• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Яйця курячі столові

Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 4700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається

Торги не відбулися

159 378.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 796.89 UAH
Період уточнення: 23.12.2020 16:18 - 30.12.2020 00:00
Відповідь надана

Проходження пропускного контролю під час поставки

Номер: 33cc8e05bd5f4f5fa92479170902d7f3
Дата опублікування: 27.12.2020 12:52
Опис: Шановний Замовнику, будь ласка, роз’ясніть чи є на підприємстві «Маріупольський морський торговельний порт» пропускний режим для вантажних чи легкових автівок? Зазначене питання ставиться з метою попереднього планування поставки, через те, що проходження пропускного контролю на підприємствах (навіть не-транзитним транспортом) зазвичай є дуже тривалим заходом за часом. Вважаємо, що усім потенційним учасникам закупівлі варто знати скільки часу скільки приблизно часу може зайняти простій, викликаний такий заходом.
Відповідь: На підставі питання повідомляємо наступне: У ДП «ММТП» існує пропускний режим для вантажного та легкового автотранспорту, згідно з Положенням про забезпечення пропускного, внутрішньооб'єктового режиму та морської безпеки та території порту.
Дата відповіді: 28.12.2020 15:41
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога в квалифікаційних вимогах до оголошення

Номер: d54a5992b3f5402d81177174e9a5368d
Дата опублікування: 27.12.2020 02:39
Опис: Шановний Замовнику, зважаючи на Вашу порядність, та юридичну обізнаність, просимо надати потенційним учасникам розгорнуту та аргументовану відповідь на наступне питання: на якій законодавчій підставі Ви, як Замовник, вимагаєте надання «сканованого з оригіналу документа сертифікату, що виданий УЧАСНИКУ, на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів», створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх процесів та задокументованої інформації, які вимагає цей стандарт для підтвердження впровадження СУБХП»? Запитання сформульоване таким чином, бо, зважаючи на положення Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» положення його ст. 21 затверджують, що: «7. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.» Підтвердженням того, що у учасника розроблена та впроваджена ця система управління, на основі концепції принципів НАССР є опис програми НАССР, а надання даної програми в повному обсязі можливо лише на вимогу Замовника та лише особисто Замовнику, оскільки програма НАССР щодо кожного учасника є об’єктом авторського права. Доцільність цієї вимоги викликає ще більшу незрозумілість, зважаючи на те, що Учасник не обов’язково має бути виробником товару. Таких обмежень (стосовно чи є учасник виробником чи не є) не випливає зі змісту нормативної бази України із зазначеного питання. Тобто учасник, який не є виробником товару, але, має на меті постачати якісний товар Замовнику, є позбавленим цієї можливості через зміст вимог в оголошенні, бо учасник обов’язково повинен мати документи, що видаються лише виробнику товару. Зазначені обставини лише безпідставно звужують коло потенційних учасників та обмежують добросовісну конкуренцію, яка є одним з основних принципів, на яких базується державна закупівельна діяльність в сучасній України, у тому числі – спрощені закупівлі. Таким чином вимагаючи від учасника сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування, на основі концепції принципів НАССР Замовник обмежує коло потенційних учасників, оскільки встановлює обмежуючий критерій , який не є обов’язковим для всіх учасників , тим самими порушуючи порушує Закону України «Про публічні закупівлі» , зокрема ч 11. ст. 26: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником», та положень ч. 3, 4 ст. 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників». Зважаючи на вищезазначене, просимо Замовника зробити відповідні зміни в оголошення про спрощену закупівлю з метою усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку.
Відповідь: На підставі питання повідомляємо наступне: Сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» видається організаціям, які прямо або побічно беруть участь у виробництві харчових продуктів, до яких належать виробники продуктів харчування, роздрібнені торговці і організації, які надають продовольчі послуги, послуги громадського харчування, прибирання та послуги санітарії, послуги з транспортування, зберігання і розподілу харчових продуктів, постачальникам обладнання, засобів для чищення та дезінфікуючих засобів, пакувальних матеріалів та інших матеріалів для контакту з харчовими продуктами. Вимоги цього документа призначені для застосування до всіх організацій в харчовому ланцюгу незалежно від їх розміру і складності. Предмет закупівлі є харчовим продуктом (яйця курячі столові), від якості якого залежить здоров’я людини. Таким чином, вимога, щодо надання у складі пропозиції сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» є обґрунтованою та не суперечить вимогам чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, вимоги до Учасника технічної специфікації Замовника, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників
Дата відповіді: 28.12.2020 15:40