• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Кам'яне вугілля марки "ДГ" клас 13-100 мм

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2017 16:46 - 03.04.2017 10:00
Відповідь надана

Питання без відповіді

Номер: 4249f256df2a45dda4f0a8c7db2422fc
Дата опублікування: 31.03.2017 09:45
Опис: Шановні організатори конкурсу. Ви не відповіли на жодне з поставлених нами дев'яти питань. Відсутність відповідей на ці питання унеможливлює підготовку учасниками якісних та повних пропозицівй. Просимо все ж таки виконати вимоги статті 23 Закону України "Про публічні запкупівлі" та надати повні і вичерпні відповіді на дані питання з ПОСИЛАННЯМ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. У випадку залишення питань без відповіді будемо змушені звертатись до органу оскарження з метою захисту своїх прав у відповідності до статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Замовником розглянуто Ваші питання. Тендерна документація дотримана та відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
Дата відповіді: 03.04.2017 09:27
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: f269cd5bf01c4157aff1ea2d297ca311
Дата опублікування: 29.03.2017 17:09
Опис: Шановні організатори торгів! В п.7 тендерної документації Ви вимагаєте оригінал експертного висновку Торгово-Промислової палати щодо середнього діапазону цін. Дана вимога є дискримінаційною, тобто суперечить статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (щодо недискримінації учасників), а також п. 4 статті 16 Закону (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції). Також просимо врахувати, що відповідно до 29 статті Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін. Основна ж ідея введення торгів на пониження в системі прозоро полягає у реалізації принципу максимальної економії та ефективності (стаття 3 Закону), який Ви запереречуєте своїми безпідставними і незаконними вимогами щодо довідки з торгової палати. Тому просимо надати роз'яснення щодо таких питань: 1) довідку якої саме торгово-промислової палати (Всеукраїнської чи Чернігівської регіональної) Ви вимагаєте у документації; 2) вкажіть конкретні норми законодавства, які дають Вам право вимагати подібні довідки, адже в базовому Законі "Про здійснення публічних закупівель" таких вимог не існує; 3) наприклад Чернігівська (чи Дніпропетровська) ТПП може надати лише середній рівень цін на товар без зазначення діапазону, то яким чином Ви використовуватимете цю інформацію при визначенні переможця? Тобто якщо палата зазначить, що середня ціна 2200 грн за тону то чи означатиме це що Ви відхилятимете пропозицію учасника який запропонує Вам 2190 грн за тонну? 4) Яким чином Ви врахуєте той факт, що середня ціна визначатиметься палатою виходячи з реальних договірних цін попереднього періоду (2016), а ціна станом на квітень 2017 року може бути вищою в результаті ринкових умов (підвищення мінімальної зарплати, енергоносіїв, відпускних цін виробників)? 5) яким законодавством Ви керуєтесь, коли націлюєте (пунктом 7 документації) учасників на прив'язку своєї ціни до середньоринкової? 6) що Ви вважатимете необгрунтованим заниженням ціни, які саме цінові параметри по-вашому будуть вважатись демпінговими і на основі яких законів чи нормативних актів Ви це встановлюватимете? 7) торгово-промислові палати є об'єднаннями підприємців і підприємств на вільних договірних і статутних засадах, тобто не є державними органами і не можуть здійснювати владних повноважень. Чому, на основі якого конкретного законодавства Ви вирішили вимагати висновок саме в них, а не наприклад у уповноваженого державного органу яким на сьогодні є Державний комітет статистики України? 8) враховуючи, що оптові ціни на тверде паливо для комунально-побутових потреб не є регульованими державою, то просимо пояснити як Ваша вимога щодо встановлення певного рівня ціни узгоджується з нормами чинного законодавства? 9) у випадку якщо обидва учасники подадуть однакові середні в Чернігівській області ціни, наприклад 2400 грн за тонну, то кого з них Ви визначите переможцем і якими нормамии законодавства будете керуватись при прийнятті свого рішення?
Відповідь: Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) передбачено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». У зв’язку із недоліками модулю аукціону торгів в системі «Prozorro», учасники закупівлі задля перемоги готові свідомо занижувати вартість товару з метою майбутнього перегляду ціни за результатами укладеного Договору про закупівлю та/або поставкою неякісного товару з домішками породи, камінців, землі, тощо (нажаль такий досвід наш заклад має). Такий недосконалий підхід електронної системи торгів ставить Замовника закупівлі в заручники від недобросовісної участі учасників закупівлі та ведення останніми своїх так званих «корпоративних війн», що в кінцевому значенні впливає на якість та повноту обсягів постачання. Задля унеможливлення безпідставного заниження цін учасниками закупівлі, останні, в свою чергу, зобов’язані надати документ від незалежного уповноваженого органу, яка підтверджує адекватність та реальність запропонованих цін на товар в межах Чернігівської області з доставкою до складів Замовника, що датована місяцем завершення строку подання тендерних пропозицій . Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проводитись згідно п. 14, р. 2 тендерної документації відкритих торгів.
Дата відповіді: 31.03.2017 09:23