• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонтування та технічне обслуговування кондиціонерів, систем повітря, холодильників

«Код 50730000-1 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Ремонтування та технічне обслуговування кондиціонерів, систем повітря, холодильників)»

Завершена

185 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2017 15:13 - 04.04.2017 11:00
Відповідь надана

Уточнення умов договору.

Номер: c8d1e573e3f7484eb2a1eb6012c91ab8
Дата опублікування: 03.04.2017 11:54
Опис: Прошу відповісти на запитання до закупівлі. Згідно умов договору: 1) п.1.1 Послуги надаються в адміністративних будівлях. В відповідях на попередні запитання є згадка -(суден). На які об'єкти закупаються послуги? Об'єкти територіально знаходяться тільки в межах Маріуполя та маріупольського порту? Чи можливий огляд розміщення обладнання до проведення тендеру? 2)"п. 2.4 Строк надання послуг: - діагностика та визначення несправності з видачею при необхідності дефектної відомості (акту) технічного стану обладнання, проводиться протягом 2-х годин з моменту отримання письмової заявки від Замовника;" Мається на увазі срок реагування? Так як прибути на міце розташування об'єкту, пройти через пункти пропуску та встигнути виконати діагностику протягом 2годин неможливо.
Відповідь: 1) На які об'єкти закупаються послуги? Об'єкти територіально знаходяться тільки в межах Маріуполя та маріупольського порту? - Згідно пунктів 1.1. та 1.4. договору - адміністративні будівлі Замовника, за адресою об’єктів Замовника (м. Маріуполь, проспект Адмірала Луніна 2, 3, 5, 36, 77, 99.) Згадка про «судна» була зроблена у попередньої відповіді помилково. 2) Чи можливий огляд розміщення обладнання до проведення тендеру? - Так, зателефонуйте до відділу-ініціатору тендеру: Бондаренко Л.В. 0629-400891. Для огляду обладнання за адресою проспект Адмірала Луніна, 99, Вам буде потрібна перепустка до ДП «ММТП» 3) "п. 2.4. Строк надання послуг: - діагностика та визначення несправності з видачею при необхідності дефектної відомості (акту) технічного стану обладнання, проводиться протягом 2-х годин з моменту отримання письмової заявки від Замовника;" Мається на увазі срок реагування? Так як прибути на міце розташування об'єкту, пройти через пункти пропуску та встигнути виконати діагностику протягом 2годин неможливо. - Так, опит попередньої роботи мусить запроваджувати такі вимоги до потенційних Виконавців.
Дата відповіді: 04.04.2017 14:54
Відповідь надана

Кількість послуг з технічного обслуговування

Номер: 16dc982c55e340618e8b9cf643d30bd2
Дата опублікування: 03.04.2017 09:57
Опис: Прошу уточнити по кількості послуг з технічного обслуговування. В якій кількості вказувати ціну (в технічному завданні близько 116шт. кондиціонерів, та один пункт приточно витяжна вентиляція). Вказувати ціну за весь обсяг обладнання чи за одну одиницю?
Відповідь: Найменування обладнання (118 одиниць) - довідкова інформація. У пропозиції вказати ціни за 1 послугу, 1 шт., и т.д.
Дата відповіді: 03.04.2017 10:06
Відповідь надана

Кількість послуг та запчастин

Номер: eecd610a22d147b2989bc5ba18a8af2b
Дата опублікування: 03.04.2017 09:33
Опис: В пункті цінової пропозиції "ЗЗЧ та матеріали для поточного ремонту кондиціонерів повітря", наприклад п.1 Авт вим ВА47-29м3р63а, колонка - одиниця виміру "шт.", колонка - ціна грн. без ПДВ. Так ватість якої кількість "шт." автоматичних вимикачів потрібно вказати? Одного чи десяти? Теж саме до вартості послуг з технічного обслуговування, вартість якої кількісті послуг потрібно вказати?
Відповідь: Одної шт.
Дата відповіді: 03.04.2017 09:36
Відповідь надана

кількість запчастин

Номер: 042e600579184982b5cf9bee5e86bed9
Дата опублікування: 03.04.2017 08:55
Опис: В якій кількості запчастини повинні входити до тендерної пропозиції в пунктах цінової пропозиції "ЗЗЧ та матеріали для поточного ремонту кондиціонерів повітря"?
Відповідь: В кількості відповідно стовбця «Од. виміру»: одна шт., один м., и т.д.
Дата відповіді: 03.04.2017 09:20
Відповідь надана

Запитання до закупівлі

Номер: 66f81a0e503240dca12d453b66464b92
Дата опублікування: 03.04.2017 08:33
Опис: Добрий день! 1)Яка кількість робіт з технічного обслуговування, раз на рік чи більше? 2)Чи повинні входити матеріали або запчастини в вартість послуг з ремонту? 3)Яка кількість фреону для дозаправки входить у вартість технічного обслуговування? 4)Який доступ до обладнання - можна обслужити з драбини чи вікон, чи потрібна автовишка? Якщо потрібна автовишка, чи повинна вартість її використання входити до цінової пропозиції? 5) Який орієнтовний період виконання робіт?
Відповідь: 1. - п. 2.1. проекту договору: «Надання послуг здійснюється на підставі наданих Замовником письмових заявок»; - п. 2.2. проекту договору: «В заявці, згідно з якою надаються послуги, обов’язково зазначається кількість, найменування та місце знаходження об’єкту (судна); - п. 2.6. проекту договору: «Періодичність технічного обслуговування визначається експлуатаційними вимогами передбаченими заводом виробником та зазначена в технічному паспорті пристрою» - п. 3.1. проекту договору: «Орієнтовна ціна Договору складає: 185000,00 грн. без ПДВ» Таким чином: кількість визначається експлуатаційними вимогами передбаченими заводом виробником та виробничою потребою та у межах 185000,00 грн. без ПДВ на рік. 2. - п. 2.8. проекту договору: «Вартість матеріалів та механізмів до технічного обслуговування включена у вартість послуг» - п. 2.9. проекту договору: «Послуги з ремонту, що надаються відповідно до цього Договору, здійснюються з використанням матеріалів, механізмів та ЗЗЧ Виконавця» 3. - п. 2.2. проекту договору: «В заявці, згідно з якою надаються послуги, обов’язково зазначається кількість, найменування та місце знаходження об’єкту (судна); 4. - п. 2.10. проекту договору: «Доставка інструменту, устаткування та фахівців Замовника на місце надання послуг здійснюється транспортом Виконавця та за його рахунок... Довідково: протягом попередніх років автовишка не була потрібна 5. - п. 10.1. проекту договору: «Договір набирає сили з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2017 р.»
Дата відповіді: 03.04.2017 09:19