-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 - 15544000-3- ТВЕРДИЙ СИР (сир твердий сичужний)»
Закупівля здійснюється в цілому
Торги не відбулися
1 402 433.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 012.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 012.17 UAH
Період уточнення:
17.02.2017 17:44 - 24.02.2017 14:00
Відповідь надана
Щодо формату тендерної документації
Номер:
6b4b7d12acf04932a9094459f0701c3a
Дата опублікування:
20.02.2017 18:47
Опис:
Доброго дня! Чи міг би Замовник завантажувати на сайт електронного майданчику тендерну документацію не у форматі PDF (Portable Document Format), а у форматі .doc або .docx (Microsoft Office Word), як це Замовник робить з проектами договору.
По-перше, PDF (Portable Document Format) формат документу тендерної документації не передбачений законом.
По-друге, в тендерній документації наведені вимоги до довідок, які повинні бути надані Учасником, і значно зручніше було б копіювати цей текст з документу у форматі .doc або .docx.
По-третє, зазвичай Замовники готують тендерну документацію щодо різних предметів закупівлі беручи за основу певний усталений текст тендерної документації та вносячи до нього деякі зміни (в залежності від предмета закупівлі). При цьому, готуючи пропозиції щодо різних предметів закупівлі одного й того ж учасника, Учасник мав би змогу порівняти два тексти різних документації у декілька кліків (у Microsoft Office Word наявна функція порівняння текстів документів), та швидко знайти відмінності і врахувати їх при підготовці пропозиції. У такому випадку не потрібно щоразу вичитувати кожну документацію, яка в даному випадку є об’ємною.
По-четверте, Замовник у будь-якому випадку готує документацію у форматі .doc або .docx, та після підготовки переводить у формат PDF. Крім того Замовник викладає на сайт тендерну документацію у форматі PDF, та окремо проект договору у форматі .doc або .docx, хоча він і міститься у самій тендерній документації. Це не знадобиться у випадку викладення тендерної документації на сайт одразу у форматі .doc або .docx, як це робить більшість замовників, та раніше робилось Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Відсутність зайвих дій спростить процес проведення закупівель як для Замовника, так і для учасника.
Сподіваємось на розуміння цієї пропозиції з боку Замовника та її врахування під час проведення подальших закупівель.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник, під час оголошення закупівлі тендерна документація проходить перевірку в контролюючих органах місцевого рівня. Вимоги формату документації передбачено саме формат PDF (Portable Document Format), лише після перевірки документації вона розміщується на майданчику. Перезбереження документації призводить до плутанини. Якщо Вам необхідна документація у форматі word, Замовник може надіслати Вам її електронною адресою (наша адреса містить на електронному майданчику). Дякуємо.
Дата відповіді:
22.02.2017 14:59