• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації комплексного гарячого харчування

Завершена

1 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період уточнення: 18.12.2020 10:45 - 24.12.2020 00:00
Відповідь надана

Питання №2

Номер: 565a5bce903c408098beb5284c9e1780
Дата опублікування: 23.12.2020 11:17
Опис: Відповідно до тендерної документації Учасник вимагає «Довідку (складена в довільній формі) про наявність в штаті підприємства працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2007 щодо основ системи НАССР.» Вважаємо, вимогу Замовника щодо надання сертифікату ДСТУ ІSО 22000:2007 дискримінаційною, тому що ті працівники Учасника, які отримали сертифікат ISO 22000:2018, Учасник не може їх використовувати в тендерній пропозиції, адже сертифікат ISO 22000:2018 це є нова та удосконалена версія сертифікату ISO 22000:2007. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та викласти цю вимогу в такій редакції: «Довідку (складена в довільній формі) про наявність в штаті підприємства працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2007 щодо основ системи НАССР або сертифікат ДСТУ ISO 22000:2018»
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 24.12.2020 11:17
Відповідь надана

Питання №1

Номер: d4e6cf97d48a4010bb6981a310e491cf
Дата опублікування: 23.12.2020 11:16
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п. 4 ч.4 Додатку 3 Тендерної документації «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати затверджене відповідним територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів орієнтовне двотижневе меню, яке наведене нижче, 4-х разового харчування учнів (сніданок, обід, вечеря, додаткове харчування), розраховане на 7 днів тижня», але для того, щоб завтердити меню, у Учасника повинно бути зареєстрована потужність за адресою Замовника, відповідно цієї вимоги це вже звужує кількість Учасників. Далі Учасник повинний подати заяву до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів для затвердження меню, яка має право відповісти протягом 30 днів на заяву, таким чином Учасник не має змоги виконати Ваші вимоги протягом терміну подання тендерної пропозиції. Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо внести зміни до тендерної документації. В АМКУ вже є практика по даній вимозі. АМКУ виносило рішення на користь Учасника.
Відповідь: Державна художня середня школа імені Т.Г. Шевченка (далі – Замовник) проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі - Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником оголошено процедуру закупівлі - «Послуги з організації комплексного гарячого харчування, класифікація за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги», тобто доставку готової продукції харчування у зв’язку із відсутністю потужностей для приготування їжі. Учасник, який планує участь у процедурі закупівлі послуги з організації комплексного гарячого харчування, повинен заздалегідь затвердити попереднє орієнтовне меню за вже зареєстрованими потужностями свого підприємства, які будуть використовуватися для приготування їжі (ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»)
Дата відповіді: 28.12.2020 09:33