• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) - 90440000-3 - Послуги у сфері поводження з вигрібними ямами (Вивезення рідких побутових відходів)

Торги не відбулися

405 125.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 051.25 UAH
Період уточнення: 22.12.2020 14:15 - 29.12.2020 00:00
Відповідь надана

Стосовно графіку вивезення

Номер: 2447ceb167b44a469f103a1b87432f98
Дата опублікування: 24.12.2020 11:26
Опис: Відповідно до проекту договору, а саме графіка надання послуг вказуються обсяги вивезення «щопонеділка», «щосереди» та «щоп’ятниці», але в січні кількість вказаних днів не відповідає календарю і не зрозуміло, в який із вказаних днів вивезення не здійснюватиметься. То ж, потрібне уточнення обсягів за січень
Відповідь: Графік надання послуг у сфері поводження з вигрібними ямами містить меншу кількість днів у січні, аніж заплановано календарем, оскільки аукціон за даною закупівлею призначено на 11.01.2021 року. Отже зазначати дні, які раніше цієї дати, немає потреби.
Дата відповіді: 24.12.2020 12:34
Відповідь надана

зауваження

Номер: 9c4612ed82f84b1999e0bb5ec6d6bb13
Дата опублікування: 24.12.2020 09:22
Опис: 1 . Однією з головних умов тендерної документації на закупівлю комунальної послуги «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» повинна бути вимога щодо наявності рішення органу місцевого самоврядування стосовно «учасника» - бути визначеним виконавцем вказаної послуги на певній території. Ці умови передбачені низкою нормативних актів, як то ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ЗУ «Про місцеве самоврядування» та ЗУ «Про відходи». В тендерній документації вказаний критерій відсутній, що є порушенням норм окремих законів та підзаконних актів з питань поводження з відходами. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо за необхідне включити до Тендерної документації вимогу до учасників щодо наявності рішення органу місцевого самоврядування про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території здійснення послуги. 2. П.2 додатку№ 4 ТД передбачене надання Учасником копії рішення загальних зборів учасників товариства про дозвіл на участь у закупівлі. Такі вимоги не є обґрунтованим. Слід врахувати, що ТОВ мають свій статут та регламент проведення зборів. Крім того, Замовник вимагає копію статуту та повноваження керівника щодо його повноважень. Вказаних документів достатньо для визначення повноважень щодо проведення закупівлі. Вимоги щодо надання окремого рішення учасників зборів не є об’єктивними та підлягають скасуванню. 3. У п.2.2 додатку №1на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання оригіналу договору або копії з усіма додатками та специфікаціями. Оригінал є власністю сторін-учасників і додатковий екземпляр не може бути оформлений спеціально для участі у торгах, специфікація є результатом домовленості між сторонами і немає жодного відношення до поточної процедури закупівлі. Крім того, вимагається лист-відгук від контрагента, але учасник не може впливати на дії будь-якого контрагента. Офіційне надання подібних документів потребує додаткового часу, якого може не вистачати до моменту проведення процедури закупівлі. Виходячи з цього, ця вимога не може бути обов’язковою і також потребує перегляду.
Відповідь: Розглянувши Ваше зауваження повідомляємо наступне: 1. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Перелік критеріїв, визначених у ст. 16 вище зазначеного Закону не передбачає включення до Тендерної документації вимогу до учасників щодо наявності рішення органу місцевого самоврядування про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території здійснення послуги. Проте у ст. 41 визначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Враховуючи вище наведене та норми перелічених у зауважені Законів Замовником буде додано до умов тендерної документації наявність документу дозвільного характеру з вивезення побутових відходів на території здійснення послуги. 2. Загальні збори учасників товариства мають право приймати рішення з усіх питань діяльності товариства, у тому числі і з тих, що передані загальними зборами до компетенції виконавчого органу. Враховуючи те, що Статутом товариства можуть встановлюватися обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів вимога про надання Учасником копії рішення загальних зборів учасників товариства про дозвіл на участь у закупівлі є об’єктивною. В разі, якщо в Учасгика за установчими документами відсутні зазначені обмеження, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. Враховуючи вище наведене Замовником прийнято рішення про зміну пункту 3 додатку№ 4 тендерної документації та викладення її у наступній редакції: «Якщо Учасник юридична особа організаційно-правова форми товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, такий учасник додатково надає: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та укладання Договору за результатами закупівлі (за наявності) або довідку у довільній формі із зазначенням факту відсутності даних документів з підтверджуючими посиланнями»; 3. Керуючись ч.3 п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже надавав послуги, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Відповідно до ст. 25 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Отже Учасник невірно зрозумів зміст п.2 Додатку 1 тендерної документації. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду достатньо сканкопій аналогічних договорів або завірених належним чином їх копій без оформлення додаткових екземплярів. Також зазначаємо, що одним із способів документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з Учасником. Дана вимога встановлена для взаємної ідентифікації наданого Учасником аналогічного договору (копії договору) та листа-відгука до нього. Умовами тендерної документації не передбачені інші особливі вимоги до листа-відгуку, крім підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону.
Дата відповіді: 24.12.2020 12:04