• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Торги відмінено

1 433 627.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 434.00 UAH
Період уточнення: 07.04.2017 16:20 - 14.04.2017 16:25
Відповідь надана

Вимоги замовника, щодо підтвердження відповідності ст.17

Номер: 7ff89f9919a642698387d0cb4a65f45f
Дата опублікування: 10.04.2017 10:33
Опис: Згідно умов тендерної документації Додатку 1 пунктів: 3,4, 5, 6 - на підтвердження відповідності вимогам ст.17 необхідно надати копії довідок від відповідних територіальних органів управління. Однак доводимо до вашого відома, що пунктом 3 ст. 17 Зокону чітко визначено - замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Керуючить вимогами законодавства просимо внести зміни до документації.
Відповідь: Закон передбачає так звану "постквалфіфікацію" учасників , що полягає у декларуванні ними на етапі подання пропозицій відсутності підстав для відхилення їх пропозицій через наявність підстав, передбачених ст.17 цьог Закону. Підтвердні документи надає лише переможець. Щодо включення вимоги до тендерної документації про надання копій довідки, то Замовник керується вимогами ст. 22 Закону про публічні закупівлі. Виходячи з положень даної статті замовник має право вимагати від учасників документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно ст.16, вимог, встановлених ст.17 цього Закону,
Дата відповіді: 12.04.2017 10:31
Відповідь надана

Щодо ліцензії

Номер: 27dcb7013db04f2c894d7d3a807a4a19
Дата опублікування: 10.04.2017 10:03
Опис: Відповідно до ТД учасник повинен мати ліцензію на постачання природного газу під час укладання договору. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 в чинній редакції від 26.11.2016 року. Зокрема законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» скасовано такі види ліцензійної діяльності як - постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим та нерегульованим тарифом. У частині 2 статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. На сьогоднішній день постачальники природного газу мають два види ліцензій за регульованим та нерегульованим тарифом. Виходячи з норм законодавства викладених вище дані ліцензії не є дійсними, з чим згодна НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Так в листі № 5930/16.3.2/7-16 від 13.06.2016 опублікованому на своєму офіційному сайті 23.06.2016 НКРЕ КП посилаючись на Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» повідомляє, про те що на підставі статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» видані раніше ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом вважаються недійсними, а НКРЕКП позбавлена повноважень здійснювати ліцензування діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом. Враховуючи вищенаведене, чи буде допущений до оцінки учасник, який не має відповідної ліцензії щодо постачання природного газу та у разі виграшу чи буде підписаний договір? Доводимо до вашого відома, що опублікована 26.03.2017 р. Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16.02.2017 №201 де були затверджені ліцензійні умови на постання природного газу. Згідно, п. 3 постанови від 16.02.2017р. № 201 визнано такими, що втратили чинність зокрема постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 12 січня 2015 року № 9 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 16 березня 2015 року за № 289/26734. При цьому, в п. 2 вказаної постанови встановлено, що строк, протягом якого ліцензіати, які провадять господарську діяльність на ринку природного газу, мають привести свою господарську діяльність у відповідність до вимог цієї постанови та подати до НКРЕКП документи та відомості, визначені частиною третьою статті 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», становить три місяці з дня опублікування цієї постанови. Також доводимо до вашого відома, що є Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №1425-р/пк-пз від 22.03.2017р. за процедурою №UA-2017-02-03-001833-b, де визнається що вимога обов’язкового надання ліцензії є дискримінаційною вимогою
Відповідь: Керуючись Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» - "Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню... 27) діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок природного газу" та Законом України «Про ринок природного газу» - "Стаття 9. Ліцензування господарської діяльності на ринку природного газу 1. Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії." Постанова НКРЕКП від 16.02.2017р. № 201 передбачає наявність ліцензії при провадженні господарської діяльності на постачання природного газу. Наявність ліцензії виключатись з ТД не буде, тому що це суперечить чинному законодавству. Відповідно учасник, який не має ліцензії не буде допущений до оцінки.
Дата відповіді: 12.04.2017 10:30