-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні приводи для арматури
Торги відмінено
820 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 104.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 104.15 UAH
Період уточнення:
30.12.2020 09:11 - 12.01.2021 10:00
Відповідь надана
Уточнення технічних характеристик електороприводів і засувок
Номер:
3819909b14df4b83b79a85f33f10973f
Дата опублікування:
05.01.2021 16:45
Опис:
додаток3 п1 і п2 "Захист електропривода- тепловий" -чи можливо використання більш прогресивного електронного захисту (струмового)?
додаток3 п1 "Електричне з'єднання електропривода- G1/2 вологозахисне виконання" - модель вибору з'єднання явно конкретизована с певної моделі привода. Чи можливо варіант використання електроз'єднання PG-9-2шт в вологозахистному виконанні - аналог
додаток3 п2,п3,п4 "Матеріал корпусу і затвора: нержавіюча сталь AISI304" "Матеріал ущільнення - нержавіюча сталь" "Матеріал штока, диска і сідла: нерж. сталь" Прохання додати можливість виготовлення корпусу засувки зі сталі 20, а шток, диск, седло і ущільнення - нержавіюча сталь. Зміна цих характеристик значно скорочує термін виготовлення, ціну засувок, та не має значного впливу на робочі характеристики засувки в неагресивних середовищах.
Відповідь:
Доброго дня!
1. Додаток 3 п1 і п2 "Захист електропривода - тепловий" -чи можливо використання більш прогресивного електронного захисту (струмового)? – так, можливо.
2.Додаток3 п1 "Електричне з'єднання електропривода- G1/2 вологозахисне виконання" - модель вибору з'єднання явно конкретизована с певної моделі привода. Чи можливо варіант використання електроз'єднання PG-9-2шт в вологозахистному виконанні – аналог – так, можливо.
3. На Прохання додати можливість виготовлення корпусу засувки зі сталі 20, а шток, диск, седло і ущільнення - нержавіюча сталь - Заміна матеріалу корпусу засувки не допустима що вказано в технічному завданні на постачання запірно-регулюючої арматурі. Засувки плануються використовувати для забезпечення випробувань двигуна в термобарокамері в різних кліматичних умовах при додатних та відьемних температурах повітря та при випробуваннях двигуна в умовах дощу та обмерзання. Перепад температур буде викликати конденсацію вологи на матеріалі що призведе до корозії металу та подальшого попадання ржі на вхід в випробувальний двигун.
Дякуємо за питання!
Дата відповіді:
11.01.2021 15:39
Відповідь надана
Уточнення технічних характеристик електроприводів до трубопровідної арматури
Номер:
6f1ebe6fc5984344ae3b3f670c8df00f
Дата опублікування:
05.01.2021 10:35
Опис:
1. В додатку3 пункт1 просимо уточнити "Електроживлення -АD 24 V. " що мається на увазі АD?, По стандарту АС - змінний струм, DС-постійний струм.
2. В додатку3 пункт 5 і 6 просимо уточнити "Використання польової шини - присутня" , чи обя'язкова наявність польової шини, чи можливо використання іншого засобу обміну даними з автоматичною системою управління. З якою системою управління планується використання електроприводів пункт 5 і 6.
Відповідь:
Доброго дня!
1. Стосовно питання внесено зміни до документації та завантажено на порталі разом з переліком змін.
2. Обовя'язкова наявність польової шини.
Система управління четверть оборотними приводами згідно пунктів 5 і 6, розробки ГП «Івченко-Прогрес» на основі мікропроцесорів та сконфігурованного інтерфейсу на базі вимірювально-розрахункового комплексу «Гамма». Система управління знаходиться на кінцевій стадії виготовлення, тому зміна характеристик приводів не допустима.
Дякуємо за питання!
Дата відповіді:
11.01.2021 15:35