• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кутник 100х100х10 ст. 09Г2С-12; Кутник 125х80х10 ст. 09Г2С-12; Кутник 160х100х10 ст. 09Г2С-12

Детально в тендерній документації.

Торги відмінено

51 586 884.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 257 934.42 UAH
Період уточнення: 12.01.2017 16:09 - 20.06.2017 20:00
Відповідь надана

Щодо вимог про забезпечення тендерної пропозиції Учасника питання на надану Замовником відповідь

Номер: b8ba56827bfd455ab617d43a06971594
Дата опублікування: 28.04.2017 18:15
Опис: Ознайомившись з відповіддю Замовника на поставлене питання щодо вимог про забезпечення тендерної документації, повторно просимо замовника виключити з тендерної документації умови до тексту договору Банківської гарантії та договору страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання Учасником тендерної документації, які зазначаються в п. 9 ч. 2 Розділу 3 Тендерної документації, а саме: «Текст страхової гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані Страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою Страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. • умови про дострокове припинення дії договору за вимогою страхувальника або страховика». У своїй відповіді Замовник зазначає, що «Вимогами тендерної документації не передбачено встановленого Замовником переліку документів, що підтверджують настання страхового випадку та розмір збитків; причини відмови у страховій виплаті або виплаті страхового відшкодування та умови припинення договору страхування». Таке твердження не відповідає дійсності, адже: 1. Текст договору страхування не повинен містити умови про зменшення відповідальності страховика (гаранта), адже у відповідності до Правил добровільного страхування страхових ризиків, які розробляються страховими компаніями та затверджуються відповідним державним уповноваженим органом у відповідності до ст. 17 Закону України «Про страхування», не повинні містити умов, що суперечать чинному законодавству України, порушують чи обмежують права страхувальника та ін. Тобто Страховик зобов’язаний укладати договори страхування керуючись своїми Правилами які розроблені на підставі ст. 17 Закону України «Про страхування» та містять умови, які обов’язково повинні визначатись договором страхування. Одними з таких обов’язкових умов є «виключення із страхових випадків і обмеження страхування» та «причини відмови у страховій виплаті або виплаті страхового відшкодування», тобто умови зменшення відповідальності страховика. Таким чином, дана умова Замовника прямо порушує обов’язкову вимоги законодавства. 2. Текст договору страхування не повинен містити умови, що застрахованим ризиком є: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонобувачу збитки, що визнані Страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою Страхувальника або встановлена рішенням суду, що набуло чинності. Такі умови Замовника є незаконним, адже замовник, як юридична особа, у відповідності до чинного законодавства України, зобов’язаний визнавати та виконувати рішення суду, що набуло законної сили і тому вимоги про те, що у тексті договору страхування Страховик та Страхувальник не повинні передбачати вимоги чинного законодавства є пряме та грубе порушення чинного законодавства. Також, Замовник не є стороною договору страхування, а отже не має права диктувати сторонам даного договору умови на яких вони укладають той самий договір, окрім визначення умов, які у відповідності до ст. 16 Закону України «Про страхування» є обов’язковими. Таким чином, дана умова Замовника прямо порушує обов’язкову вимогу законодавства. 3. Текст договору страхування не повинен містити умов, про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання. Перш за все, хочемо звернути увагу Замовника, що за договором страхування Страхувальник, а не Принципал та страховий випадок, а не гарантійний випадок. Також, у відповідності до Правил страхувальника, саме він визначає умови підтвердження страхового випадку та у випадку існування такої умови в своїх Правилах, які (нагадуємо) реєструються державним уповноваженим органом, не має можливості за вимогою Замовника порушити ті самі Правила та передбачити зовсім інші мови підтвердження настання страхового випадку. Таким чином, дана умова Замовника прямо порушує права страховика та умови чинного законодавства України. 4. Текст договору страхування не повинен містити умов про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Звертаємо увагу Замовника, що ним неправомірно виставлена дана умова до договору страхування, адже договір страхування не передбачається гарант та гарантія, більш того законодавство про страхування взагалі не містить такого поняття та не передбачає припинення зобов’язання при одержанні оригіналу договору страхування. Дана умова відноситься до взаємодії в порядку надання розписки, але ніяк не страхуванню фінансових ризиків. Таким чином, дана умова Замовника не може взагалі застосовуватись до договорів фінансових ризиків. 5. Текст договору страхування не повинен містити умов про дострокове припинення дії договору за вимогою страхувальника або страховика. Дана умова є обов’язковою для договорів страхування, адже прямо передбачена (як обов’язкова) в ст. 17 Закону України «Про страхування» та Правил страховика. Отже, така вимога Замовника прямо та грубо порушує умови чинного законодавства України та неправомірно обмежує права страховика та страхувальника. Просимо Замовника виключити дані умови з тендерної документації, як такі, що грубо суперечать чинному законодавства України та порушують права Учасників.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Статтею 24. Забезпечення тендерної пропозиції Закону України „Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У статті 22. Тендерна документація вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 17 Закону України „Про страхування” визначає поняття та зміст Договору страхування та Правил страхування. Враховуючи вище зазначене вимоги Замовника не суперечать чинному законодавству про страхування. Відповідно до п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції текст страхової гарантії не може містити: - умов, що застрахованим ризиком є: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані Страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою Страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; Відповідна вимога не суперечить чинному законодавству та встановлена Замовником для забезпечення своєчасного здійснення виплати у випадку настання підстави для звернення за гарантією. У статті 25. Порядок і умови здійснення страхових виплат та страхового відшкодування Закону України „Про страхування” зазанчено, що здійснення страхових виплат і виплата страхового відшкодування проводиться страховиком згідно з договором страхування на підставі заяви страхувальника (його правонаступника або третіх осіб, визначених умовами страхування) і страхового акта (аварійного сертифіката), який складається страховиком або уповноваженою ним особою (аварійним комісаром) у формі, що визначається страховиком. Таким чином, Замовник має право звернутися до страховика з заявою про здійснення виплати у випадку настання законної підстави для звернення за гарантією. Тендерне забезпечення надається Учасником у складі тендерної пропозиції на користь Замовника відповідно до вимог тендерної документації. Статтею 24. Забезпечення тендерної пропозиції Закону України „Про публічні закупівлі” Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Враховуючи вище зазначене Замовник повинен мати можливість отримати суму тендерного забезпечення у випадку настання закононних підстав. Відповідно до п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції текст страхової гарантії не може містити: - умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання. Вимога встановлена Замовником не суперечить чинному законодавству про страхування та повинна забезпечити можливість отримання суми тендерного забезпечення у випадку настання закононних підстав. У статті 16. Договір страхування Закону України „Про страхування” зазначено, що договір страхування може містити інші умови за згодою сторін. Відповідна вимога не суперечить чинному законодавству та встановлена Замовником для забезпечення своєчасного здійснення виплати у випадку настання підстави для звернення за гарантією. Відповідно до статті 16. Договір страхування Закону України „Про страхування” договір страхування повинен містити: порядок зміни і припинення дії договору; Звертаємо увагу Учасника на те, що Замовником у п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції не встановлено заборони щодо зазначення порядку зміни і припинення дії договору. Враховуючи викладене вище, відповідна вимога не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді: 11.05.2017 10:40
Відповідь надана

Щодо вимог про забезпечення тендерної пропозиції Учасника

Номер: 639a986038164a9bad9f8911633dacdc
Дата опублікування: 26.04.2017 12:03
Опис: 25 квітня 2017 року Замовником були внесені зміни до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» п. 2 «Забезпечення тендерної документації» Тендерної документації. Зміни полягають у встановленні Замовником умов які не можуть міститься в договорах Банківської гарантії та договорах страхування, які оформлюються Учасником на вибір, з метою виконання умови тендерної документації на забезпечення тендерної пропозиції. Ознайомившись з даними вимогами, повідомляємо, що такі вимоги Замовника прямо суперечать обов’язковим правилам страхування визначеним в ст. 17 Закону України «Про страхування». Відповідно до ст. 17 Закону України «Про страхування», Страховиком розробляються відповідні правила страхування, відповідно до яких Страховик визначає та має право здійснювати страхування. Такі правила підлягають обов’язковій перевірці та реєстрації у відповідних державних органах. Отже, Замовник не має права встановлювати завідомо протизаконні та такі що порушують чи обмежують права страховика чи не відповідають умовам ст. 17 Закону України «Про страхування». Замовник в свою чергу, встановлюючи умови, що не може містити текст страхової гарантії, прямо порушив наступні обов’язкові умови страхування, що відображаються сторонами в самому договорів страхування та визначені в ст. 17 Закону України «Про страхування», а саме: - Перелік документів, що підтверджують настання страхового випадку та розмір збитків. - Причини відмови у страховій виплаті або виплаті страхового відшкодування. - Умови припинення договору страхування. Замовник має намір мінімізувати процедуру отримання виплати по забезпеченням тендерних пропозицій, шляхом встановлення умов страхування, що прямо порушують чинне законодавство про страхування та дискримінують учасників, встановлюючи умови тендерної документації, які завідомо неможливо виконати, адже жодна страхова компанія в Україні не може укласти договір страхування з умовами, що не відповідають затвердженим правилам страхування та Закону України «Про страхування»! Керуючись вище сказаним, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити незаконні умови до договорів страхування та Банківської гарантії.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі Закон) Замовник визначає розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) та розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вище зазначене, Замовником у п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції та п. 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю з метою отримання виплати за гарантією у випадку виникнення підстави, що передбачена Законом, встановлено вимоги до тексту гарантії. Вимогами тендерної документації не передбачено встановленого Замовником переліку документів, що підтверджують настання страхового випадку та розмір збитків; причини відмови у страховій виплаті або виплаті страхового відшкодування та умови припинення договору страхування.
Дата відповіді: 26.04.2017 19:24
Відповідь надана

Разбить предмет закупки в рамках одной процедуры на лоты

Номер: af95a779508f4a8ab0eeb85f49ecbf11
Дата опублікування: 26.04.2017 10:18
Опис: Просим уточнить - что именно не отвечает Вашим финансовым и производственным потребностям при выделении отдельных позиций в лоты в рамках одной процедуры (данное предложение было в разделе "требования/жалобы)? Выделение позиций в лоты - это нормальная практика для привлечения участников с разными возможностями, не дискриминации участников с разными финансовыми/производственными возможностями и повышения конкуренции! Просим рассмотреть вопрос о выделении каждой позиции по технической спецификации в отдельный лот с внесением соответствующих изменений в тендерную документацию.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Відповідне питання буде розглянуто тендерним комітетом Замовника.
Дата відповіді: 11.05.2017 17:23
Відповідь надана

Додаток 8

Номер: 3ef3cea6bf6a4f8eaa30e3fc2add1d90
Дата опублікування: 26.04.2017 09:51
Опис: Уточните - в каком виде Вы хотите видеть от участника информацию по "додаток 8"? Это не форма которую необходимо заполнять, для Вас как для заказчика он не несет никакой дополнительной смысловой информации так как вся информация о технических показателях и соответствие НТД указывается в "додаток 4 - данні на товар", а количественные показатели и единицы измерения Товара указываются в Вами же предусмотренной форме ценового предложения! Просим рассмотреть вопрос о исключении необходимости подавать "додаток 8" вместе с тендерным предложением с внесением соответствующих изменений в документацию.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Про "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи вище зазначене Замовником визначено Додаток № 4 та Додаток № 8 для надання у складі тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі.
Дата відповіді: 11.05.2017 17:22