Замовник обмежує поняття аналогічний договір тільки поточним середнім ремонтом, адже договори з капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг також є аналогічними договорами. Приймаючи до уваги, те, що відповідно до класифікатору робіт капітальний ремонт автомобільної дороги значно перевищує об’єми та рівень складності робіт по поточному середньому ремонту. Просимо передбачити у тендерній документації можливість надання досвіду виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
2. Учасник повинен мати досвід з виконання основних робіт за 1(календарний рік) по договору(ам) не менше ніж:
1) Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу з застосуванням бітумної емульсії та цементу (відповідно до лабораторного підбору) за технологією «холодний ресайклінг» - 43700 м2;
2) Влаштування вирівнювального шару з гарячої щільної крупнозернистої асфальтобетонної суміші (на модифікованому бітумі) асфальтоукладальником – 10264/42500 т/м2;
3) Влаштування вирівнювального шару із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші (на модифікованому бітумі) асфальтоукладальником – 25531/132149 т/м2;
4) Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із суміші ЩМАС-20 асфальтоукладальником – 214611 м2.
Просимо переглянути вимогу щодо наявності досвіду влаштування вирівнювального шару саме з гарячої щільної крупнозернистої та дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, так як технологічно укладання всіх типів асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником є однаковим. І при наявності в достатній кількості досвіду по влаштуванню будь-яких шарів з асфальтобетонних сумішей (наприклад вирівнювального шару з крупнозернистої пористої АБС та влаштування шару з крупнозернистої щільної АБС ) свідчить про можливість Учасника виконати роботи (послуги), які є предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації щодо наявного досвіду виконання аналогічних договорів для уникнення дискримінації Учасників.
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання, тендерним комітетом Замовника прийняте рішення щодо внесення змін у тендерну документацію. Зміни до тендерної документації та тендерна документація зі змінами оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата відповіді:
28.03.2017 11:51
Відповідь надана
Подання пропзиції
Номер:
04acffe723ae4bdd8f13d2e835bc8cb8
Дата опублікування:
16.03.2017 09:58
Опис:
Під час подання пропозиції ціна подається тільки у формі "Пропозиція" чи обов'язково подавати також розрахунки до неї? Чи розрахунки подаються після проведення аукціону на остаточну вартість пропозиції?
Відповідь:
На етапі подання тендерної пропозиції учасник подає ціну у формі "Пропозиція", яка розміщена на майданчику (п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації).
На етапі укладання договору учасник-переможець повинен надати розрахунок договірної ціни за результатами аукціону відповідно до методики розрахунку, наведеної у Додатку № 1, який є невід'ємною частиною договору, за підписом уповноваженої особи (абз.4 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Розрахунок договірної ціни учасник-переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресами замовника, зазначених у тендерній документації (абз.6 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
У разі непогодження договірної ціни учасником та замовником у строк передбачений Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув (абз.7 п.2 "Строк укладання договору" розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Дата відповіді:
16.03.2017 14:15