• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі Яблунівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Ярмаркова, 1 в с. Яблунівка Прилуцького району Чернігівської області»

- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. - Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).

Торги не відбулися

4 566 609.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 666.00 UAH
Період уточнення: 23.12.2020 15:08 - 02.01.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 028f1167ce384519986e2f8a78808517
Дата опублікування: 31.12.2020 13:35
Опис: Шановний Замовнику! Встановлення вимоги в тендерній документації щодо надання аналогічного договору з виконання будівельних робіт на об’єктах – виключно закладах охорони здоров'я є дискримінаційним. Ваші дії, як Замовника обмежують участь у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання. Також, вказані дії порушують вимоги статті 22 Закону та принципу здійснення закупівель визначеною статтею 5 Закону, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідь: В чинному законодавстві України відсутнє офіційне тлумачення слова «аналогічний». Згідно тлумачних словників слово «аналогічний» це «який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Оскільки предметом закупівлі є роботи по об’єкту будівництва саме закладу охорони здоров’я, то замовником було прийнято рішення навести в тендерній документації тлумачення, що аналогічним предмету закупівлі буде вважатися договір за яким виконувались роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва саме закладу охорони здоров’я. Таким чином, вимога тендерної документації «щодо надання аналогічного договору з виконання будівельних робіт на об’єктах – виключно закладах охорони здоров'я» є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону.
Дата відповіді: 04.01.2021 13:39
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 9e5d1e026c314eafa6f1d18c62659aad
Дата опублікування: 30.12.2020 19:36
Опис: Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі маємо досвід повного виконання будівельних робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції об'єктів, тощо, згідно з укладеними договорами із замовниками які фінансуються за рахунок державного бюджету. Згідно примітки розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, визначено який договір Замовником вважається аналогічним для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасником. Надайте будь-ласка відповідь, з наступного питання. В разі надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, декількох договорів за предметом виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції на об’єктах які не відносяться до закладів охорони здоров'я, чи буде Замовником відхилено таку тендерну пропозицію учасника?
Відповідь: Оскільки предметом закупівлі є роботи по об’єкту будівництва саме закладу охорони здоров’я, то замовником було прийнято рішення навести в тендерній документації тлумачення, що аналогічним предмету закупівлі буде вважатися договір за яким виконувались роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва саме закладу охорони здоров’я. Таким чином, надання в складі тендерної пропозиції документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, декількох договорів за предметом виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції на об’єктах які не відносяться до закладів охорони здоров'я призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Дата відповіді: 04.01.2021 13:38
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 69d5cd8d725442fc966d35343ec0099f
Дата опублікування: 30.12.2020 12:45
Опис: Просимо внести зміни в примітку ***** до п.3 додатку №1 до тендерної документації в частині визначення аналогічного договору, а саме: Виключити визначення об'єкта будівництва - заклади охорони здоров'я. Так як виконання робіт в закладах іншої сфери ні чим не відрізняється. Ця вимога є дискримінаційною до учасників закупівель відповідно до вимог пункту 4 статті 22 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. В чинному законодавстві України відсутнє офіційне тлумачення слова «аналогічний». Згідно тлумачних словників слово «аналогічний» це «який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Оскільки предметом закупівлі є роботи по об’єкту будівництва саме закладу охорони здоров’я, то замовником було прийнято рішення навести в тендерній документації тлумачення, що аналогічним предмету закупівлі буде вважатися договір за яким виконувались роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва саме закладу охорони здоров’я. Таким чином, вимога тендерної документації «щодо надання аналогічного договору з виконання будівельних робіт на об’єктах – виключно закладах охорони здоров'я» є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону. Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним внесення запропонованих Вами змін.
Дата відповіді: 04.01.2021 13:36
Відповідь надана

щодо проєкту договору

Номер: 6f133132c5554ac5a10e5d9808093367
Дата опублікування: 30.12.2020 09:59
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести зміни в п. 6.2.7. проєкту договору в частині "... передбачені п.п. 6.3.15., 11.2.2. Договору", так як п. 6.3.15. не відповідає змісту, потрібно вказати п.6.3.14..
Відповідь: Приміткою 1 до Проекту договору про закупівлю, який наведений у додатку 3 до тендерної документації встановлено, що «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору». Тому Замовником вказану Вами некоректність буде усунуто під час укладення договору про закупівлю з переможцем торгів.
Дата відповіді: 04.01.2021 13:34
Відповідь надана

щодо аналогічного договору

Номер: 823c3dfb485f4304a6edbf60b26eb9b0
Дата опублікування: 28.12.2020 16:38
Опис: Просимо надати роз’яснення, в якому законодавчому акті передбачені вимоги, що виконання будівельних робіт в закладах охорони здоров’я відрізняється від виконання робіт у закладах соціальної чи промислової сфери. Дана вимога є дискримінаційною до учасників закупівель відповідно до вимог пункту 4 статті 22 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» . Просимо внести зміни в примітку ***** до п.3 додатку №1 до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. Поняття «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є дуже обємним. В чинному законодавстві України відсутнє офіційне тлумачення слова «аналогічний». Згідно тлумачних словників слово «аналогічний» це «який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Оскільки предметом закупівлі є роботи по об’єкту будівництва закладу охорони здоров’я, замовником було прийнято рішення навести в тендерній документації тлумачення, що аналогічним предмету закупівлі буде вважатися саме договір за яким виконувались роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції на об’єкті будівництва закладу охорони здоров’я. Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним внесення запропонованих Вами змін.
Дата відповіді: 30.12.2020 13:54
Відповідь надана

Щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.

Номер: 4e08d31b342b48758b6ac38686214245
Дата опублікування: 24.12.2020 14:33
Опис: Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». В додатку №5.до тендерної документації п.6 вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015). Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обов’язокова наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. п.01 Загальні положення .Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Просимо: усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідь: Тендерним комітетом КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПРИЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ уважно розглянуто Ваше питання щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) та повідомляємо наступне. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якість виконання будівельних робіт, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість виконуваних будівельних робіт. Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону.
Дата відповіді: 30.12.2020 13:53