• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо Євро 5 ( налив)

Завершена

4 389 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 945.00 UAH
Період уточнення: 31.12.2020 11:00 - 08.01.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f4f3f4dc562a49708058dd8981fb440b
Дата опублікування: 06.01.2021 18:56
Опис: Умовами п 2.3. Додатку 3 до Тендерної документації передбачається «2.3. Наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару, обладнаного насосом для викачки палива.» Для підтвердження «Довідка довільної форми про наявність такого транспорту з копіями відповідних документів , які є дійсними на період постачання Товару , який є предметом закупівлі». Звертаємося до Замовника, що крім власних або орендованих транспортних засобів та обладнання для перекачки пального, в Учасників можуть бути Договір(-ори) про надання транспортних послуг на перевезення Товару (договір(-ори) про перевезення товару автомобільним транспортом, де спеціалізований автомобільний транспорт вже обладнаний засобами для перекачки пального, однак дана інформація не вказується в технічних паспортах на транспорт, тому надання ОКРЕМИХ документів щодо НАСОСУ для викачки палива є необгрунтованим, дискримінаційними та свідчить про орієнтацію Замовника на конкретного учасника. Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін в п2.3. Додатку 3 , де вказані «обладнанні насосом для викачки палива».
Відповідь: 36341773, код ЄДРПОУ 03359090 Шановний Учасник! Відповідно п 2.3. Додатку 3 до Тендерної документації передбачається «2.3. Наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару, обладнаного насосом для викачки палива.» Для підтвердження надається «Довідка довільної форми про наявність такого транспорту з копіями відповідних документів , які є дійсними на період постачання Товару , який є предметом закупівлі». Так як предметом закупівлі є дизельне паливо Євро 5 – наливом , тендерною документацією передбачено « Наявність спеціалізованого автотранспорту з обладнанням для викачки палива.» В довідці довільної форми Учасник надає інформацію про наявність такого транспорту , а саме : Копії відповідних документів це можуть бути Договір(-ори) про надання транспортних послуг на перевезення Товару (договір(-ори) про перевезення товару автомобільним транспортом, де спеціалізований автомобільний транспорт вже обладнаний засобами для перекачки пального або інше
Дата відповіді: 11.01.2021 12:51
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: eeac669cc44f4c1ab5d905c82dc74bc6
Дата опублікування: 06.01.2021 18:56
Опис: У п.3.4. додатку 2, Учасник має надати «Лист-відгук від замовника датований 2021 роком.» Враховуючи те, що лише початок 2021 року, то виникає питання: Яким чином позитивний відгук датований у 2020 році буде відрізнятися від відгуку датованим 2021 році щодо одного аналогічного договору?? Чим законно не влаштовує Вас відгук від Контрагента, датований у 2020 році, який містить інформацію про якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)??? Надайте законне обгрунтування вимоги щодо листа-відгуку датованого у 2021 році. У разі відсутності такого обгрунтування вимагаємо внести зміни задля уникнення порушень законодавства при встановленні необгрутованих вимог, які зовсім не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ЗАКОНУ.
Відповідь: Шановний Учасник! При формуванні тендерної документації Замовник керується відповідними статтями (ст.3, 5, 22, 23) Закону України «Про публічні закупівлі» , враховуючи всі принципи здійснення публічних закупівель : добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживання. Щодо п.3.4. додатку 2, Учасник має надати «У разі якщо Учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років – Учасником додатково надається лист від КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)». Учасник надає лист-відгук від ШЕУ Святошинського району за 2019-2020років – за вибором Учасника. А дата видачі такого листа має бути 2021 рік , щоб врахувати контрагентів (постачальників ) за 2020 р. включно. Звертаємо Вашу увагу , що згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Шановний Учаснику, який був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років та зарекомендував себе як надійний партнер , претензій щодо виконання умов договору не має, Товар відвантажується в строк відповідно умов договорів , будь ласа приймайте участь у закупівлі.
Дата відповіді: 11.01.2021 14:58
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: ac54a340723b41bfa4160817109eefb6
Дата опублікування: 06.01.2021 18:56
Опис: Шановний Замовнику! У п.3.4. додатку 2, Учасник має надати «У разі якщо Учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років - Учасником додатково надається лист від КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)». Дана вимога очевидно є дискримінаційною та свідчить про можливість корупційного зловживання з боку Замовника до учасників, які були контрагентами Замовника і звернуться щодо отримання листа відгука. У свою чергу, Замовник може вирішувати надати/не надати відгук у необхідні терміни певному учаснику. Це вважається прямим зловживанням влади та порушення принципів статті 5 Закону : добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, наявність аналогічних договорів з іншими Замовниками та відгуки від них є достатнім для підтвердження кваліфікаційному критерію по аналогічним договорам. Також, ст 16 Закону передбачає «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - жодного слова про наявність відгуків. Крім того, у ст 31 Закону не передбачено статті відхилення учасника «у зв’язку з негативним відгуком від Замовника (контрагента)» - стаття чітко формулює про невідповідність кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, тобто у разі відсутності «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Про відгук жодного слова. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, та повинен запобігати корупційним діям і зловживанням. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог (додаток 2 до тендерної документації), де усунути вимоги щодо «У разі якщо Учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років - Учасником додатково надається лист від КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)». У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України та Державної аудиторської служби.
Відповідь: Шановний Учасник! При формуванні тендерної документації Замовник керується відповідними статтями (ст.3, 5, 22, 23) Закону України «Про публічні закупівлі» , враховуючи всі принципи здійснення публічних закупівель : добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживання. Щодо п.3.4. додатку 2, Учасник має надати «У разі якщо Учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років – Учасником додатково надається лист від КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)». Учасник надає лист-відгук від ШЕУ Святошинського району за 2019-2020років – за вибором Учасника. А дата видачі такого листа має бути 2021 рік , щоб врахувати контрагентів (постачальників ) за 2020 р. включно. Звертаємо Вашу увагу , що згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Шановний Учаснику, який був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років та зарекомендував себе як надійний партнер , претензій щодо виконання умов договору не має, Товар відвантажується в строк відповідно умов договорів , будь ласа приймайте участь у закупівлі.
Дата відповіді: 11.01.2021 14:59