• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий український 50% жиру, сир кисломолочний 9% жиру (15540000-5 - Сирні продукти)

Завершена

199 985.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.93 UAH
Період уточнення: 06.01.2021 10:36 - 14.01.2021 00:00
Без відповіді

Переговори продовжуються

Номер: 6e89967913ea4aae8d84b57e2934b9ef
Дата опублікування: 13.01.2021 21:24
Опис: Шановний Замовнику! Ви прави, що В Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 за посиланням https://i.factor.ua/ukr/journals/bb/2020/may/issue-19/article-108559.html в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» сказано, що: «Вимоги до предмета закупівлі МОЖУТЬ містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.».АЛЕ, ШАНОВНИЙ Замовнику, ви не має права згідно цьому посиланню вказувати, що інші пропозиції, окрім цього товару НЕ РОЗГЛЯДАЄТЕ! Саме це речення в Вашому оголошенні та Додатку 1 Є ДИСКРІМІНАЦІЙНИМ!!! Згідно чинному Законодавству, Ви маєте право прописати Ваші побажання до предмету закупівлі та не обмежувати Учасників Заводом-Виробником, а написати аналоги чи еквіваленти. Що Ви игноруєте та одним висловлюванням протиріччете.
Відповідь надана

Невідповідність вимог Замовника чинному Законодавству

Номер: 29c6955f63494fbdb3d1758efe2faca6
Дата опублікування: 09.01.2021 13:43
Опис: Шановний Замовнику! Ваша відповідь стосовно запитання о дискримінації учасників виглядає, як невідповідна до тексту Вашого же оголошення, а саме: Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, особливі вимоги до предмету закупівлі ( витяг з вашого тексту): Сир твердий український 50% жиру. Виробник ТДВ "ОЛЕШКІВСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД". Сир твердий український ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент) ТУ. Аналоги та/або еквіваленти замовником не розглядаються. Дискримінаційні умови!!!!Ви указуєте, що не приймаєте до розгляду іншого виробника. В Україні є Виробники молочної продукції, які акредитовани Міжнародними лабораторіями та мають найвищу оцінку якості свого продукту не тільки в Україні. До таких виробників відносяться Глобинський маслосирзавод, Яготинський - які ортримали найвищу оцінку якості незалежних державних експертів.В списку виробників з відмінною якостю відсутній вказаний Вами виробник і це теж є дискримінацією! Ще одне зауваження , яке має важливе місце: Ви вказуєте, що Сир ДСТУ, при цьому вказуєте Сири тверді (український асортимент) ТУ. ДСТУ та ТУ мають велику різницю якосних характеристик, а саме ТУ - це невідповідність державному стандарту, це означає, що склад продукту має відхилення від ДСТУ, відхиленням можуть бути як шкідливі для людини речовини так і інші показники.....Ви відповідальні за здоров'я дітей у Вашому закладі, тому Ваше оголошення є підозрілим у першу чергу, а по-друге виклядає як корупційна дія з вказаним Вами виробником. Ми не будемо приймати участь у Вашої закупівлі, якщо зміст Вашої пропозиції залишиться без змін. Але у будь-якому випадку звернемося до Держаудитслужби стосовно Ваших вимог.
Відповідь: Вiдповiдь Доброго дня шановний, надаємо відповідь на Загальне запитання щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 09.01.2021, 13:43 По-перше, Ви вважаєте, що Замовником було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаю Вашу увагу, що дана закупівля є спрощеною, яка регулюється ст. 14 Закону. В абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону сказано: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Пояснення щодо вимог у тендерній документації у спрощеній закупівлі можна переглянути за посиланням https://education.zakupki.prom.ua/wp-content/uploads/2020/06/Zmini-2020_-vidminnosti-mizh-protsedurami-zakupivel.pdf , де сказано, що: «Тендерна документація у спрощеній закупівлі Обов’язково має містити: проект договору Зазвичай містить: вимоги до предмета закупівлі та учасників. ● У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. ● Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.». В Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 за посиланням https://i.factor.ua/ukr/journals/bb/2020/may/issue-19/article-108559.html в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» сказано, що: «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Даного виробника було вибрано замовником за принципом ціна, якість. Звернутися до виробника має право кожен учасник процедури закупівлі. Таким чином, зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. По-друге, щодо зауваження про: • ДСТУ 4554:2006 «Сир кисломолочний. Технічні умови». Даний стандарт затверджено ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ УКРАЇНИ і є чинним від 2007-01-01 (Наказ від 27.04.2006 № 130 «Про затвердження національних стандартів, зміни до національного стандарту та скасування нормативних документів»). Цей стандарт поширюється на кисломолочний сир, який виробляють із пастеризованого коров’ячого молока. • ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент). Технічні умови». Даний стандарт затверджено ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ УКРАЇНИ і є чинним від 2006-07-01 (Наказ від 30.05.2005 № 133 «Про затвердження національних стандартів та скасування нормативних документів»). Цей стандарт поширюється на сири тверді, що їх виготовляють із пастеризованого коров’ячого молока з застосуванням молокозсідальних ферментів, заквасок або заквашувальних препаратів і є стандартом національного рівня (ДСТУ) і містить вимоги на однорідну продукцію (згідно з 8.2.1 ДСТУ 1.5:2003). Це стандартні вимоги до сира твердого та сира кисломолочного щодо безпечності продукції, які регулюються нормативними та законодавчими документами. Замовником не було вказано ТУ (наприклад, ТУ виглядає так: ТУ У 15.8-00382013-003:2005). Зважаючи на вищевикладене, заявлені порушення по факту не є порушеннями та зазначена умова тендерної документації не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 11.01.2021 12:38
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 4045f12f87b446bfa7b0036b580be8f4
Дата опублікування: 07.01.2021 19:23
Опис: Шановний Замовнику, у Додатку 1 вашого оголощшення вказано Дискримінаційні Умови до Учасників, а саме Ви вказуєте виробника предмету закупівлі! Це є суровим порушенням Закону "Про публічні закупівлі", а саме: Ст 3 Закону України "Про Публічні закупівлі" у ст 5 закона прямо передбаченол, що Замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону, на включення до документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст.22 Закону.
Відповідь: Вiдповiдь Доброго дня шановний, надаємо відповідь та ґрунтовні пояснення по суті на Загальне запитання щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 07.01.2021, 19:23. Відповідь на це запитання слід шукати, аналізуючи норми ст. 14 (Спрощені закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон). Так, відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 (див. «Бухгалтерія: бюджет», № 19/2020, с. 15, або ж за посиланням https://i.factor.ua/ukr/journals/bb/2020/may/issue-19/article-108559.html ) в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» сказано, що Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій. Оскільки, виробник та представники виробника не мають жодних обмежень щодо реалізації продукції будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі, вказані вимоги не ускладнюють подачу пропозицій та не заважають конкурентному відбору постачальника товару. Таким чином, заявлені порушення по факту не є порушеннями та зазначена умова тендерної документації не є дискримінаційною. Запрошуємо Вас до участі.
Дата відповіді: 08.01.2021 21:44