• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

закупівля дизельного топлива (скретч-карти)

Завершена

5 875 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 010.50 UAH
Період уточнення: 24.12.2020 10:37 - 12.02.2021 00:00
Відповідь надана

Обмежуючі, дискримінаційні вимоги

Номер: 4dfda8461e21434d90584b400777406e
Дата опублікування: 16.01.2021 15:22
Опис: Наявні технічні вимоги Додатку 3 : 1) У разі, якщо Учасник не є емітентом талонів на заправку автомобільним паливом, то такий Учасник зобов’язаний надати письмовий дозвіл емітента таких талонів, на використання їх учасником для виконання умов договору (на постачання палива між учасником та замовником). 2) У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від кожного партнера, які здійснюють обслуговування зазначених талонів, про те що вони гарантують заправку паливом на протязі дії договору на поставку пального. Відповідно до Проекту договору та Технічного завдання в такому випадку гарантом на відпуск палива по Талонам через мережу АЗС виступає саме УЧАСНИК закупівлі. Учасник, який має договори з емітентами талонів(партнерами АЗС) має прописані пункти щодо можливості передачі талонів інших суб’єктам господарювання, що вже вважається підтвердженням та не вимагає жодного письмового дозволу емітента чи гарантійного листа від кожного партнера. Крім того, відбувається купівля/продаж/поставка нафтопродуктів за ТАЛОНАМИ - у такому випадку післ операції купівлі ВЛАСНИКОМ талонів стає УЧАСНИК. Таким чином, будь-які підтвердження з боку АЗС не є гарантіями поставки, так як участь в ЗАКУПІВЛІ бере лише УЧАСНИК з ВЛАСНИМИ ТАЛОНАМИ, які придбані відповідно до договорів. Тому всі вимоги щодо підтвердження/гарантій ВІД емітента талоні або партнера АЗС (крім договору про співпрацю) не впливають на поставку товару, так як вся відповідальність на Учаснику. Вимоги щодо підтвердження від емітента талонів та партнера АЗС дають підстави вважати , що Замовник орієнтований на певного учасника ринку. Для поставки товару достатньо мати договір з емітентом талонів або з партнером з АЗС про співпрацю. Вимагати додаткові підтвердження( крім договору) ДО ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЙ є необгрунтованим з боку Замовника. ТОМУ, достатньо мати договір співпраці учасника з АЗС та ГАРАНТІЇ від УЧАСНИКА. Крім того, під час кваліфікації учасників Замовник, згідно Закону, має право звернутися із запитом до різних установ та перевірити інформацію про співпрацю з учасником. Також, Враховуючи те, що на вказані лоти закупівлі не приходили учасники протягом останніх трьох закупівель, наступного разу можуть прийти емітент талонів(або партнер АЗС) разом з учасником, якому надані вищезазначені письмовий дозвіл та гарантійний лист. У такому випадку, вищезазначені вимоги можуть порушити пункт 7 частини 1 статтю 17, а саме: тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, ЯКИЙ Є ПОВ’ЯЗАНОЮ ОСОБОЮ З ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Для уникнення даної ситуації вимагаємо внести зміни та усунути вищезазначені обмежуючі та дискримінаційні вимоги щодо письмових дозволів від емітентів талонів та гарантійних листів від кожного партнера. Незадоволення вимоги призведе до звернення в АМКУ.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення щодо встановлення дискримінаційних вимог повідомляємо наступне. Дана вимога щодо надання письмових дозволів емітента талонів та гарантійних листів від кожного партнера не являється жодним чином дискримінаційною, оскільки кожен Учасник, який бажає взяти участь у торгах має право заключити договір на закупівлю талонів з іншим власником талонів (емітентом) та звернутися до нього з проханням надати дозвіл та гарантійний лист. Вимагаючи дозвіл емітента талонів та гарантійних листів від кожного партнера дає можливість Замовнику оцінити Учасника та добросовістність виконання його зобов'язань. Крім того повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник при складанні тендерної документації самостійно встановлює вимоги до Учасника та розробляє тендерну документацію
Дата відповіді: 20.01.2021 13:03
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги технічні вимоги

Номер: dcd967d8f8b842f1ae037841b9a527bf
Дата опублікування: 16.01.2021 14:59
Опис: Шановний Замовнику! Враховуючи ваші попередні закупівлі дизельного палива, що не відбулися ( UA-2020-11-12-000913-c, UA-2020-01-06-000080-c, UA-2019-11-19-000644-c ), які мали аналогічні Технічні вимоги Додатку 3, мали б дати чітке усвідомлення для Замовника про те, що учасники не здатні виконати занадто обмежувальні та дискримінаційні технічні вимоги по кожному лоту, такі як : 1) Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) у Кіровоградській області та по Україні, а саме не менше 3 автозаправних станцій на території м. Кропивницький та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами, виданими учасником; 2) Талони мають бути єдиного зразка для всієї мережі АЗС; 3) У разі, якщо Учасник не є емітентом талонів на заправку автомобільним паливом, то такий Учасник зобов’язаний надати письмовий дозвіл емітента таких талонів, на використання їх учасником для виконання умов договору (на постачання палива між учасником та замовником). 4) АЗС учасника повинні знаходитися у населених пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5). 5) У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від кожного партнера, які здійснюють обслуговування зазначених талонів, про те що вони гарантують заправку паливом на протязі дії договору на поставку пального. Не звертання уваги Замовника щодо даної проблеми для відкритих торгів свідчить про зацікавленість замовника щоб закупівлі не відбувалися та проведення переговорних закупівель з необхідним учасником(який не брав участі), як приклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-12-000096-c. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині Технічних вимог Додатку 3 задля доступу учасників до закупівлі та запобіганню корупційним діям. Також, зазначена інформація буде передана у Державну аудиторську службу України, так як переговорні процедури проведені з учасниками , які не могли виконати технічні та кваліфікаційні вимоги у відкритих закупівлях та за вищими цінами ніж середньоринкові на дату підписання договору.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне, що по закупівлям, зазначеними Вами в вимозі не відповідають дійсності. По деяким лотам закупівель подавалися пропозиції та підписані договора на закупівлю ПММ, по деяким Учасники приймали участь, але їх пропозиції були відхилені через невідповідність вимогам тендерної документації. Від Учасників, які брали участь в даних торгах не надходили вимоги про виключення певних вимог як дискримінаційних з тендерної документації. А тому зазначені Вами вимоги не можна вважати дискримінаційними, оскільки вони виконуються Учасниками, які бажають взяти участь у торгах.
Дата відповіді: 20.01.2021 13:09
Відповідь надана

Суперечливі вимоги

Номер: 9078afe1435a438aac618f9e42c36876
Дата опублікування: 16.01.2021 14:37
Опис: Додаток 3 технічні вимоги містить вимогу «Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) у Кіровоградській області та по Україні, А САМЕ НЕ МЕНШЕ 3 АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ на території м. Кропивницький та НЕ МЕНШЕ ОДНІЄЇ АЗС В КОЖНОМУ ОБЛАСНОМУ ЦЕНТРІ УКРАЇНИ з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами, виданими учасником (додаткові вимоги для лоту № 5, 6).» Проте дана вимога суперечить іншій вимозі даного додатку «Відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км.». Відстань від АЗС з інших обласних центрів до бригад ЕМД у Кіровоградській області очевидно будуть перевищувати 20 км. Бригами ЕМД Замовника відсутні в інших обласних центрах. Тому просимо внести зміни в частині технічних вимог щодо розташування АЗС та усунути невідповідності.
Відповідь: Вимога щодо наявності не менше 3 АЗС на території м. Кропивницького та не менше 1 АЗС в кожному обласному центрі з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені необхідна для того щоб АШМД, які транспортують хворих в інші лікувальні заклади України. Вимога щодо наявності не менше 3 АЗС на території м. Кропивницького та не менше 1 АЗС в кожному обласному центрі та вимога що відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км не повязані між собою. Це дві окремі вимоги, які не повязані між собою .
Дата відповіді: 20.01.2021 13:13
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги кількість АЗС та розташування в кожному обласному центрі

Номер: 5e471af6c13f4d7a9454c99aed8656ab
Дата опублікування: 16.01.2021 14:26
Опис: Додаток 3 технічні вимоги містить дискримінаційні вимоги, а саме: «Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) у Кіровоградській області та по Україні, А САМЕ НЕ МЕНШЕ 3 АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ на території м. Кропивницький та НЕ МЕНШЕ ОДНІЄЇ АЗС В КОЖНОМУ ОБЛАСНОМУ ЦЕНТРІ УКРАЇНИ з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами, виданими учасником (додаткові вимоги для лоту № 5, 6). Дискримінаційними вважаються обмеження по кількості АЗС: 3 АЗС у м.Кропивницький, а також щодо розташування в кожному обласному центрі, що не обгрунтовано Замовником, враховуючи те, що всі відділи знаходяться лише у Кіровоградській області. Дані вимоги свідчать про орієнтацію Замовника на конкретного учасника. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо кількості АЗС та місця розташування ( рішення від 07.05.2020 № 8888-р/пк-пз), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині Технічних вимог Додатку 3 та усунути вимоги щодо кількості АЗС та розташування в кожному обласному центрі. Незадоволення вимоги призведе до звернення в АМКУ.
Відповідь: Вимога щодо наявності не менше 3 АЗС на території м. Кропивницького та не менше 1 АЗС в кожному обласному центрі з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені необхідна для того щоб АШМД, які транспортують хворих в інші лікувальні заклади України мали можливість здійснити заправку АШМД. Тому пропонуємо при вивченні тендерної документації та підготовки пакету документів для участі у торгах більш детально вивчати тендерну документацію. Крім того Учасник має право укладати договори з іншими Учасниками про можливість заправки АШМД. Оскільки більша частина АШМД знаходяться в м. Кропивницькому, тому вимога щодо наявності не менше 3 АЗС не є дискримінаційною, у випадку поломки однієї АЗС є можливість заправки на іншій АЗС, не чекаючи часу для відновлення роботи АЗС.
Дата відповіді: 20.01.2021 13:18
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги техінчні вимоги

Номер: 5d4610528bd047979d7075b5b5418d56
Дата опублікування: 16.01.2021 14:13
Опис: Шановний замовнику! Додаток 3 технічні вимоги містить разом усі вимоги в до всіх лотів. Однак є не обгрунтованим та обмеженням учасників вимагати для кожного лоту: 1)«Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово на підставі дозвільних документів з всіх АЗС, що зазначені в додатку 5 до тендерної документації. Заправка автотранспорту здійснюється відповідно до потреб Замовника.»,; 2) АЗС учасника повинні знаходитися у населених пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5). так як кожний ОКРЕМИЙ Лот містить лише 1 (один район), проте в додатку 5 зазначаються інші райони, що не дає можливості виконати вимогу. Це очевидно обмежує коло учасників та дискримінує тих учасників, які мають АЗС в одному із районів, але не зможе виконати вимогу щодо відпуску палива відповідно до додатку 5, так як там зазначені інші райони. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині Технічних вимог Додатку 3 та розділити вимоги конкретно під кожний лот для зрозумілості вимог. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: В додатку 5 тендерної документації заначено перелік пунктів базування бригад ЕМД із зазначенням адреси. В. п. 4.2, 4.3 та додатку 3 тендерної документації міститься перелік лотів, по яким оголошено закупівлю. Учаснику при підготовці своєї пропозиції необхідно обрати конкретний лот, по якому він бажає взяти участь у закупівлі та адресу місця розташування пункту базування ЕМД в додатку 5 тендерної документації. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників та не дискримінує такого учасника, оскільки закупівля розділена на лоти та кожен має можливість взяти участь як в цілому по всім лотам так і по окремим лотам. Тому пропонуємо при вивченні тендерної документації та підготовки пакету документів для участі у торгах більш детально вивчати тендерну документацію.
Дата відповіді: 20.01.2021 13:24
Відповідь надана

Відкриті реєстри - акредитація лабораторій

Номер: fdd1f813a43840aaa70a39b6e8d3c882
Дата опублікування: 16.01.2021 13:15
Опис: Додаток 3 до документації містить вимогу щодо «надати копію документа, що підтверджує акредитацію лабораторії, що видала такий паспорт якості». Дана вимога не обгрунтована Замовником та суперечить частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а ТАКОЖ ВИМОГ ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/АБО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИМ.» Наявні відкриті єдині державні реєстри щодо акредитації лабораторій на сайті Національного агентства з акредитації за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Тому просимо внести зміни в частині надання документу про акредитацію лабораторії для відповідності тендерної документацїі до Закону.
Відповідь: Перевірка інформації, що міститься у відкритих даних, доступ до яких є вільним поширюється тільки на підтвердження ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", що підтверджується ч. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога, щодо надання копії документів, що підтверджує акредитацію лабораторії, що видала сертифікат паспорту якості на пальне не відноситься до вимог ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 20.01.2021 13:26
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога - відгук

Номер: 5fdd30bbd94a47deac04f85e62d0652c
Дата опублікування: 16.01.2021 12:59
Опис: Шановний Замовнику! У пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації наявна вимога : «* У випадку співпраці Учасника із Замовником – Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області Кіровоградської обласної ради", Учасник надає лише оригінал зазначеного відгуку, в інших випадках, - лист, що договори з Замовником не укладалися.» Дана вимога очевидно є дискримінаційною та свідчить, що Замовник бажає завчасно знати про потенційних учасників тендеру та можливість корупційного зловживання з боку Замовника до учасників, які були контрагентами Замовника і звернуться щодо отримання листа відгука. Замовник може вирішувати надати/не надати відгук у необхідні терміни певному учаснику. Це вважається прямим зловживанням влади та порушення принципів статті 5 Закону : добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, це суперечить меті Закону та принципам проведення закупівель, зокрема, що інформація про учасників відкритих торгів розкривається лише після аукціону. Наявність аналогічних договорів з іншими Замовниками та відгуки від них є достатнім для підтвердження кваліфікаційному критерію по аналогічним договорам. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо надання Листа-відгука від Замовника (у разі наявності договорів) , рішення від 30.10.2020 № 20263 у процедурі UA-2020-10-08-002704-b, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації), де вказаний відгук від контрагента «Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області Кіровоградської обласної ради"». У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору та листа відгука. У випадку коли, аналогічний договір укладався з КНП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області КОР" копія аналогічного договору не надається, а лише лист відгук, в іншому випадку лист, що договір не укладався. Учасник, який бажає взяти участь у торгах має право звертутися до іншої сторони, з якою укладеного договір про отримання такого відгуку. Також чинним законодавством не обмежено можливість укладення аналогічних договорів з різними Замовниками на закупівлю ПММ та отримання при налагодженій співпраці позитивний лист відгук. Крім того повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги до Учасника та розробляє тендерну документацію.
Дата відповіді: 20.01.2021 13:26