-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
2 248 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період уточнення:
23.03.2017 17:37 - 07.04.2017 09:00
Відповідь надана
Запитання про МНН
Номер:
b2052e6e9568483183d8c27c93ffa357
Дата опублікування:
30.03.2017 12:25
Опис:
У чинному Наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» № 2092 від 19.12.2016(далі- Наказ) визначено, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Предмет закупівлі, визначений тендерною документацією на закупівлю товару: ДК 021:2015 - 33600000-6 – (Фармацевтична продукція), номер оголошення UA-2017-03-23-002612-b, затверджений рішенням тендерного комітету Сватівської обласної психіатричної лікарні, містить більше двох лікарських засобів, але не містить МНН кожного лікарського засобу, а натомість Вами в дужках вказано торгівельну назву лікарського засобу англійською мовою. Згідно з вимогами вищевказаного Наказу Замовник повинен зазначити міжнародну непатентовану назву кожного лікарського засобу. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
З метою перевірки та приведення у відповідність тендерної документації згідно з вимогами Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» № 2092 від 19.12.2016 року адміністрацією лікарні були вжиті заходи щодо організації робочої групи спеціалістів з метою повторної перевірки наданих раніше заявок на придбання лікарських засобів. На виконання вимоги, у разі виявлення невідповідностей, до тендерної документації будуть внесені зміни з наступним оприлюдненням у встановленому Законом порядку.
Дата відповіді:
31.03.2017 12:30
Відповідь надана
Розділення на окремі лоти
Номер:
b21c142eea234008b5ec20f8e9396524
Дата опублікування:
28.03.2017 14:55
Опис:
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в Законі України «Про публічні закупівлі», ст. 3 принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі по лоту 1, що складається з 234 найменувань лікарських засобів, на окремі лоти або дозволити надання тендерних пропозицій в частині предмета закупівлі?
Відповідь:
Недискримінація учасників у процедурах закупівель визначена ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі":
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Міжнародними конвенціями з прав людини передбачено, що країна зобов'язана шанувати і забезпечити всім людям, що знаходяться на її території й у межах її юрисдикції, права людини без будь-яких відмінностей, таких як раса, колір кіри, стать, мова, релігія, сексуальна орієнтація, політичні або інші погляди, національне або соціальне походження, власність, вживання (але не зловживання) наркотиків, народження або інший статус.
У міжнародних відношеннях поняття дискримінації також охоплює відношення до держави (або групі держав), зазіхання на її права, що загрожує загальновизнаним звичаям і принципам міжнародного права. Організації Об'єднаних Націй виключає расову, політичну, релігійну й інші види дискримінації в міжнародних відношеннях (ст. 55, 62 і 73).
Наша пропозиція жодним чином не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель і відповідає чинному законодавству України.
Дата відповіді:
29.03.2017 16:25
Відповідь надана
Розділення на окреми лоти
Номер:
876631d7d11d475c841ee3df243ebfb2
Дата опублікування:
27.03.2017 12:00
Опис:
Просимо привести закупівлю по лоту 1 у відповідність до вимог чинного законодавства, розділивши предмет закупівлі на лоти за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. У чинному НаказіМіністерстваекономічногорозвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» № 2092 від 19.12.2016 передбачено, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Підхід до здійснення закупівлі, визначений у тендерній документації,суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників та в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів тому, що всі препарати по лоту можуть бути представлені тільки великими компаніями – дистрибуторами. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням ст. 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), ч. 3 ст. 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників).Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення закупівлі до вимог чинного законодавства України, а саме: розділити лот 1, в якому міститься 234 назви лікарських засобів на декілька частин та зазначити в специфікації вираз «або еквівалент» до кожної назви лікарського засобу, в іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та контролюючих органів.
Відповідь:
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454, з останніми змінами та доповненнями 19.12.2016 року №2092, право визначення окремих частин (лотів) предмета закупівлі надається Замовнику. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН), що повністю відповідає тендерній документації з відкритих торгів та оголошенню про закупівлю.
Закупівля лікарських засобів відповідно до умов тендерної документації буде здійснюватися лікарнею протягом року окремими партіями згідно заявки в межах кошторисних призначень, що в свою чергу не обмежує конкурентоспроможність Учасників та можливість прийняття участі у процедурі відкритих торгів.
На виконання п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було зазначено вираз «всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід розуміти «або еквівалент»» - сторінка 33 тендерної документації.
Дата відповіді:
27.03.2017 15:43
Відповідь надана
Кількість лікарського засобу
Номер:
78be28a4bdc34cd6bfe10a173062e318
Дата опублікування:
26.03.2017 10:36
Опис:
У позиції №1 Сібазон р-н д/ін. 5мг/мл. амп. (Sіbazon) та позиції №5 Оксибутірат натрію р-н д/ін 20% (Oksibutіrat natrіyu) не вказана фасовка лікарського засобу, у зв' язку з цим питання, щодо кількості заявленої у тендерній документації стосовно цих позицій.З повагою.
Відповідь:
Позицію №1 та №5 Лот 3 – Наркотичні та психотропні лікарські засоби слід читати: позиція №1 Сібазон р-н д/ін. 5 % - 2,0 амп. №10 (Sіbazon),
позиція №5 Оксибутірат натрію р-н д/ін 20% - 10,0 №10 (Oksibutіrat natrіyu).
Дата відповіді:
27.03.2017 10:38