• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги радника з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом

за кодом ДК 021:2015 79410000-1, Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги радника з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проєкту концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна державного підприємства «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом)

Торги відмінено

17 555 240.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 776.20 UAH
Період уточнення: 31.12.2020 12:54 - 15.02.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо сплати ПДВ

Номер: 91fe82549886490dad912e04a0075177
Дата опублікування: 08.02.2021 18:26
Опис: Згідно п. 5.7. Договору: «Замовник здійснює усі платежі Раднику за цим Договором без будь-яких відрахувань податків, мит, зборів та інших утримань, шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Радника. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з рахунку Замовника.» Відповідно до пп. «б» п. 185.1 ПКУ об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання послуг. При цьому, в п. 185.1 ПКУ не зазначено, хто має надавати послуги – резидент чи нерезидент. Важливо, щоб це була операція постачання на митній території України (ст. 186 ПКУ). Місце постачання визначають за приписами пп. 186.2, пп. 186.3 та пп. 186.4 ПКУ. Якщо місце постачання послуги від нерезидента розташовано на митній території України, то послуги потраплять під 20-відсотковий ПДВ за умови відсутності пільги, а податкові зобов'язання відповідно до ст. 208 ПКУ лягають на плечі вітчизняного платника податку - в даному випадку Замовника. Адже згідно з п. 180.2 ПКУ особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету в разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники ПДВ, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг. Враховуючи усе вищевикладене, просимо надати роз’яснення, яким чином Замовником будуть виконанні вимоги діючого податкового законодавства щодо сплати ПДВ, враховуючи зміст п. 5.7.Договору?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Зазначене питання щодо надання роз’яснення про виконання Замовником вимог ПКУ жодним чином не відноситься до питань про роз’яснення змісту тендерної документації, а інформація, яка наведена в тендерній документації є достатньою для подання тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 11.02.2021 14:03
Відповідь надана

Щодо порядку оплати

Номер: b0449d52f60a456892e1f3c89181bef7
Дата опублікування: 08.02.2021 18:25
Опис: Відповідно до пункту 5.3 проєкту Договору про надання послуг радника між Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» (далі – Договір): «змінна частина Винагороди, розмір якої визначено в пункті 4.5. Договору, виплачується Концесіонером Раднику у порядку та строк, що передбачені Концесійним договором, але не пізніше 6 місяців з дня укладення Концесійного договору (пункт 24 Порядку).» Проте пунктами 5.2.1-5.2.4 передбачено, що оплата послуг Радника здійснюється саме Замовником шляхом перерахування суми коштів у розмірі, визначеному цими пунктами, а Концесіонер лише приймає на себе обов’язок компенсувати Замовнику всю суму витрат на підготовку Проєкту. Отже, зміст пункту 5.3. Договору суперечить іншим умовам Договору та вимогам ч. 6 ст. 34 Закону України «Про концесію», якою передбачено, що одноразова фіксована плата може бути передбачена умовами концесійного конкурсу для покриття витрат на підготовку проекту, що здійснюється на умовах концесії (залучення радників, розроблення землевпорядної документації та проведення її експертизи, на розроблення детального плану території відповідно до підтвердних документів тощо). Таким чином, пункт 5.3. Договору потребує редагування, або виключення.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Структура та розмір оплати послуг радника визначаються в пунктах 21 – 25 Порядку залучення радників для підготовки проєкту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №950 (далі – Порядок). Пунктом 22 Порядку встановлено, що оплата послуг радників здійснюється шляхом виплати раднику частини винагороди у фіксованому розмірі, передбаченому договором про надання послуг радника, за умови виконання у повному обсязі радником умов такого договору та змінної частини винагороди, що виплачується приватним партнером/концесіонером за умови укладення договору, що визначається в договорі про надання послуг радника. Так, пунктом 4.2. проекту договору про надання послуг радника (додаток 6 до Тендерної документації) (далі – проект договору) встановлено наступне: «4.2. Ціна Договору включає в себе частину Винагороди у фіксованому розмірі, всі витрати, пов’язані з наданням Послуг, за виключенням витрат, що покладаються на Замовника, за умови, що це прямо передбачено цим Договором». Підпунктами 5.2.1. - 5.2.4. пункту 5.2. проекту договору встановлений порядок розрахунків Замовника з Радником за надані послуги лише в частині виплат Винагороди у фіксованому розмірі. Пунктом 5.3. проекту договору регулюються умови щодо розрахунку змінної частини Винагороди, зокрема: «5.3. Змінна частина Винагороди, розмір якої визначено в пункті 4.5. Договору, виплачується Концесіонером Раднику у порядку та строк, що передбачені Концесійним договором, але не пізніше 6 місяців з дня укладення Концесійного договору (пункт 24 Порядку).». Враховуючи викладене, умови оплати послуг Радника, що передбачені в проекті договору, відповідають нормам Порядку.
Дата відповіді: 11.02.2021 14:02
Відповідь надана

Щодо порядку розрахунків

Номер: af685900c0b8416aa95ae08d0358755e
Дата опублікування: 08.02.2021 18:24
Опис: Відповідно до п.23 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 950 (далі за текстом - Порядок), якщо до завдань радників включено здійснення заходів щодо пошуку потенційних інвесторів, розмір змінної частини винагороди визначається замовником та не може перевищувати 2 відсотків обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера. При цьому, пунктом 25 Порядку передбачено, що загальний розмір винагороди, визначеної відповідно до пункту 22 цього Порядку, для оплати послуг радників, залучених до виконання усіх видів завдань, визначених у частині третій статті 23 Закону України "Про концесію", в рамках одного проекту, сумарно не може становити більше 5 відсотків обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера, що визначається в договорі про надання послуг радника. Таким чином, розмір фіксованої частини винагороди радника не має перевищувати 3 відсотків обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера. Зазначене твердження знайшло своє відображення у п. 4.5. проєкту Договору: «Розмір фіксованої частини винагороди Радника не може перевищувати 3 (трьох) відсотків обсягу інвестицій Приватного партнера/Концесіонера, який буде визначено у підписаному Концесійному договорі між МІУ/Концесієдавцем та Концесіонером, а змінна частини винагороди Радника не може перевищувати 2 (двох) відсотків обсягу інвестицій Приватного партнера/Концесіонера, який буде визначено у підписаному Концесійному договорі між МІУ/Концесієдавцем та Концесіонером (пункт 23 Порядку)». Проте, якщо розрахувати проценти виплати поетапно та відняти від загальної суми Договору змінну частину, вбачається, що розмір фіксованої частини становить 3,7 відсотків обсягу інвестицій Приватного партнера/Концесіонера. Розрахунок наведено нижче: Загальна сума договору - 17 555 240,00 грн. = 100% (або 5% обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера ) Змінна частина, яка компенсується Замовнику послуг Концесіонером згідно п. 5.2.4 Договору – 30% від ціни Договору, що дорівнює 5 266 572 грн. (або 1,5 % обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера). Отже, фіксована частина оплати раднику становить – 70% від ціни Договору, що дорівнює 12 288 668 грн, (або 3,5 % обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера), що суперечить вимогам п.4.5. Договору згідно якого обсяг фіксованої частини оплати радника не має перевищувати 3 % обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера. Просимо усунути зазначену невідповідність або пояснити порядок розрахунків.
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Структура та розмір оплати послуг радника визначаються в пунктах 21 – 25 Порядку залучення радників для підготовки проєкту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №950 (далі – Порядок). Пунктом 22 Порядку встановлено, що оплата послуг радників здійснюється шляхом виплати раднику частини винагороди у фіксованому розмірі, передбаченому договором про надання послуг радника, за умови виконання у повному обсязі радником умов такого договору та змінної частини винагороди, що виплачується приватним партнером/концесіонером за умови укладення договору, що визначається в договорі про надання послуг радника. Загальний розмір винагороди раднику визначається згідно з пунктом 25 Порядку, яким встановлено: «Загальний розмір винагороди, визначеної відповідно до пункту 22 цього Порядку, для оплати послуг радників, залучених до виконання усіх видів завдань, визначених у частині третій статті 23 Закону України «Про концесію», в рамках одного проекту, сумарно не може становити більше 5 відсотків обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера, що визначається в договорі про надання послуг радника.». Так, пунктом 4.2. проекту договору про надання послуг радника (додаток 6 до Тендерної документації) (далі – проект договору) встановлено наступне: «4.2. Ціна Договору включає в себе частину Винагороди у фіксованому розмірі, всі витрати, пов’язані з наданням Послуг, за виключенням витрат, що покладаються на Замовника, за умови, що це прямо передбачено цим Договором». Підпунктами 5.2.1. - 5.2.4. пункту 5.2. проекту договору встановлений порядок розрахунків Замовника з Радником за надані послуги лише в частині виплат Винагороди у фіксованому розмірі. Пунктом 5.3. проекту договору регулюються умови щодо розрахунку змінної частини Винагороди, зокрема: «5.3. Змінна частина Винагороди, розмір якої визначено в пункті 4.5. Договору, виплачується Концесіонером Раднику у порядку та строк, що передбачені Концесійним договором, але не пізніше 6 місяців з дня укладення Концесійного договору (пункт 24 Порядку).». Враховуючи викладене, умови оплати послуг Радника, що передбачені в проекті договору, відповідають нормам Порядку.
Дата відповіді: 11.02.2021 14:00
Відповідь надана

Розрахунок розміру винагороди радника

Номер: 78bed4bb978d497a883633bf9c060f26
Дата опублікування: 01.02.2021 22:01
Опис: Відповідно до підпункту 1 пункту 23 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 950, розмір змінної частини винагороди визначається замовником та не може перевищувати 2 % обсягу інвестицій приватного партнера, концесіонера. Пункт 25 Порядку також встановлює, що загальний розмір винагороди, в рамках одного проекту, сумарно не може становити більше 5 відсотків обсягу інвестицій приватного партнера/концесіонера, що визначається в договорі про надання послуг радника. Вищенаведені норми знайшли своє відображення у пунктах 4.3., 4.4. та 4.5. проєкту Договору про надання послуг радника. Питання: окрім початкових капітальних інвестицій (близько 5 млн. дол. США, відповідно до концептуальної записки "Проект концесії залізнично-поромного комплексу державного підприємства "Морський торговельний порт «Чорноморськ"), чи будуть враховуватися для розрахунку винагороди радника, всі наступні інвестиції концесіонера, зроблені протягом строку концесії та передбачені умовами договору концесії?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Обсяг інвестицій приватного партнера/концесіонера має бути повторно визначений (обґрунтований) радником при підготовці техніко-економічного обґрунтування Проєкту. Обсяг інвестицій приватного партнера/концесіонера буде зафіксований у підписаному концесійному договорі, який укладається між концесієдавцем та концесіонером. Сума змінної частини винагороди Радника буде розраховуватись відповідно до зафіксованого у підписаному концесійному договорі обсягу інвестицій концесіонера, і не може перевищувати 2 (двох) відсотків обсягу інвестицій концесіонера (пункт 4.5. проекту договору про надання послуг радника, що є додатком 6 до Тендерної документації).
Дата відповіді: 04.02.2021 11:14
Відповідь надана

Загальні запитання щодо тендерної документації

Номер: e9354c14957745b5a37d09ab8bf70462
Дата опублікування: 21.01.2021 16:40
Опис: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 ТД) ЗАПИТАННЯ: яка інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерній пропозиції (як зазначено вище) мається на увазі ? Чи правильно розуміється, що достатньо лише згоди, яка надається у вигляді підписаної технічної документації ?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до п. 3 додатку 4 тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 1 до ТД, а саме: згоди з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (технічні вимоги), надається у вигляді підписаної технічної специфікації (технічних вимог) згідно Додатку 1 до ТД.
Дата відповіді: 26.01.2021 12:33
Відповідь надана

Оплата послуг Радника

Номер: c11526802d06479ea1ede72e1a81dc19
Дата опублікування: 21.01.2021 15:05
Опис: Чи існує можливість передбачити, що Замовник розраховується з Радником на основі помісячної компенсації (у тому числі, мається на увазі в межах обсягу розрахунків, що передбачені п. 5.2.1. та 5.2.2. проекту договору «Про надання послуг Радника»), а залишок винагороди - як винагороду за успіх, сплачує концесіонер, якщо він обраний?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Порядок надання послуг та приймання їх результатів, проведення розрахунків регулюються розділом 3 проекту договору про надання послуг радника (додаток 6 до Тендерної документації).
Дата відповіді: 26.01.2021 12:32
Відповідь надана

Відбір Концесіонера

Номер: f114a18250f743d5847821494a34134f
Дата опублікування: 21.01.2021 15:03
Опис: Чи проводитиметься тендерна процедура для вибору концесіонера як двоступенева, переговорна або одностадійна відкрита процедура? Чи братиме участь Радник у тендерному комітеті?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Порядок визначення концесіонера, в тому числі проведення концесійного конкурсу, регулюється розділом ІІІ Закону України «Про концесію». Залучення радників до підготовки проєкту концесії унормовується статтею 23 Закону України «Про концесію» та Порядком залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 р. № 950.Вимоги до послуг Радника визначено Технічною специфікацією (Технічними вимогами), що є Додатком №1 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2021 12:32
Відповідь надана

Загальні запитання _ Технічне завдання

Номер: f7989d1fc6a94a43a11767da0fdc2fbf
Дата опублікування: 21.01.2021 15:02
Опис: ЗАПИТАННЯ (підпункти 2.1.1.1. - 2.1.1.2. пункту 7): задля визначення найбільш оптимальних строків для реалізації кожного етапу технічного завдання, просимо уточнити: по яким аспектам (логістичним, земельним, технічним) є підготовлена релевантна інформація та дослідження ? Що є підготовленим окрім: оцінки структури Проєкут, поточної оцінки Проєкту; досліджень, що стосуються техніко – економічного обґрунтування; проекту фінансової моделі ?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Перелік наявної інформації та досліджень відображено у п.п. 2.1.1.1. «Аналіз наявних матеріалів та зустрічі з зацікавленими сторонами» Технічної специфікації (Технічних вимог), що є Додатком №1 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2021 12:31
Відповідь надана

Запиання щодо технічного завдання

Номер: 699b7040ba2744c0904c198b1749e2dc
Дата опублікування: 21.01.2021 15:01
Опис: 3.ЗАПИТАННЯ (підпункт 2.2.2.2. пункту 7 Технічного завдання): чому до обов’язків Радника відноситься розробка заходів з мінімізації екологічного та соціального впливу, надання рекомендацій оптимізації штату працівників та оплати праці ? Чи можуть бути переглянуті обов’язки Радника по виконанню даного пункту ? (Відповідні заходи та рекомендації мали б бути запропоновані Концесіонером з огляду на запропоновані ним строки та конкретні способи реалізації/виконання Концесійного договору).
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Вимоги до послуг, передбачені Технічною специфікацією (Технічними вимогами), що є Додатком №1 до Тендерної документації, є обов’язковими до виконання Радником. Проведення оцінки екологічних та соціальних ризиків проєкту передбачено, у тому числі, Порядком проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2011 р. №384 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 р. № 294).
Дата відповіді: 26.01.2021 12:31
Відповідь надана

Запитання, що стосується виконання ТЗ

Номер: 0dda2950198a45a2861fc1002f8c0178
Дата опублікування: 21.01.2021 14:59
Опис: 2. Відповідно до підпункту 2.2.2.3. пункту 7 Технічного завдання: технічний аналіз зокрема включає: аналіз інфраструктурних обмежень доступу до Терміналу. ЗАПИТАННЯ: аналіз та відповідно оцінка вартості технічних рішень включають виключно аналіз автомобільного, залізничного та морського доступу до Терміналу ?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Так. Відповідно до абзацу 4 п.п. 2.2.2.3. Технічної специфікації (Технічних вимог), що є Додатком №1 до Тендерної документації, Радник повинен: «проаналізувати технічні (інфраструктурні) обмеження доступу до Терміналу. Запропонувати та оцінити вартість технічних рішень, необхідних для забезпечення адекватного доступу до Терміналу автомобільними та залізничними шляхами протягом усього терміну концесії.
Дата відповіді: 26.01.2021 12:30