• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання світильників вуличних світлодіодних

Торги не відбулися

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період уточнення: 23.01.2017 16:24 - 03.02.2017 18:00
Відповідь надана

Автоматизована система управління

Номер: c29a73b7098f459db04f8037abfa2b09
Дата опублікування: 27.01.2017 17:48
Опис: Яка Автоматизована система управління встановлена на диспетчерському пункті? Просимо вказати параметри фізичного рівня передачі, протоколи обміну, на якій операційній системі функціонує АСУ? Інформація необхідна для точного підбору типу і конструкції світильників, які будуть коректно працювати з встановленої у вас системою управління. Чи можна розглядати побудову системи управління обладнанням на базі бездротових технологій?
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Диспетчерського пункту немає, автоматизованої системи управління немає теж. Можна розглядати побудову системи управління обладнанням на базі бездротових технологій. Світильники вуличні світлодіодні повинні відповідати технічним вимогам тендерної документації. Регулювання світіння, встановлення режимів повинно здійснюватися автоматично. Графік світіння буде узгоджуватись з переможцем торгів. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 16:33
Відповідь надана

Зміст деяких документів, що надаються у складі тендерної пропозиції

Номер: e473ae72a8ed496790c7074e44c82fcb
Дата опублікування: 27.01.2017 17:36
Опис: Доброго дня! 1) Згідно з п. 2 додатку 2 ТД разом з довідкою про наявність в штаті підприємства спеціалістів відповідної кваліфікації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про письмову згоду працівників, які мають відношення до мети та цілей данного предмета закупівлі, щодо надання їх персональних даних. Питання: ця довідка повинна мати підпис кожного працівника, які мають необхідні знання та досвід? Або вказану довідку з переліком працівників може підписати керівник підприємства та завірити її печаткою? Або згоду кожного працівника необхідно оформити та подати на окремому аркуші? 2) Не зрозуміло, у складі тендерної пропозиції Учаснику потрібно подавати проект договору про закупівлю, або ні? Або згоду з його умовами? Пункт 3 розділу VI ТД не прояснює це питання.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. 1. У довідці в довільній формі про письмову згоду працівників, які мають відношення до мети та цілей даного предмета закупівлі, щодо надання їх персональних даних повинен бути підпис кожного працівника, який має необхідні знання та досвід, з підписом керівника завірена печаткою. 2. У складі тендерної пропозиції Учаснику потрібно подавати проект договору про закупівлю. Згідно додатку10 проект договору обов'язково додається до тендерної пропозиці. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 09:24
Відповідь надана

надання у складі пропозиції інформації щодо відсутності відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Номер: c12f88e03dd14f3ca7de041e64147269
Дата опублікування: 27.01.2017 14:50
Опис: Чи буде відхилено пропозицію Переможця, у разі надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи щодо відсутності відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також лист з обґрунтуванням неможливості надати відомості про юридичну особу, яка є учасником, з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення отриманий в електронній формі, повинен бути надрукований на папері та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності) та датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 30.01.2017р. внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 08:58
Відповідь надана

внесення змін до документації

Номер: 5e974f15818d4395a5d83c57759dd017
Дата опублікування: 27.01.2017 14:47
Опис: Просимо внести зміни в Додаток 8 до ТД Перелік документів, які повинен надати учасник – переможець, зокрема, щодо надання відомостей про юридичну особу, яка є учасником, з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення отриманий в електронній формі, повинен бути надрукований на папері та засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності) та датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Змінивши на довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Переможця. Підстави: Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення покладено на Національне агентство з питань запобігання корупції (далі-Національне агентство). Наразі Національним агентством з питань запобігання корупції здійснюються заходи щодо початку ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171), до якого вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру. Таким чином, вимоги щодо надання відомостей з реєстру є неправомірними.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 30.01.2017р. внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 10:40
Відповідь надана

внесення змін до документації

Номер: 500c34585fe444c5bd900d35be5c34a0
Дата опублікування: 27.01.2017 14:46
Опис: Просимо надати роз’яснення, чим зумовлено внесення Замовником в п.3 Додаток 2 вимоги надати, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менше 2-х копій (завірених учасником) виконаних аналогічних договорів, що суперечить частині 2 ст. 16 Закону, в якій зазначено про «наявність документального підтвердження досвіду аналогічного договору», тобто одного договору. Для недискримінації Учасників, просимо внести зміні в ТД у відповідності з вимогами ст. 3, ч.2. ст. 16 Закону.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 30.01.2017р. внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 08:52
Відповідь надана

щодо надання у складі пропозиції розрахунку договірної ціни

Номер: f4d12101fe5144f0965c76e18b1e286d
Дата опублікування: 27.01.2017 14:45
Опис: Просимо надати роз’яснення чи повинен Учасник окремо від Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Додаток 5 надати розрахунок договірної ціни у файлі з розширенням .doc, .docx. Чи повинен Учасник надати додатково такий розрахунок в файлі, формату PDF, як того вимагає п.1. розділу ІІІ ТД.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 30.01.2017р. внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Усі документи як завантаженні файли, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші. Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику Цінову пропозицію (додаток №1), приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 09:50
Відповідь надана

внесення змін до документації

Номер: b17e7638ab6c40c1834c741e258e5927
Дата опублікування: 27.01.2017 14:44
Опис: В п.1 розділу V Оцінка тендерної пропозиції містяться вимоги, що суперечать ч.4. ст. 10 та ч. 5 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки даний розділ містить порядок розгляду тендерних пропозицій для процедури закупівель, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну, зокрема, для товарів і послуг – 133 тис. євро ( ч.4.ст.10 Закону), що не відповідає оголошенню оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо виключити, як такі, що порушують порядок розгляду та оцінки тендерних процедур умови в п.1 розділу V Оцінка ТД з абзацу, який починається словами «За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону…… та закінчуються абзацом «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.» Вказана вимога суперечить також п. 2 розділу IV ТД Замовника.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 30.01.2017р. внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 31.01.2017 08:49
Відповідь надана

Стійкість до перенапруги

Номер: 6b0956ba0a874e04a278dc65e1e48d38
Дата опублікування: 27.01.2017 10:54
Опис: Стійкість до перенапруги, кВ. 10. Что подразумевается под этим требованием?
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Стійкість до перенапруги – параметр блока живлення світильника. Даний параметр повинен відповідати умовам тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 27.01.2017 12:02
Відповідь надана

Потужність і світловий потік

Номер: 611009f9c3bc42808a055d5cd82ce4b1
Дата опублікування: 26.01.2017 16:31
Опис: Скажіть будь ласка, як можна дотриматись умов по потужності/світловому потоку/світловій віддачі при вказаних вами параметрах? Потужність - 90 Вт Віддача, не менше - 117 Лм/Вт Потік, не менше - 9800 Лм адже 90*117=10350Лм і, з коефіцієнтом (не менше 0.94) виходить 9898 Лм, а ніяк не вказані 9800. Здається є якась невідповідність. Повинно бути вказано "Світловий потік - не менше 9898 Лм", ні? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 26.01.2017 було внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 27.01.2017 08:22
Відповідь надана

формат подання документів

Номер: a8b186ca877f452aa705c62f44ba586e
Дата опублікування: 26.01.2017 04:39
Опис: Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД документи повинні бути подані у форматі PDF, а відповідно до ч.2 Розділу 5 ТД договірна ціна повинна бути надана у форматі DOC, DOCX, так у якому форматі потрібно надавати документи?
Відповідь: Доброго дня! Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради згідно ч. 1 ст. 23 Закону України від 25 грудня 2015 року N 922-VIII «Про публічні закупівлі» надає відповідь на Ваш запит. Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради 26.01.2017 було внесено зміни до тендерної документації. Пропонуємо Вам ознайомитися з внесеними змінами. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 27.01.2017 08:31